Posliinin ylläpitäjät, kuinka usein sheivaatte?
Kommentit (24)
Saakeli kun on oltava karvakasa. Kainalot ajettava myös joka toinen päivä, ettei musta paksu karvoitus puske esiin. Sokerointikaan ei auttanut.
Ap
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 08:38"]Päivittäin :/
[/quote] ehkä munkin pitäisi. Aaargh!
Ap
Miten teidän iho kestää? Jos sheivaan alapään niin seuraavana päivänä kasvaa pistävä sänki ja iho on niin arka etten pysty sheivata moneen päivään :(
Päivittäin, mutta onneksi ihoni ei ole ärtyvää sorttia. Voin hätätapauksessa sheivata vaikka ilman vettä ja ei siltikään tule kirvelyä tai punaisia pisteitä.
Hyvin kestää. Käytän intiimialueen sheivausgeeliä.
ap
Terän on oltava terävä. Tylsällä iho ärtyy.
ap
kerroppa sinä sokerin käyttäjä, kuinka saat sen sokeri massan toimimaan? mulla menee hermo sen kanssa ja sieltä täältä vaan lähtee muutama karva..
Joka päivä täälläkin vaikkei nyt aivan kamala sänki kahdessakaan päivässä tulisi. joskus silloin tällöin annan kasvaa muutaman päivän ja jostain syystä sen jälkeen saakin sheivattua sileämmän tuloksen?
Pitäisiköhän kasvattaa kiitorata takaisin. ..
ap
Kutiaako se pahasti, kun karvat kasvaa takaisin? Tekis mieli kokeilla, mutta hirvittää jos on kamala kutina koko ajan :)
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 08:57"]kerroppa sinä sokerin käyttäjä, kuinka saat sen sokeri massan toimimaan? mulla menee hermo sen kanssa ja sieltä täältä vaan lähtee muutama karva..
[/quote]
Olen kosmetologi ammatiltani joten tilaan sokerit ammattilaisten tukuista :)
Vahaa ja epilointia. Yäk sheivaus on kamalaa ja sänki on ihan yrjö!
Noin 2 kertaa viikossa alapää ja sääret, kainalot joka toinen päivä. Alapää ei ole koskaan ärsyyntynyt, ei punoitusta tai näppylöitä. Tosin ei kasva mitään kovaa paksua karvaa, suht pehmoinen on sänki. Sheivaukseen suosittelen karvanpoistogeeliä tai sheivausgeeliä kaveriksi.
Pitääkö ajelun jälkeen laittaa jotain voidetta?
Surgin bikinivahalla poslariksi about kerran kuussa.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 12:07"]Pitääkö ajelun jälkeen laittaa jotain voidetta?
[/quote] ei pidä mutta voi. Aion testata rsfu:n tuotteita. ..ap
1-2 x viikossa