Naisten tykkäykset Facessa
Olen erinäisissä FB:n ryhmissä liikkuessani pistänyt merkille, ettei kommenttejani tykkäile kuin vanhemman ikäluokan naiset siitä viidestäkympistä ylöspäin. Erittäin harvoin joku ikäiseni nuorehko alle 40v nainen tykkää ja silloin hänen profiilissaan näkyy aina että on sinkku. Tarkoittaakohan tämä nyt sitä, että nuorehkot naiset tykkäilee vain silloin kun toivoisivat myös lähestymistä kyseiseltä mieheltä, muutoin ei tykätä koska pelätään että käy ahdistelemaan. Itsehän en ahdistele ketään, mutta alkoi vaan mietityttämään tämä naisten somekäytös. M33
Kommentit (6)
Itse kolmikymppisenä naisena en kyllä yleensä valikoi mitenkään sukupuolen tai romanttisen kiinnostuksen perusteella, kenen päivityksistä tykkään. Voi toki olla, että joku on joskus saanut tykkäyksistäni vääriä käsityksiä. Vain silloin saatan varoa tykkäilemästä, jos vahvasti epäilen henkilön olevan minuun yksipuolisesti ihastunut.
Vaikea sanoa, mitä noiden sinun nuorempien naispuolisten facebook-kaveriesi päässä liikkuu. Voisiko olla, että monet eivät vaan tykkäile puolituttujen päivityksistä? Noilla päivityksistäsi tykänneillä sinkkunaisilla voi ehkä olla joitakin taka-ajatuksia, tai sitten ei.
Mene Tinderiin, jos naisia ajattelit metsästää. Facebook on niin out.
Juu. Miehet kuvittelee heti liikoja jos tykkää!
Taitaa olla ne alle 40-vuotiaat nuoret, jotka facebookia käyttää, aika marginaalissa moninkin tavoin, jos se selittää sinkkuutta?
Ei minunkaan jutuista tykkää kuin yli viiskymppiset. Ja tiedän kyllä syyn kun kyseessä on tietyt harrasteryhmät joissa olen poikkeuksellisen nuori, kaverit on instassa tai whatsappailee vaan. n31
Niitä nuoria ei vaan kiinnosta sun jutut, tai eivät muutenkaan harrasta tykkäilyä facessa. Ovatko siellä enää edes?