Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko teidän vauvat kiukkusia näin helteellä?

Vierailija
09.07.2014 |

Meillä kohta 3 kk tyttö ja on eilen ja tänään ollu tosi kiukkuinen... Kylvyssä käyty viilentymässä ja vettä tissin lisäksi juotettu. Illalla oli tosi hankala saada nukahtamaan, kun normaalisti ei vaadi paljon. Hereillä ollessa koko ajan kitisee ja vikisee. Tuulettimet hyrrää olkkarissa ja siellä viihtyy jotenkuten.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole enää vauvaa kun se on jo iso. Tuli vain hellyyttävä kuva kiukkuisesta vauvasta :D. Varmasti kiukuttaa tukala olo.

Vierailija
2/8 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

on joo, 6kk tyttö aika ärripurrina ollut, lisäksi hammas pilkottaa.

Kylvetykset ja vesi auttaa, olen myös kastellut tukkaa, kostea harso päällä, ilman vaatteita ollaan, myös ilman vaippaa välillä, kylmä vesipullo varpaiden alla vaunuissa, ulkoilua vasta 17 jälkeen... tuuletin myös makkarissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tykkäsi hypistellä vedellä kasteltua harsoliinaa ja sillä löyhyttely oli ihan parasta.

Vierailija
4/8 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1v3kk tekee poskihampaita, kieltäytyy välillä syömästä, osoittaa omaa tahtoa ja kitisee, valittaa jne. melkein jatkuvasti. Öisin heräilee hihkumaan ja juttelemaan, on vissiin mukavan viileä silloin..? Päiväunet yhtä silppua kovilla helteillä!

Vierailija
5/8 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, pidän asunnon viileänä. Yötuuletukset, päivisin ikkunat kiinni ja verhot edessä. Ulkoilu illalla/aikaisin aamulla. Ja muuten, lämmin suihku viilentää paremmin kuin kylmä.

Vierailija
6/8 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vatsavaivainen 6vko joka ei päivisin nuku kuin kantoliinassa. 5 metriä paksua trikoota ympärillä ei muuten palele! Kuumuuden takia vauva ei eilen nukkunut liinassa kuin aamupäivällä ja sen jälkeen nukuttiin kunnolla vasta puolenyön jälkeen. Tänään olen yrittänyt kastella harsoa jääkylmällä vedellä ja pitää liinan päällä, on viilentänyt ainakin hieman. Toivottavasti sillä konstilla saadaan myös toiset päikkärit nukuttua.. Meinaan kyllä tuo jatkuva itku hermoja raastaa.

Vierailija
7/8 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 10kk:n päiväunet kärsivät kuumuuden takia. Unet ovat lyhyempiä ja luonnollisesti lapsi on kiukkunen, kun väsyttää. Itse taas nauttisin lämmöstä ja mielelläni hengailisin ulkona nyt, mutta lapsen takia ollaan enimmäkseen sisällä. Päiväunien aikaan menen sitten kahvit hörppäämään ulos...

Vierailija
8/8 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1v on vähän kiukkuisempi ja huonompi syömään. Itse nautin ihoni grillaamisesti, mutta tänään pidetään siestaa kotona koko iltapäivä niin lapsi saa nukkua kunnon pitkät päikkärit viileässä makuuhuoneessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi