Elämäni on aika sisällötöntä - mistä saisin ystäviä?
Erosin huonosta suhteesta, koska se tuntui reilulta molempia kohtaan eikä kituuttaa pahassa olossa. Entisestä miehestäni ei olisi koskaan ollut eroamaan. Hän oli jotenkin hulluna minuun loppuun asti, vaikka samalla tappelimme ja mökötimme, vänkäsimme pienistä asioista emmekä sietäneet toisiamme. No joo, tämä nyt sivuseikkana tässä ja vain pohjustuksena sille, miksi olen yksinäinen. Siinä meni nimittäin hyvä ystäväpiirimme ja muutaman kaveripariskunnat. Miehet siis ystäviä keskenään ja en niin superläheiseksi näiden vaimokkeiden kanssa koskaan tullut.
Minulla on toisella paikkakunnalla ystäväpiiri, mutta näemme todella harvoin juurikin välimatkan takia. Muut pari ystävääni sitten ovat alkaneet lisääntymään, entiset sinkut parisuhteissaan tekevät asioita lähinnä pariskuntia sisältävien kaveripiiriensä ja kumppaniensa kanssa.
Myös sisaruksilla on ihan omat elämänsä ja eri kaupungeissa. Säälittävänä olen nyt nähnyt ja jutellut oikeastaan vain äitini kanssa.
Olen aivan tavallinen, mukava ja ystävällinen, uusille asioille ja ihmissuhteille avoin ihminen. Mutta jotenkin hyvin yksin. Täältä kaupungista en tunne oikein ketään ja ne harvat ketkä tunnen, ovat niin kaukaisilta ajoilta etäisiä tuttuja ja entisiä työkavereita, että tuntuisi ihan luonnottomalta änkeä heidän elämiinsä näin vuosien jälkeen.
Mistäköhän löytäisi tällainen yksinäinen, lapseton sinkkunainen ihan vaan hengailuseuraa? :) Tai vaikka kävelylenkille seuraa. Olen 25-vuotias.