Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muilla naisilla tällaisia kokemuksia keskustelujen aloittamisesta Tinderissä?

Vierailija
05.07.2021 |

En ole naisena usein laittanut ensimmäisenä viestiä, koska kokemus on osoittanut, että miehet eivät ole kovin kiinnostuneita, jos eivät laita viestiä ensin. Eli tykkäävät lähes kaikista, katsovat matchit ja laittavat kaikille kiinnostaville viestiä. Eli ei viestiä = ei kiinnostusta on yleensä ollut enemmän sääntö kuin poikkeus.
Päätin kuitenkin tänä viikonloppuna aloittaa muutamia keskusteluja kokeilumielessä. Ajattelin, että joskos tällaiset asenteet olisivat hieman muuttuneet. Usemmat miehet kyllä vastasivat viestiin, mutta aika laimeasti ja keskustelut kuivuivat kokoon. Eli yksisanaisia vastauksia ja kysymyksiä ei esitetty takaisin.

Yksi mies vastaili kuitenkin useampaan viestiin, mutta silti huomasin, ettei kiinnostusta oikein ollut. Kysyin häneltä, että laittavatko naiset hänelle usein ensimmäisenä viestiä. Hän vastasi, että joskus, mutta kommentoi sitten, että kyllähän hänen "intonsa" menee siinä aikalailla. On kuulemma hieman epätoivoisen oloista ja kaikki "jännitys" kaikkoaa....Siis mitä? Onko tämä yleinenkin ajatus? Mitä se edes tarkoittaa?
Tämäkin tyyppi oli siis tosiaan ihan tavan tallaaja. Kivan näköinen, mutta tuskin mikään instababemagneetti kuitenkaan.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistä ei tietoa miten miehet toimii siellä. Henkilökohtaisesti jos olisin tinderissä ja match tulisi. Odottaisin itse naisen aloittavan keskustelun. Niin monta tinderbingon pelaajaa olen nähnyt (muissa palveluissakin), etten näe vaivaa enää. Toisaalta muissa palveluissa jossa olen, odottelen naisten viestejä (ilman match) ja elän omaa oikeata elämää.

Ulkonäkö on kuitenkin vain pinnallista ja katoavaa meillä kaikilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla