IL: Norjan rajalla 10 tunnin autojono
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2100e0a6-68ad-4fc2-b46c-dbb08ae0f666
Oliko sen arvoista päästä jakamaan somekuva Norjan matkasta?
Kommentit (71)
Nyt se ap:n mainitsema somekuva on saatu jopa iltalehteen :D Toki insta-tunnus myös mukana jotta saisi enemmän tykkäyksiä:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2f367382-0719-48a0-ace0-ca942b026a80
"Katsokaa kaikki kuinka hienossa paikassa olen nyt lomalla!" "Pliis tykätkää!" "Lomani on hienompi kuin teidän loma!"
Tärkeintä ei ole päämäärä tai matka, vaan jonotus.
Vierailija kirjoitti:
Nyt se ap:n mainitsema somekuva on saatu jopa iltalehteen :D Toki insta-tunnus myös mukana jotta saisi enemmän tykkäyksiä:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2f367382-0719-48a0-ace0-ca942b026a80
"Katsokaa kaikki kuinka hienossa paikassa olen nyt lomalla!" "Pliis tykätkää!" "Lomani on hienompi kuin teidän loma!"
Vieläkö joku väittää ettei somekuvien takia tukita Norjaan tässä tilanteessa :D:D:D Piti oikein iltapäivälehteenkin se somekuva saada :D
Kai oli nyt sen 11h odotuksen arvoista :D
Vierailija kirjoitti:
Tärkeintä ei ole päämäärä tai matka, vaan jonotus.
Ei vaan somekuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin ulkosuomalaisena kysyn, miksi sinne on nyt kaikki menossa? Lomalle?
Norja on nyt turvallisin ja helpoin 'ulkomaa', tai olisi ilman tätä rajahässäkkää. Monet ovat heränneet huomaamaan, miten upeita maisemia sieltä löytyy.
Niin, ja on sinne ennenkin menty, ennen koronaa siis. Paljon käy porukka lomilla Pohjois-Norjassa. Nyt vaan tuli tuo koronahässäkkä ja kaikki lähti yhtäaikaa, heti kun Norja ilmoitti hölläävänsä matkustusrajoituksia suomalaisille.
Lähtisin itsekin jos olisi mahdollisuus. Ei haittaisi yhtään jonottaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti on koko heinäkuun 10h jonot. Eihän sinne mennä kuin somekuvilla kehuskelemaan.
Happamia sano kettu...
Ihan tottahan se on että somekuvat monelle suurimpia syitä tehdä tuollaisia reissuja varsinkin tässä tilanteessa. Tuskin muuten mentäisiin nyt kun rajoilla hankalaa. Näkee siitä kuvavyörystä somessa aina kun joku ollut matkalla "pliis tykätkää", "katsokaa miten hyvin minun loma menee" jne...
Mä en tunne yhtään ihmistä, joka matkustaisi jonnekin pelkästään somekuvien takia. Omituista kaveriporukkaa teillä, jotka tätä väitätte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nythän on somessa kova kilpailu kuka pääsee kehuskelemaan lomakuvillaan eniten kun matkustaminen vielä suht hankalaa. Näkisit sen kuvavyöryn mikä esim instaan tulee aina kun joku lomalla nyt epidemia-aikana.
Mulla on ihan päinvastainen kokemus. Tiedän, että monet mun tutuista on matkustaneet korona-aikana ulkomaille ihan vain lomailemaan, mutta kuvia ei ole näkynyt somessa. Varmaan häpeilevät vähän, koska typeräähän se onkin.
Vierailija kirjoitti:
Onhan Pohjois-Norja hienoa seutua. On tullut käytyä useampaan kertaan mutta en korona-aikaan lähtisi.
Samoin kolme kertaa olen käynyt, mutta noilla reissuilla ei kyllä ollut jonon jonoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nythän on somessa kova kilpailu kuka pääsee kehuskelemaan lomakuvillaan eniten kun matkustaminen vielä suht hankalaa. Näkisit sen kuvavyöryn mikä esim instaan tulee aina kun joku lomalla nyt epidemia-aikana.
Mulla on ihan päinvastainen kokemus. Tiedän, että monet mun tutuista on matkustaneet korona-aikana ulkomaille ihan vain lomailemaan, mutta kuvia ei ole näkynyt somessa. Varmaan häpeilevät vähän, koska typeräähän se onkin.
Samoin. Pari tuttua on ollut reissussa ihan hissukseen, eivät ole päivittäneet sometilejään. Itse jätän vielä tänä vuonnakin reissut väliin.
Onhan Pohjois-Norja hienoa seutua. On tullut käytyä useampaan kertaan mutta en korona-aikaan lähtisi.