Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada hyvä ominaistuoksu?

Vierailija
05.07.2021 |

Miten omaa ominaistuoksua voisi parantaa, onko kellään vinkkejä?
Pelkään haisevani pahalle aina ja haluaisin tuoksua kuitenkin hyvälle.
Mikä avuksi?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säännöllinen kunnon hikiliikunta auttaa myös tuoksumaan raikkaammalta, kunhan muistaa käydä suihkussa ja vaihtaa vaatteet sen jälkeen.

Vierailija
22/33 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pese se joskus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka aterialla paljon valkosipulia ja palkokasveja ja säännöllinen hernekeittopäivä runsaalla sipulilla. Yömyssyksi kunnon tuplaviski grogi.

Vierailija
24/33 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Up

Mä oon nyt ottanut missioksi tän ominaistuoksun parantamisen. Onko ihan mahdottomuus? Laittakaa lisää vinkkejä. Onko hajustetut vai hajusteettomat pyykinpesuaineet paremmat. Rumpu kuivaus vai narulla kuivaus. Mun veljeni perheen ominaistuoksun on todella hyvä. Meillä ei varmaan kyllä ole samat geenit!!!

Mua kiusattiin myös nuorena mun ominaistuoksusta ja sanottiin et haisen pahalle. Sen takia tätä nyt mietin.

Eri

Jos kotonasi on paha haju, se tarttuu sinuunkin. Monet muistavat imuroida ja pestä lattiat, mutta pesetkö sohvatyynyt, sohvat, matot ja muut tekstiilit, omat päällysvaatteesi ja muut vaatteesi riittävän usein?

En tarkoita loukata, mutta jotkut ihmiset eivät ymmärrä, että peseytyä ja puhtaat vaatteet pitää vaihtaa päivittän, pestä kotonakin tekstiilit usein, siitä se hyvä tuoksu tulee, siis puhtaudesta.

Jotkut naisetkaan eivät peseydy riittävän usein, vaikka oikein pahalta haisevia naisia tapaa harvoin. 

Vierailija
25/33 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juo vihreää teetä. Hengitys pysyy raikkaana.  (Hauduta oikeassa lämpötilassa)

Varsinkin vihreä minttutee on parasta. Jää pitkäksi aikaa ihanan raikas tunne suuhun ja koko elimistöön. Poistaa myös vatsankivistystä tuo minttutee.

Vierailija
26/33 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipuli pois.

Vierailija
27/33 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Up

Mä oon nyt ottanut missioksi tän ominaistuoksun parantamisen. Onko ihan mahdottomuus? Laittakaa lisää vinkkejä. Onko hajustetut vai hajusteettomat pyykinpesuaineet paremmat. Rumpu kuivaus vai narulla kuivaus. Mun veljeni perheen ominaistuoksun on todella hyvä. Meillä ei varmaan kyllä ole samat geenit!!!

Mua kiusattiin myös nuorena mun ominaistuoksusta ja sanottiin et haisen pahalle. Sen takia tätä nyt mietin.

Eri

Jos kotonasi on paha haju, se tarttuu sinuunkin. Monet muistavat imuroida ja pestä lattiat, mutta pesetkö sohvatyynyt, sohvat, matot ja muut tekstiilit, omat päällysvaatteesi ja muut vaatteesi riittävän usein?

En tarkoita loukata, mutta jotkut ihmiset eivät ymmärrä, että peseytyä ja puhtaat vaatteet pitää vaihtaa päivittän, pestä kotonakin tekstiilit usein, siitä se hyvä tuoksu tulee, siis puhtaudesta.

Jotkut naisetkaan eivät peseydy riittävän usein, vaikka oikein pahalta haisevia naisia tapaa harvoin. 

Oma äiti lapsuudenkodissani pesi sohvan, matot ja tuuletti ja imuroi ja luuttusi lattiat ihan säännöllisesti. En usko että haisin niin pahalle. Tämä kiusaaja oli poika. Nyt ollut itsellä vaikeuksia siivoamisen ja pyykkäämisen kanssa koska olen ollut masentunut. Pelkään vaan että lapsia kiusataan tän takia kuten itseänikin.

Eri

Vierailija
28/33 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Up

Eri

Oma äiti lapsuudenkodissani pesi sohvan, matot ja tuuletti ja imuroi ja luuttusi lattiat ihan säännöllisesti. En usko että haisin niin pahalle. Tämä kiusaaja oli poika. Nyt ollut itsellä vaikeuksia siivoamisen ja pyykkäämisen kanssa koska olen ollut masentunut. Pelkään vaan että lapsia kiusataan tän takia kuten itseänikin.

Eri

Mistä olet päätellyt, että haisisit pahalta? Kiusaaja voi keksiä mitä vain, älä sitä enää mieti. Kysy kiusataanko lapsia ja pidä heitä silmällä miten voivat. Masennuksesta toipuminen on tärkeämpää kuin siivous, siivoat sen verran kun jaksat, ei se niin tärkeää ole. En tarkoittanut pahaa viestilläni.

Vierailija
29/33 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haisen märälle rätille.

Märälle puuvillavaatteelle.

Olen aina haissut.

Ja huolehdin hygieniasta päivittäin, käyn pesulla aamuin illoin, vaihdan puhtaat vaatteet päivittäin.

En usko, että ominaishajuun pystyy paljoakaan vaikuttamaan.

Vierailija
30/33 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina haissut.

Ja huolehdin hygieniasta päivittäin, käyn pesulla aamuin illoin, vaihdan puhtaat vaatteet päivittäin.

Mistä tiedät miltä naiset? Ei sitä itse haista.

Vierailija
31/33 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon huomannu että monet urheilulliset naiset tuoksuu pahalta. :D Sori :DD Mutta onhan se loogistakin, kun monet niistä hikoilee enemmän ja osa urheilullisen näkösistä on luonnostaan paljon hikoilevia ihmisiä jne. :D

Vierailija
32/33 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vältä:

punaista lihaa

maitotuotteita

sokeria

kahvia

energiajuomia ja limsoja

roskaruokaa

tupakkaa

runsasta voimakkaiden mausteiden käyttöä

suosi:

vihreä tee

runsaasti vettä

runsaasti marjoja ja kasviksia

sitruunaa

Ja tietenkin hygieniasta huolehtiminen ja hiusten pesu tyypistä riippuen sopivin väliajoin

Vierailija
33/33 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina haissut.

Pyykkikoneessasi on jotain vikaa. Tai unohdat pyykit koneeseen märkinä tai vaatteissa on vika. Nykyään joissain halvoissa vaatteissa on outo haju. Kolme vaatetta heittänyt pois sen takia. Ties mitä jätettä niihinnon käytetty jossain intiassa. Kolmas syy voi olla väärä pyykin kuivaus eli et kuivaa niitä väljästi tai ne kuivuvat liian hitaasti tai nuo molemmat yhtäaikaa.

Haistan aina pyykit js usein miehen pesemät menee takaisin pyykkiin. Hän ei pese pyykkiä oikeissa ohjelmnissa, pesee liian täysiä koneellisia (eko-ohjelmat ei käytä tarpeeksi vettä) eli vaatteet ovat vain likaantuneet koneessa lisää ja haisevat lialle.

Melko vsrmaan syy on tämä kuvailustasi päätellen. Eli pyykinpesu. Haju on juuri tuollainen. Luutun haju.