Minkälaisia haittavaikutuksia olette saaneet rokotteesta
Yritin etsi tällaista ketjua palstalta, mutten löytänyt. Tuntuu, että sellaiselle olisi kova kysyntä. Taitaa olla niin, että kaikki tällaiset ketjut sensuroidaan.
Itse tuttavpiirissäni pahin on viisuikymppisen miehen kasvohalvaus. Tilanne on edelleen kuukauden jälkeen päällä.
Kommentit (243)
täyttä valhetta kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Euroopan lääkeviraston mukaan koronarokotteen aiheuttamia kuolemia on nyt 17 503. Ja tämä on siis virallinen tilasto.
Tuosta löytyy linkki julkaisuun.
https://www.globalresearch.ca/17503-dead-1-7-million-injured-50-serious…
Globalresearch.ca on salaliittoteoristi Michel Chossudoovskyn ylläpitämä huuhaa-sivusto, ei siis missän tekemisissä Euroopan Lääkeviraston kanssa. Hänellä on omia 9/11-teorioita ja yhteyksiä venäjän trollitehtaisiin.
Erikoista, että kun ette pysty kiistämään itse asiaa, niin yritätte hämmentää ihmisiä nimeämällä sivuston salaliittosivustoksi jne. Minkälainen motiivi on tällöin kyseessä ja miksi ihminen haluaa kieltää viranomaisten omat viralliset luvut. Jokainen ymmärtää, jos ei pysty kiistämään itse asiaa, niin henkilö on jonkin lääketehtaan tai muun vastaavan maksama trolli. Kysyn nyt vielä kerran kiistätkö Euroopan lääkeviraston oman raportin? Siinä virasto on kerännyt eri maiden, kuten Suomessa THL ilmoittamat rokotekuolemat yhteen ja ollana päästy lukuun 17 503. Suomessa THL ilmoittaa 80 rokotekuolemaa.
Israelissa, jossa ensimmäiseksi on saatu suurin osa kansasta rokotettua, on alkanut tapahtua kummallisuuksia. Ensiksi juuri Israelissa huomattiin lisääntyneet sydänlihastulehdukset rokotetuilla. Nyt kaksi nuorta täysin tervettä sotilasta on kuollut täysin yllätten ja selittämättömästi. Viranomaiset lupaavat tutkia kuolinsyyt tarkkaan. Monet pitävät kuolemia juuri rokotteen aiheuttamina.
Vierailija kirjoitti:
Israelissa, jossa ensimmäiseksi on saatu suurin osa kansasta rokotettua, on alkanut tapahtua kummallisuuksia. Ensiksi juuri Israelissa huomattiin lisääntyneet sydänlihastulehdukset rokotetuilla. Nyt kaksi nuorta täysin tervettä sotilasta on kuollut täysin yllätten ja selittämättömästi. Viranomaiset lupaavat tutkia kuolinsyyt tarkkaan. Monet pitävät kuolemia juuri rokotteen aiheuttamina.
Ihan hyvä, kun joku maa laittoi kansalaisensa koekaniineiksi. Nyt niitetään sitä mitä kylvää.
Olen saanut kaksi piikkiä Pfizerin rokotetta. Ei mitään haittavaikutuksia lievää pistospaikan jomotusta lukuunottamatta. Riskiryhmään kuukuvana rokotukset olivat minulle itsestäänselvä valinta.
Vierailija kirjoitti:
Pistokohta oli päivän hieman arka.
Sama.
Myös kaikilla läheisillä, tuttavilla ja työkavereilla tuo on ollut ainoa oire. Tai no ei kaikilla, joillakin ei ole ollut tuotakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei meillä ainakaan mihinkään rokotteisiin kuolla. Uutisten mukaan meillä kaikki johtuu korkeintaan varhaisten vaihdevuosien aiheuttamista sydänvaivoista tai synnynnäisistä sydänvioista. Tai jos jollekin tulee vaikkapa jalkaan outoja verenpurkaumia, niin ne johtuu tietenkin harvinaisen ärhäköistä hyttysistä!
Joo-o, mikään ei johdu rokotteesta, kyllä kaikelle löytyy aina joku muu selitys!
;-)
Vierailija kirjoitti:
Uskomattoman paljon väärää tietoa lähtee liikkeelle siitä yksinkertaisesta syystä, että ihmiset eivät ymmärrä tilastotieteen perusteita. Ajallinen yhteys ei ole sama kuin syy-seuraussuhde. Vanha totuus on, että jäätelönsyönti ei aiheuta hukkumisia, vaikka niillä on usein ajallinen yhteys.
Tuo kasvohalvaus on yleinen noin yleensäkin (esim. veto kun ajat autoa ikkuna auki voi aiheuttaa). Näinollen niitä sitten ilmenee myös rokotuksen jälkeen ilman mitään syy-yhteyttäkin.
Minulla molempien rokotusten jälkeen: käsi kipeä ja väsytti kaksi päivää, lievä pään jomotus. Hyvin samat oireet kaikilla tuntemillani rokotetuilla, yhdelläkään ei mitään vakavaa. Näin siis useammalla sadalla ihmisellä, ikähaarukka 16-85 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Tietoa vaille kirjoitti:
Tähän piti tarkentaa, että kyse on koronarokotteen haittavaikutuksista
On kyllä niin iso väite, etä joku olisi saanu kasvohalvauksen ao rokotteesta, että uskalasin olla epäileväinen sen toden peräsiyyden kanssa.
Tavallisesti mitään erityistä syytä kasvohalvaukseen ei ole osoitettavissa. Sen syytä ei tunneta, mutta aiheuttajaksi on epäilty herpes-virusta. Siihen sairastuu vuosittain 2–3 henkeä 10 000 ihmistä kohden. Siten noin joka 60. suomalainen saa kasvohermohalvauksen elämänsä aikana.
Kasvohermon toiminta voi joskus häiriintyä myös muista syistä. Näin voi tapahtua punkkien levittämän borrelioosintai kasvojen alueella esiintyvän vyöruusun yhteydessä.
Jos oikein muista, 150 per 100 000 Pfizerin 9ma arvio, luvun voin kyllä muistaa väärin, googleta heidän ilmoittamat haittavaikutukset
Onko kukaan saanut rokotteesta aknen/kystisen annen/finnejä?? Olen lukenut tästä paljon ulkomaisilta palstoilta. Onko Suomessa kohtalotovereita?
En ole saanut mitään haittavaikutusta kun en ole ottanut korona rokotetta. Täysin tyytyväinen ratkaisuun.
t. Rokottomaton, ei piikitetty
Pistoskohdasta alkoi verenmyrkytys joka eteni kuolioksi. Käsivarteni piti amputoida, mutta sekään ei auttanut. Seurasi massiivinen sisäelinten tuhoutuminen ja kuolema. Voin jo kuitenkin paljon paremmin.
Minulla AZ & P rokotteet ja ihme jalka oireita joita ei ole ennen ollut.
Vierailija kirjoitti:
Minulla AZ & P rokotteet ja ihme jalka oireita joita ei ole ennen ollut.
Minkälaisia jalkaoireita?
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Ohisalon raskaus ja synnytys menee hyvin, kun otti kesäkuussa koronarokotteen. Tutkimuksissa on ollut paljon keskenmenoja rokotteen ottajilla.
Ohisalon lapsi mikäli on tumma niin mies voi vaatia isyystestin. Siinä tapauksessa Maria on voinut käydä aidan toisella puolella vierailulla. Toki korona piikki aiheuttaa mahdollisesti keskenmenoja.
Tähän on helppo vastata! En mitään. En siis yhtään mitään. Kummastakaan rokotuksesta. Kanarian matka odottaa jo ihan nurkan takana!
Ei rokotetta kirjoitti:
En ole saanut mitään haittavaikutusta kun en ole ottanut korona rokotetta. Täysin tyytyväinen ratkaisuun.
t. Rokottomaton, ei piikitetty
sama...lähipiiristä löytyy henkilöitä joiden yleiskunto heikentynyt rokotteiden oton jälkeen
En mitään haittavaikutuksia. Olen ottanut nyt kolme rokotusta.
Jos jälkioireita tarkoitat niin lihaskipu pistoskädessä, illalla lämmönnousua vähän päälle 37 asteen. Normaalilämpöni on 35.9
Pientä päänsärkyä ja vilunväristyksiä. Kaikista näistä sekä muita mahdollisista oireista sain infoa ennen pistämistä.
Kaikki läheiseni on rokotettu eikä kukaan ole saanut isompia oireita, osa ei mitään.
Katsoin tuon linkin. Siinä referoitiin suoraan Eu lääkeviraston raporttia, jossa on kyllä juuri tuo sama luku. Lisäksi jutussa oli suora linkki suoraan Eu:n viralliseen raporttiin. Joten oma päätelmäsi on valetta.