Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kysymys veloille

Vierailija
09.07.2014 |

Olen rehellisesti utelias ja arvostan velojen tapaa. Mutta siis kysymys on että voisitteko kuvitella tekevänne töitä lasten kanssa? Esim. Päiväkodissa?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi kuvitella.

Vierailija
2/15 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään tapauksessa. Haluan olla lasten seurassa niin vähän kuin mahdollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja en.

Mä siis pidän lapsista, ehkä paras ihmisryhmä kaikista.

Mutta en vaan haluaisi ylipäätään tehdä töitä ihmisten kanssa, "asiakaspalvelu" ei ole mun juttu.

Mutta pitkään mm. harkitsin, että olisin lähtenyt opiskelemaan, jotta olisin voinut toimia työkseni kehitysvammaisten lasten parissa eli sinänsä kyllä.

Vierailija
4/15 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olen luokanopettaja ammatiltani. Lapset ovat ihania, mutta omia en halua :)

Vierailija
5/15 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 08:07"]En missään tapauksessa. Haluan olla lasten seurassa niin vähän kuin mahdollista.

[/quote]

Onko teillä joku trauma kun vihaatte lapsia? Itse vihaan puolia vanhuksia omien huonojen kokemusten takia. Eli teillä lapsi viha on se syy olla hankkimatta lapsia. Hyvä päätös kyllä. Itse olen aina pitänyt lapsista mutta ne villeimmät kauhukakarat saa välillä aika negatiivisia tunteita. En kestä huutamista. Omalla lapsella oli tosi paha uhma ja siinä oli kestämistä. Nykyään on ihanaa kun toinen on jo 4 :)

Vierailija
6/15 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ma voisin. en tieda olenko "vela" koska ainoa syy lapsettomuuteeni on synnytyspelko. tykkaan hirveesti lapsista!

Vierailija
7/15 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki. Lapset on ihan kivoja - sen muutaman tunnin päivässä, enempää en kestäisi.

Vierailija
8/15 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Minulla ei sinänsä ole mitään lapsia vastaan ja ihan mielelläni vietän aikaa esim. kummilasteni seurassa kohtuullisina kerta-annoksina.. ;) Työ lasten parissa olisi kuitenkin aivan liian kuluttavaa. Lapset ovat energiasyöppöjä, he vaativat jatkuvaa huomiota jutuillaan, jotka eivät useimmiten ole aikuisten mielestä oikeasti kovinkaan mielenkiintoisia.

Vierailija
9/15 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. Jouduin joskus olemaan työharjoittelussa perhepäivähoidossa kuukauden, ja se oli helvetillistä. Vaikka niillä lapsilla oli hetkensä jolloin olivat ihan ok, niin en olisi kestänyt sitä hetkeäkään pidempään. Pari kertaa oli lähellä että satutan lapsia kun meni hermo, kun kiukuttelivat eivätkä totelleet puhetta. 

Eli pysyttelen mahdollisimman kaukana lapsista, kiitos.

Vierailija
10/15 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, jopa mielelläni ja uskoisin olevani siinä myös hyvä. Pidän lapsista ja tulen lasten kanssa yleensä hyvin toimeen. Vauvoja en kuitenkaan haluaisi hoitaa. Osaan kyllä ja olen hoitanutkin, mutta en vain jotenkin kauheasti tykkää vauvojen hoidosta tai sylittelystä, vaikka ne ovatkin ihan söpöjä.

Vierailija
11/15 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 08:14"]

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 08:07"]En missään tapauksessa. Haluan olla lasten seurassa niin vähän kuin mahdollista.

[/quote]

Onko teillä joku trauma kun vihaatte lapsia? Itse vihaan puolia vanhuksia omien huonojen kokemusten takia. Eli teillä lapsi viha on se syy olla hankkimatta lapsia.

[/quote]

En mä niitä vihaa, vaikken halua ollakaan niiden kanssa tekemisissä. Joku harva lapsi voi olla ihan mukavakin. Laumana ne aiheuttaa aivan liikaa ääntä, eritteitä, sotkua ja epäjärjestystä. Eikä minua kiinnosta niiden maailma ollenkaan. Ei minua hevosetkaan kiinnosta enkä halua niiden kanssa työskennellä, mutten silti niitä mitenkään vihaa.

Vierailija
12/15 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihaa lapsia eikä ole traumaa. En voisi kuitenkaan työskennellä lasten parissa koska en ole riittävän kärsivällinen luonne. Joskus myös ärsyynnyn helposti lasten "tyhmyydestä" ja ajattelemattomista, jopa mielestäni asiattomista kommenteista. En ole kiinnostunut kuulemaan lasten juttuja tai pysähtymään heidän vierelleen. Jos tapaan hienon persoonan, on ihan sama minkä ikäinen hän on, mutta harva lapsi on mielestäni ollut hieno persoona.

Vierailija
13/15 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 08:14"][quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 08:07"]En missään tapauksessa. Haluan olla lasten seurassa niin vähän kuin mahdollista.

[/quote]

Onko teillä joku trauma kun vihaatte lapsia? Itse vihaan puolia vanhuksia omien huonojen kokemusten takia. Eli teillä lapsi viha on se syy olla hankkimatta lapsia. Hyvä päätös kyllä. Itse olen aina pitänyt lapsista mutta ne villeimmät kauhukakarat saa välillä aika negatiivisia tunteita. En kestä huutamista. Omalla lapsella oli tosi paha uhma ja siinä oli kestämistä. Nykyään on ihanaa kun toinen on jo 4 :)

[/quote]

En minä vihaa lapsia. Vihaan on pitkä matka siitä, ettei vain nauti lasten seurasta. Ei liene sinulta pois, etten viihdy lasten parissa.

Vierailija
14/15 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 08:14"]

[/quote]

Onko teillä joku trauma kun vihaatte lapsia?

[/quote]

No ei tarvitse olla traumaa eikä täällä kukaan ole puhunut vihasta. Velojen kuvaukset sopivat siihen mitä itsekin ajattelen lapsista. Väsyisin jossain lastenhoitotyössä minuutissa. Niin vähän lasten kanssa tekemisissä kuin mahdollista, ei siksi että niitä vihaisi, vaan koska ei niitten kanssa osaa olla luontevasti. Kouluikäisten kanssa osaan jo normaalisti minimit jutella. Meillä mies hoitaakin lasten kaveriasiat.

Vierailija
15/15 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on "vela"?