Tienaan 200000e vuodessa. Haluatko kysyä minulta jotain?
Kun aina ihmiset miettii miltä tuntuisi kun on varaa mukavaan elämään, niin nyt voit kysyä.
Täällä on äänessä paljon vasemmistolaisia ja yhteiskunnan tuella eläjiä. Minä edusta toisenlaisia arvoja.
Kommentit (27)
Niin ja olen kiinnostunut kaikenlaisista ihmisistä ja ilmiöistä. Siksi olen välillä keskustelupalstoilla.
Hei. Voisitko neuvoa minua?
Olen vaikeassa tilanteessa. Työkyvytön. Sairastuin vakavasti. Saan toimeentulotukea.
Haaveena minulla olisi vielä tervehtyä tästä parempaan kuntoon.
Mietin, voisinko tässä sairastaessani niin samalla sijoittaa pientä summaa johonkin joka kasvaisi.. olenhan aivan p.a mutta minulla on paljon unelmia vielä tulevaisuuden suhteen!
Mitä ehdotat? Kuinka voisin helpoimmin tienata ? Työ kun ei ole vaihtoehto.
Muutama tonni säästöjä minulla on mutta siinäpä se...
No tuoko se raha onnea? Vai käykö niin, että lopulta mikään ei enää kiinnosta kun kaikki on jo saatu? Aitoja ihmissuhteita rahalla ei kuitenkaan saa, ja terveyttäkin voi ostaa vain rajallisesti…
Sijoittaminen riippuu mikä on aikajänne, En olemikään spesialisti sijoittamisessa, ostan lähinnä indeksirahastoja. Ne on käsittääkseni helppo ja halpa tapa saada korkoa korolle.
Raha tuo onnea turvallisuuden ja mahdollisuuksien muodossa.
Minun tuloillani ei olla vielä rikkaita, en todellakaan voi sanoa, että olen saanut jo kaiken mitä haluaisin. Aina keksii jotain uutta haluttavaa.
Omiin lapsiin voi aina upottaa rahaa ja voi keräillä juttuja jne. Hyvät tulot muuttaa ystäväpiiriä varakkaampaan suuntaan, koska monien kateus katkaisee välit.
En ol siis syntynyt rikkaaksi vaan kaikki on itse ansaittua, Koulutkin rahoitin itse.
No mitä minun sitten pitäisi tehdä? Tämä on yksi outous johon joskus törmää, että jos on enemmän rahaa niin elämä on jotenkin hirveän erilaista.