Parhaat automerkit naiselle?
Nyt suhteessamme on tullut eteen tilanne, jossa naiseni tarvitsee auton ja haluan sellaisen hänelle ostaa lahjaksi. Olen yrittänyt kysellä suosikkimerkkiä mutta vaikeaa on ettei lahjan idea paljastu. Minkä merkkistä ja väristä henkilöautoa suosittelette naiselle? Ei punaista.
Kommentit (44)
Haluaisin valkoisen Tesla Model 3:n. Käytettykin kelpaa.
Toyotoissa on ollut hyvät penkinsäätömahdollisuudet, joka on ollut mulle lyhytjalkaisena tärkeä juttu. Farmarin kori taas hyvä, jotta on voinut kuljettaa kaikenlaisia huonekaluja ja muuta sälää.
Mutta vaikea sanoa muiden naisten puolesta.
Mä tykkään Mersusta, kun sellaisella nytkin ajan. Värit ihan sama. Tekniset ominaisuudet, ajomukavuus ja lisävarusteet merkitsee eniten.
Vierailija kirjoitti:
Ukko38 kirjoitti:
Suosittelen bemaria.
Niissä on yleensä vakiona mulkku sisällä.Lukemisen ymmärtämisessäsi on vikaa. Kysyin automerkkiä en sukupuolielintä.
Luuletko, ettei heteronaiselle kelpaa mulkku?
Eikö naiset osaa edes autoa ostaa itse?
Vierailija kirjoitti:
Sukupuoli hän ei sinällään yksistään Määritä auton käyttötarkoitusta on virhe olettaa että pitäisi miettiä että mikä auto naiselle pitää miettiä oma käyttötarkoitus kaikesta huolimatta ja sitten sitä kautta määritellä tuo tarve ajomäärät mikä kilometrimäärä tulee vuodessa Paljonko haluaa että auto kuluttaa Mikä saa olla arvon alenema sitten että onko jakoketju vai jakohihna manuaali vai automaatti jos on kädetön niin ottaa sitten automaatin mutta normaalit ihmiset ostaa manuaalin ja sitten tietenkin moottorin koko monikko 3-litrainen V6 vai sitten kenties pienempi suoraan rivi jokin muu tyyppinen ratkaisu vaikka dieselin mutta sitten dieselin voi olla talvella toki aika huono mutta tässäkin määrittää taas Sitten sähkö on taas yksi mahdollisuus käyttövoimana mutta siinä täytyy muistaa se että akkuteknologia ei ole vieläkään kehittynyt niin pitkälle kuin se ehkä pitäisi olla näin 2020-luvulla että sitä ollenkaan ihmetellyt että minkä takia Minkä takia vieläkin ne on tosi kalliita kg per kilowattitunti suhteella valmistaa ja sitten ne akut on myös ympäristöystävällisyyden tään joka heikkoa tasoa uloste elinkaaren aikaiset päästöt oon jopa korkeammat kuin nykyaikaisella dieselillä sitten taas sitten Näitä kannattaa tosi kovasti Excelin kanssa laskeskella ja vertailla ja arvioida omaa käyttötarve ja sitten että mikä on tärkeä mittari omalle käytölle ja mikä ei
Normaalit ihmiset ostaa manuaalin? Kyllä nuo automaatit ovat yleistymässä kovaa vauhtia. Tietty ennen automaatti toi heti hintaa lisää.. niin ymmärrän köyhillä ei varaa.
Askartele ennemminkin lahjakortti, jossa lupaat maksaa tietyn summan hänen valitsemastaan autosta. Itse en antaisi miestäni valita autoani, sillä olen tottunut aivan erilaiseen kytkimeen mitä hän. Lisäksi mulla on pitkät jalat mutta lyhyet kädet, mikä aiheuttaa haasteita penkkisäädöissä. Ja lyhyenkin ihmisen on hyvä nähdä ulos ja hiukan auton keulaakin, jotta olisi mukavempi ajella.
Vierailija kirjoitti:
Eikö naiset osaa edes autoa ostaa itse?
Mä ainakin haluisin olla mukana autokaupoilla. Minä olen se joka kiinnostuneena kyselee myyjältä. Meidän perheessä mies ei juttele pojan kanssa autojuttuja vaan minä. Turha tunkea kaikkia naisia johonkin muottiin.
Vierailija kirjoitti:
Sukupuoli hän ei sinällään yksistään Määritä auton käyttötarkoitusta on virhe olettaa että pitäisi miettiä että mikä auto naiselle pitää miettiä oma käyttötarkoitus kaikesta huolimatta ja sitten sitä kautta määritellä tuo tarve ajomäärät mikä kilometrimäärä tulee vuodessa Paljonko haluaa että auto kuluttaa Mikä saa olla arvon alenema sitten että onko jakoketju vai jakohihna manuaali vai automaatti jos on kädetön niin ottaa sitten automaatin mutta normaalit ihmiset ostaa manuaalin ja sitten tietenkin moottorin koko monikko 3-litrainen V6 vai sitten kenties pienempi suoraan rivi jokin muu tyyppinen ratkaisu vaikka dieselin mutta sitten dieselin voi olla talvella toki aika huono mutta tässäkin määrittää taas Sitten sähkö on taas yksi mahdollisuus käyttövoimana mutta siinä täytyy muistaa se että akkuteknologia ei ole vieläkään kehittynyt niin pitkälle kuin se ehkä pitäisi olla näin 2020-luvulla että sitä ollenkaan ihmetellyt että minkä takia Minkä takia vieläkin ne on tosi kalliita kg per kilowattitunti suhteella valmistaa ja sitten ne akut on myös ympäristöystävällisyyden tään joka heikkoa tasoa uloste elinkaaren aikaiset päästöt oon jopa korkeammat kuin nykyaikaisella dieselillä sitten taas sitten Näitä kannattaa tosi kovasti Excelin kanssa laskeskella ja vertailla ja arvioida omaa käyttötarve ja sitten että mikä on tärkeä mittari omalle käytölle ja mikä ei
Välimerkit ja kappalejako ovat kivoja keksintöjä, suosittelen.
Vierailija kirjoitti:
Pisteet ja pilkut helpottaisi lukemista. Oma teksti myös kannattaa oikolukea ennen lähettämistä, koska nyt on selvästi ajatus katkennut kesken lauseen.
Vierailija kirjoitti:
Toyotoissa on ollut hyvät penkinsäätömahdollisuudet, joka on ollut mulle lyhytjalkaisena tärkeä juttu. Farmarin kori taas hyvä, jotta on voinut kuljettaa kaikenlaisia huonekaluja ja muuta sälää.
Mutta vaikea sanoa muiden naisten puolesta.
Mitä erikoisen hyvää Toyotan penkin säädöissä on verrattuna muihin autoihin? Naapurin 160 cm mies ajaa Toyotalla - penkki on niin edessä kuin mahdollista ja selkänoja on todella paljon taakse kallistettu. Ei näytä kovin ergonimiselta ajoasennolta.
Joku hyvä vetoauto nelikolla, tarpeeksi tavaratilaa. Korotettu on bonusta, kun työnkin puolesta ajelen aika heikkokuntoisia teitä. Tykkään itse manuaalista ja bensakone eddottomasti, automaattikin hätätilanteessa käy.
Land Rover Defender, GMC Sierra, Toyota Hilux (tai vanhempi Lantikka), G-sarjan Mersu vois olla kiinnostavia vaihtoehtoja.
Jos on yhtään varaa, niin BMW, Volkswagen (4motion) tai Audi Allroad. Ei mitään hybridiä vaan mielellään bensa tai sitten diesel. Hyvä huoltohistoria kun löytyy noilta ja vähän googlea perään niin hyvä tulee. Ei ranskalaisia kannata myöskään. Saksalainen tai sitten jos vaimosi haluaisi ajaa pick-upilla niin sitten japanilainen.
Onnea etsintään ja turvallisia kilometreja! Suomi ei harmi vaan ole autoilijoiden luvattu maa vaikka teitä piisaa.
Porsche, kiitos. Mieluiten Carrera, tai jos on lapsia kuljetettavana niin Cayenne. Sininen olisi kiva.
Ukko38 kirjoitti:
Suosittelen bemaria.
Niissä on yleensä vakiona mulkku sisällä.
Hmm..mitäs löytyykään audin sisältä..
Älä ainakaan osta mitään pientä, näppärää ns. naisellista. Eikä mitään halpamerkkiä kuten Kia, Hunday jne. Skodalla en kehtaisi ajaa metriäkään, vaikka kaikki sitä nykyään kehuukin.
Mä ottaisin mieluiten vastaan uudehkon Bemarin. Seuraava hyvä merkki on Volvo. Myös Audi tai Mersu käyvät.
Auton värinä paras on valkoinen tai metallin harmaa vai miksi sitä sanotaankaan. Ei missään nimessä punaista tai tummansinistä.
Synonyymix kirjoitti:
Ukko38 kirjoitti:
Suosittelen bemaria.
Niissä on yleensä vakiona mulkku sisällä.Hmm..mitäs löytyykään audin sisältä..
Vielä suurempi mulkku
Vierailija kirjoitti:
Dacia Duster 4-veto. Mutta miksi sinä ostaisit hänelle auton? Ostiko hän sinulle?
Etkö pelkää joutuvasi maalitetuksi miessiaksi jonka mielestä naiset eivät osaa ostaa autoja?
Ei ole kyse siitä etteikö naiseni osaisi valita tai ostaa omaa autoa, mutta koska minulla on varaa ja haluan antaa naiselleni hyödyllisen lahjan kukkakimpun lisäksi. Haluan hemmotella naistani, jota rakastan syvästi.
Ei sillä ole väliä mikä auto on, kunhan hankit etuvalojen päälle sellaiset irtoripset.