Oletko koskaan käräyttänyt ystävää pettämisestä? Kerro tarinasi
Olen itse kurkkua nyöten täynnä yatäväni joka kesäistä heilastelua saman kesäkissan kanssa. Alkaa sormien välistä katsominen olla vaivanloista ja ihmetyttää kun toisille mikään ei riitä.
Pikkuisen raapi nähdä hänen siippaa joka iloitsee aina toiaen työurasta ja matkoista. Ja toinen suhaa minkä kerkeää.
Kommentit (9)
En ystävää käräyttäisi. Toisaalta en enää pitäisi ystävänä, jos arvomaailma noin erilainen. En siis olisi enää tekemisissä.
Minut on moni tuttu oikein voimansa tunnossa "käräyttänyt". "Minä en voi katsella sivusta kun teet moista vääryyttä, mun on pakko kertoa" hokivat.
Osa yritti jopa kiristää, uhkaamalla ilmiannolla.
Heille sanoin että "senkus kerrot, katso mitä tapahtuu".
Osa lopetti siihen, kun kiristys ei onnistunut, osa vei loppuun asti.
Kyllä meni näillä arjen sankareilla naama norsun vitulle kun puolisoni tokaisi ilmiantoon että:
"Sepä hienoa, hyvin olen puolisoni valinnut kun muillekin kelpaa".
Vierailija kirjoitti:
En ystävää käräyttäisi. Toisaalta en enää pitäisi ystävänä, jos arvomaailma noin erilainen. En siis olisi enää tekemisissä.
Onko ystävän pakko omata samanlainen arvomaailma?
Mä olen ystävä monen sellaisen kanssa, jonka arvoja en käsitä, ymmärrä tai hyväksy, mutta ystävinä ovat huippuja. On rasisteja, rikollisia, ym ym..
Sanni16kerava kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ystävän pakko omata samanlainen arvomaailma?
Mä olen ystävä monen sellaisen kanssa, jonka arvoja en käsitä, ymmärrä tai hyväksy, mutta ystävinä ovat huippuja. On rasisteja, rikollisia, ym ym..
Ei ole pakko, mutta itse en ainakaan halua olla tekemisissä sellaisen kanssa, joka toimii niin, että minulla ärsyttää ja tulee paha mieli.
Esim lopetin yhteyden pidon pikkuhiljaa kaveriin, joka erosi ja aloitti uuden suhteen ja ja puoliksi unohti lapsensa. Oli sitä mieltä, että hällä on oikeus omaan aikaan ja miesystävän tapaamiseen. Asetti miesystävänsä edelle kaikessa. Kaikki hänen kolme lastaan alkoivat oireilla eri tavoin. Kaksi heistä sijoitettiin sitten.
Olen käräyttänyt ja samalla itteni. Ku tuli niin helkatin huono omatunto.
Ei kiinnosta kavereiden suhteet ja touhut yhtään. Tekevät mitä haluavat, ystävyys on asia erikseen minulle.
Jokainen tyylillään.
On se kumma kun ollaan niin olevinaan yksilöitä, siinä samassa murehditaan ja mietitään muidenkin elämä.
Olen naimisissa oleva nainen ja meillä on ulkopuoliset seksisuhteet sallittuja.
Lisäys,sori kirjoitusvirheet. Auri ko häikäisee ulkona kahvia kittaavaa.