Aloitin eilen (taas) laihdutuskuurin ja tekisi koko ajan mieli jädee
Kommentit (12)
Pakasta banaania siivuina ja surauta sauvasekoittimella vadelmien kanssa sekaisin.
No syö se jäätelö. Oletko koskaan sulattanut esim. eskimopuikkoa, siinä on noin teelusikallinen kun se on sulanut.
Onhan niitä vähäsokerisia vaihtoehtoja nykyisin pilvin pimein. Eikä se jäätelön syöminen laihista kaada.
Ostin toissapäivänä 2 pakettia tuutteja yhteensä 12 kpl. Yhden paketin puikkojädejä 16 kpl + yksi muoviloota jotain suklaajätskiä. Jäljellä on 4 puikkoa ja tuo muoviloota. OoooH AAaaa! ja ommomom mom... Ihan v n hyvää.
Yhdysvalloissa suosiota niittävässä uudessa trendiruokavaliossa huolehditaan 80-prosenttisesti terveellisyydestä ja 20-prosenttisesti ollaan kuin ellun kanat. Jos siis syö esimerkiksi viisi pientä ateriaa päivässä, yksi niistä saa olla epäterveellinen. Kolmen päivittäisen aterian syöjä taas voi heittää terveyssäännöt romukoppaan kolmella aterialla viikossa. Oikeastaan kyse ei olekaan dieetistä vaan kokonaisesta elämäntavasta.
Tällainen salliva lähestymistapa vähentää riskiä repsahtaa liian tiukasta ruokavaliosta kokonaan väärälle tielle. Vähemmän rajoitteita sisältävä ruokavalio tekee terveellisestä syömisestä ja laihtumisesta helpompaa pitkällä tähtäimellä.
Tässä katosi jo yksi puikojäde. Se on suklaa caramel tiramisu se laatikko. Vähän huolettaa kun vain 900 ml se loota. Mahtaako tuo riittää lämpöisenä iltana? Lähikaupasta ehtis vielä jotain lisää.
Syöt jäden ja alotat taas laihiksen uudestaan.
Helppo juttu😀
Se kuluu äkkiä näillä helteillä :p
Mun vinkki varmaan saa alapeukkuja mutta jos syöt karkkia/jätskiä tms niin älä syö ruokaa silloin.
Itse aloitin laihduttamisen noin.
Ihminen pärjää kyllä hyvin niinkin ettei syö kaikkea ruokaympyrästä.
Harvemmin lihavien ihmisten ruokavalio on ihanteellinen. Eikä se ole aina hoikillakaan. Veikkaan että todella hoikat syö todella vähän.
Olen laihtunut 20 kiloa ja edelleen jos syön karkkia tai herkkua niin skippaan normiruuan.
Jos tiedän että illalla on jotkut "syömingit" niin olen sen päivän kevyemmin muuten.
Syö sitä jäätelöä välillä. Ei dieetistä tule mitään jos kaiken kieltää mistä on ennen nauttinut.
Voin sanoa että ei se herkkuhimo ainakaan itseltäni mihinkään ole hävinnyt vuosien saatossa. Muistaa myös sen että kaikkea voi syödä kohtuudella.
Senkin sanon että jos nyt pystyt olemaan syömättä sitä jäätelöä niin huomenna tulet olemaan tyytyväinen itseesi ettet syönyt 👍
Muista suklaa, sipsit ja sidukka.
Ja eikun sex and the city pyörimään.
Vierailija kirjoitti:
Mun vinkki varmaan saa alapeukkuja mutta jos syöt karkkia/jätskiä tms niin älä syö ruokaa silloin.
Itse aloitin laihduttamisen noin.
Ihminen pärjää kyllä hyvin niinkin ettei syö kaikkea ruokaympyrästä.
Harvemmin lihavien ihmisten ruokavalio on ihanteellinen. Eikä se ole aina hoikillakaan. Veikkaan että todella hoikat syö todella vähän.Olen laihtunut 20 kiloa ja edelleen jos syön karkkia tai herkkua niin skippaan normiruuan.
Jos tiedän että illalla on jotkut "syömingit" niin olen sen päivän kevyemmin muuten.Syö sitä jäätelöä välillä. Ei dieetistä tule mitään jos kaiken kieltää mistä on ennen nauttinut.
Voin sanoa että ei se herkkuhimo ainakaan itseltäni mihinkään ole hävinnyt vuosien saatossa. Muistaa myös sen että kaikkea voi syödä kohtuudella.
Senkin sanon että jos nyt pystyt olemaan syömättä sitä jäätelöä niin huomenna tulet olemaan tyytyväinen itseesi ettet syönyt 👍
Ihminen pärjää kyllä hyvin niinkin ettei syö kaikkea ruokaympyrästä joka päivä.
Jäi toi loppuosa pois. Ja pärjää varmaan niinkin että skippaa kokonaan jonkun osa-alueen.
Piristy😊... Olen usein aloittanut "laikkarin", kaatuu aina herkkuhimoon. Tein niin, että aloin jättää muita herkkuja esim. karkin pois ja suklaan. Mietin, että, jos käyn lenkillä joka päivä, syön normi ruokaa, normi annoksina, voin sallia jäätelön. Toimii. Mun paheeni on Aino vadelmasuklaa, ei tuota vaikeuksia vetää pakettia kerrallaan. Nyt, kun muu makeinen on jäänyt pois, on minimoitunut myös jäätelön syönti. Tuutti tai jopa tavallinen tikkujäätelö riittää. Tsemppiä sulle!