Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aito ja rehellisin ihminen on duunari koska ne ei ole olevinaan!

Vierailija
09.07.2014 |

Kaikki muut on aina vaan vähän olevinaan etenkin jos eivät ole herraskaisesta suvusta vaan on hankkinut yliopisto tittelin sukunsa ensimmäisinä yliopistollisina, ja muuttuneet tärkeilijöiksi.

t. aito duunari ja ylpeä siitä 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on duunari miehenä ja on maanläheinen, arvostaa kaikkia ihmisiä, on nöyrä, osaa kaikenlaista käsillään, erittäin kohtelias, nauravainen huumori mies. Puhelimessa työkaverin kanssa saattaa kirota miesten juttuja, mutta kotona on hyvä mies ja isä. Tiedä sitten liittyykö työasemaan millään tavalla.

Vierailija
2/14 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 14:06"]

Minulla on duunari miehenä ja on maanläheinen, arvostaa kaikkia ihmisiä, on nöyrä, osaa kaikenlaista käsillään, erittäin kohtelias, nauravainen huumori mies. Puhelimessa työkaverin kanssa saattaa kirota miesten juttuja, mutta kotona on hyvä mies ja isä. Tiedä sitten liittyykö työasemaan millään tavalla.

[/quote]

No ei kyllä vaikuta tippaakaan perusduunarilta sinun miehesi. Duunareilta yleisellä tasolla nimenomaan puuttuu tuo kanssaihmisten arvostus, nöyryys ja kohteliaisuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinulla ap on paha olla? Ei ottanut yöllinen aloituksesi aiheesta tulta alleen, eikä näytä ottavan tämäkään. Hakisit apua ongelmaasi.

Vierailija
4/14 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydämellisin, ystävällisin, avuliain, kärsivällisin ja aidoin ihminen, jonka tunnen, on koulutukseltaan lääkäri. 

Vierailija
5/14 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen.

T. Akateeminen

Vierailija
6/14 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meitä on moneen junaan ihan jokaisessa "luokassa". Itselläni aika laajalta alalta tuttavia ("elämän kovasta koulusta" tohtoriin) ja aitoja ja tärkeilijöitä löytyy jokaisesta ryhmästä.

Vierailija
7/14 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duunarit pröystäilee autoillaan, tappelee/uhoaa, katsovat oikeudekseen arvostella muita, ovat olevinaan aidompia, parempia jne... Tämä siis ihan pinnalla ja yleisesti. Salassa ovat samanlaisia paskakasoja kuin muutkin.

Vierailija
8/14 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no duunarithan ne vasta yrittääkin olla jotain, itsetunto-ongelmia ilmeisesti aika monella kun ei ole osattu/viitsitty tai kyvyt ja äly eivät ole riittäneet pitempään ja vaativampaan opiskeluun, turhaa se tosin on koska paskahommienkin tekijöitä tarvitaan

Vierailija
9/14 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon opiskellut ensin lähihoitajaksi, sitten sosionomiksi AMK:issa ja lopulta yliopistossa sosiaalityöntekijäksi.

Voin oman kokemukseni pohjalta todeta, että kaikista tiukimmat ja ankarimmat säännöt siitä miten tulee olla ja toimia ja puhua, olivat juuri amisten parissa. Siellä oli kaikista vähiten liikkumavaraa olla persoonallinen tai yksilöllinen joutumatta kaikkien silmätikuksi ja jopa työpaikkakiusatuksi. Amiskaveriporukassa hyväksyttiin ainoastaan nopeat nautinnot kuten viina, tupakka, seksi, alapäähuumori ja rasvainen ruoka, mutta esimerkiksi kulttuuriharrastuksista tai yhteiskunnallista asioista kiinnostuminen tuomittiin ja katsottiin "olevinaan olemiseksi". 

Vierailija
10/14 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppiko se siellä palstailee? Juupa juu, niinhän se menee että kaikki duunarit ovat hienoja ihmisiä, ja koulutuksen ja sydämen pahuuden välillä on suora yhteys. Mitä korkeampi koulutus, sitä mustempi sydän.

Vierailija
11/14 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 13:11"]

Kaikki muut on aina vaan vähän olevinaan etenkin jos eivät ole herraskaisesta suvusta vaan on hankkinut yliopisto tittelin sukunsa ensimmäisinä yliopistollisina, ja muuttuneet tärkeilijöiksi.

t. aito duunari ja ylpeä siitä 

[/quote]

Oen miettinyt tätä aika lailla, tätä duunari- mies puolisona- asiaa. Nähnyt liikaa kaikenlaisia pomoja, alkaa ärsyttää heidän asenteensa. Duunari osaa tehdä käsillään kaikkea, ovat yleensä fyysisen työn muovaavia eli vahvoja ja hyväkroppaisia, sekä välittömiä.

Vierailija
12/14 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin työkaverini suusta, mutta se onkin vähän yksinkertainen. Tai ehkä en itse ymmärrä sitten mitä se tarkoittaa kun "joku on olevinaan". En ymmärrä lainkaan sellaista ajattelutapaa. Jotenkin tosi ahdasmielistä, ja mielestäni juurikin itsetunnon kanssa jitain ongelmia.

Vierailija
13/14 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 13:20"]

Mä oon opiskellut ensin lähihoitajaksi, sitten sosionomiksi AMK:issa ja lopulta yliopistossa sosiaalityöntekijäksi.

Voin oman kokemukseni pohjalta todeta, että kaikista tiukimmat ja ankarimmat säännöt siitä miten tulee olla ja toimia ja puhua, olivat juuri amisten parissa. Siellä oli kaikista vähiten liikkumavaraa olla persoonallinen tai yksilöllinen joutumatta kaikkien silmätikuksi ja jopa työpaikkakiusatuksi. Amiskaveriporukassa hyväksyttiin ainoastaan nopeat nautinnot kuten viina, tupakka, seksi, alapäähuumori ja rasvainen ruoka, mutta esimerkiksi kulttuuriharrastuksista tai yhteiskunnallista asioista kiinnostuminen tuomittiin ja katsottiin "olevinaan olemiseksi". 

[/quote]

Mulla on aivan sama kokemus. Koulukiusaajista suurin osa meni amikseen ja jatkavat kiusaamista edelleen aikuisina. Yläasteella heidän vihansa kohdistui 'lukutoukkiin' ja nykyisin luonnollisesti kohteena ovat tietenkin ne, jotka ovat korkeimmin kouluttautuneita. Tieto on heille pelkkää paskantärkeilyä ja kaikki lukeminen ajanhukkaa. Sen vuoksi heidän maailmankuvansa on edelleen tasan sama kuin teininä.

Vierailija
14/14 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 13:25"]

Kuin työkaverini suusta, mutta se onkin vähän yksinkertainen. Tai ehkä en itse ymmärrä sitten mitä se tarkoittaa kun "joku on olevinaan". En ymmärrä lainkaan sellaista ajattelutapaa. Jotenkin tosi ahdasmielistä, ja mielestäni juurikin itsetunnon kanssa jitain ongelmia.

[/quote]

Ilmeisesti "olla olevinaan" tarkoittaa vahvaa itsetuntoa ja luottamusta omiin kykyihin. Lisäksi vielä myönteistä asennetta elämään yleensäkin. Siis kaikkea sitä, mitä kaunainen ja katkera korpisuomalainen synkästi vihaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi