Hoitakaa jalkojanne näin kesällä
näin tänään niin hirveät kantapäät, et meinas oksennus tulla. Aivan kamalan keltaset ja niin korput.
Kommentit (19)
Läskifoobikot, ostoskärrykyttääjät, uteliaat naapurit muuten vaan 24/7, "Varokaa koiraa"-kylttien kaatajat/kuseksijat, varallisuuden/verotietojen vahtijat, ja nyt uutena kesäinen kantapää/kinttukyttääjä...minnehän sitä pakenis?
Ai joo, unohtu vielä ainakin toi Wt-vartiointi/analysointiosasto...
Olin rullaportaissa ja tämä eukko seisoi edessä, joten ei voinut olla näkemättä.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 22:08"]Läskifoobikot, ostoskärrykyttääjät, uteliaat naapurit muuten vaan 24/7, "Varokaa koiraa"-kylttien kaatajat/kuseksijat, varallisuuden/verotietojen vahtijat, ja nyt uutena kesäinen kantapää/kinttukyttääjä...minnehän sitä pakenis?
[/quote]
Tämäkin aihe oli jo alkukesästä. "Nuorillakin tytöillä kamalat jalat!". Äläkä unohda selluliittihaukkoja tai jätä rakkiasi kaupan eteen.
Ostin jo fuksian punaisen maljankin. Huomasin että jalkasilsaa pikkuvarpaan välissä.
Kauheeta, etkö voinu kääntää päätä!?
Olen hoitanut ja hyvää tekee! Tein terassille vatiin jalkakylvyn ja ihan ajan kanssa hoidin jalat taas kuntoon, viime lämpimillä tein sein viimeksi. Lakkasin varpaiden kynnet, rasvasin jalat ja kyllä tuli kivat taas. :)
Kävin tänään jalkaterapeutilla kantapäitteni vuoksi. Upeat jalat! :)
Atoopikko suosittelee jalkahoitoa muillekin.
Naiset nyt jotenkuten joskus hoitaa jalkoja....mutta entäs miehet? Vuosikymmenten valkoiset kantapääpanssarit, hilseilevä iho, paksuuntuneet, pitkät, keltaiset kynnet hien linttaamissa sporttisandaaleissa !
Ostin tänään sen patterilaitteen. Saako sillä homman hoidettua jos samanlaiset kuin ap:n näkemällä? Jos niin miten?
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 22:15"]
Naiset nyt jotenkuten joskus hoitaa jalkoja....mutta entäs miehet? Vuosikymmenten valkoiset kantapääpanssarit, hilseilevä iho, paksuuntuneet, pitkät, keltaiset kynnet hien linttaamissa sporttisandaaleissa !
[/quote]
Näin. Mieluummin vaikka ne valkoiset tennissukat.
Hahahhaa, en muuten hoida. On tässä muutakin hommaa, uintia ja lököttelyä ja sen sellaista!
Ap:llä ei kokemusta siitä patterilaitteesta. Olen myös harkinnut hommata sen. Mä teen työtä seisten, joten jalat kovilla. Itse rasvaan kerran päivässä ja usein raspaan. Jos jollakin kokemusta patterivehkeestä, niin kertokaa..
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 22:29"]
Talvellako ei tarvii sit hoitaa?
[/quote]
Ap ei voi kyylätä talvella, ni ei oo pakko...
en hoida kantapäitä ja tulen ap:n eteen vetämään sukkahosuja pois jalasta teristä vetäen, rrriiiiiiiiiipsss
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 22:29"]
Talvellako ei tarvii sit hoitaa?
[/quote]
Samaa meinasin kysyä.
Vinkkinä muuten, mulla on toiminut Helosan apteekista ja kookospohjainen rasva, näillä on luonnostaan koppurat kantapäät pysyneet pehmeinä. Mutta kynsisieneen ei mikään auta, tosin olen alkanut epäillä, että kyseessä onkin jotain muuta.
Non en käytä sandaaleja, mutta sääristä on karvat kasvaneet sisäänpäin. :(