Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisia haittavaikutuksia olette saaneet rokotteesta

Tietoa vailla
05.07.2021 |

Yritin etsi tällaista ketjua palstalta, mutten löytänyt. Tuntuu, että sellaiselle olisi kova kysyntä. Taitaa olla niin, että kaikki tällaiset ketjut sensuroidaan.

Itse tuttavpiirissäni pahin on viisuikymppisen miehen kasvohalvaus. Tilanne on edelleen kuukauden jälkeen päällä.

Kommentit (243)

Vierailija
201/243 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
202/243 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukuelin kasvoi pituutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/243 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä tyyppejä jotka on käskenyt rokottamattomia luopumaan sairaalahoidosta jos saa koronan? Jos on niin kai tekin luovutte sairaalahoidosta jos saatte vapaaehtoisesta rokotteesta vakavan oireen? Ettehän te ansaitse hoitoa sen enempää kun olette itse riskin ottaneet.

Vierailija
204/243 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin rokotuskohta oli seuraavan päivän kipeä ja olen 60 :nen 5 sairauden krooninen sairastaja.

Vierailija
205/243 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runsaasti tuputtamista ja tyhmiä kyselyitä.

Vierailija
206/243 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli aivan käsittämätön seksuaalinen himo vaimoani kohtaan. Sellaista ei ole ollut 50 vuoteen. Vaimo ei jaksanut vaan lähti eilen illalla eikä ole sen jälkeen näkynyt. Himo ei silti laannu. Olen 78v viriili ukko Westendistä.

Vierailija
207/243 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähipiirissä on paljon jo kahdesti rokotettuja, itse kuulun myös tähän ryhmään. Pahimmat oireet on saanut mun mies ekasta rokotteesta (Astra). Hän oli todella väsynyt ja vetämätön liki viikon rokotteen jälkeen, päätä ja lihaksia särki, kuumettakin oli ehkä jonkin verran, ei siis mitannut mutta oli kuumeisen oloinen ja tuntuinen. Toinen piikki oli Pfizerin eikä siitä tullut hänelle mitään oireita. Itse sain saman kombon. Astrasta tuli vähän vilunväristyksiä ja ehkä lievää lämpöäkin oli, päätä särki jonkin verran ja pistoskohta oli lievästi arka. Oireet menivät ohi alle vuorokaudessa. Pfizerista tuli vähän päänsärkyä ja pistoskohta oli sen verran arka, että otin särkylääkkeen. Kahden päivän jälkeen ei mitään. Mun veli sai Astran ja Modernan. Hän ei saanut Astrasta mtään, Modernan jälkeen oli flunssaisen oloinen muutaman päivän. Isä ei saanut kummastakan Pfizerista mitään. Meidän nuorisoa on myös rokotettu Pfizerilla eikä yhdellekään ole tullut muuta kuin pistoskohdan kipua ja osalle päänsärkyä.

Vierailija
208/243 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään vaikutuksia, olen saanut 2 Pfizerin rokotetta. Sama juttu mun miehellä ja kaikilla tutuilla, ei mitään oireita. Pistoskohtaa toki aristi jos sitä painoi.  Anoppi sai Astra Zenega rokotteen ja hänellä nousi korkea kuume 1. rokotteen jälkeen. Kuume hävisi seur. päivänä. 2. rokotteen jälkeen hänelle ei tullut mitään tuntemuksia/oireita. 

Minä ja mieheni+ tuttavapiiri 50+ ikää, anoppi 72v.

Vierailija
209/243 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavasti siinä voi olla nanosiru.

Vierailija
210/243 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju taas asiallinen. Kertokaa vaan lisää oireistanne. Kiitos.

Vierailija
211/243 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli 50 vuotias. Urheillut ikäni ja pitänyt kunnostani hyvää huolta. En ole käytännössä koskaan kipeä ja minulla ei ole ole mitään perussairautta. Influenssaa ei ole koskaan ollut ja en ole ottanut yhtään influenssa piikkiä. Lääkkeitä edes särkylääkkeitä en ole tarvinnut kuin äärimmäisen harvoin. Ehkä kerran viiteen vuoteen. Minulla on ilmeisesti hyvä vastustuskyky. Tätä taustaa vastaan tuntuisi järjen vastaiselta, jos kaltaiseni ikäiseni ihmiset tai terveet itseäni nuoremmat ottaisivat rokotteen, minkä haittavaikutuksia on selkeästi vähätelty. Olen 100% varma, että monet tulevat vielä raskaasti katumaan, kun ovat ottaneet rokotteen.

Vierailija
212/243 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yli 50 vuotias. Urheillut ikäni ja pitänyt kunnostani hyvää huolta. En ole käytännössä koskaan kipeä ja minulla ei ole ole mitään perussairautta. Influenssaa ei ole koskaan ollut ja en ole ottanut yhtään influenssa piikkiä. Lääkkeitä edes särkylääkkeitä en ole tarvinnut kuin äärimmäisen harvoin. Ehkä kerran viiteen vuoteen. Minulla on ilmeisesti hyvä vastustuskyky. Tätä taustaa vastaan tuntuisi järjen vastaiselta, jos kaltaiseni ikäiseni ihmiset tai terveet itseäni nuoremmat ottaisivat rokotteen, minkä haittavaikutuksia on selkeästi vähätelty. Olen 100% varma, että monet tulevat vielä raskaasti katumaan, kun ovat ottaneet rokotteen.

Samoja ajatuksia itselläkin. Olen ollu töissä normaalisti. Maskeja en ole käyttänyt koskaan. Thl sanoi hyvin selvästi, ettei niistä ole mitään hyötyä. Joku poliittinen paine laittoi ne muuttamaan suositusta. Ei ollut tautia itselle eikä työkavereille, vaikka kukaan ei käytä maskia. Sairaiden ja vanhuksien tauti. Näyttää influenssa tyyppiseltä. Niitäkin sairastaa ne jotka tuntuvat olevan aina sairaana. Tää on taputeltu.

Vierailija
213/243 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Follow the money. Sieltä löytyy aina totuus. Miettikää mikä taho hyötyy, kun influenssan takia yhteiskunnat suljetaan. Tavallinen ihminen vaikka olisi korkeakoulututkinto on lopulta tyhmä ja helposti johdateltavissa. Myöhemmin moni tulee kieltämään että edisti rokotemyönteisyyttä. Aiva kuin 70-luvulka Neuvostoliittoa ihannoivat ovat niin kovin huonomuistisia nykyään.

Vierailija
214/243 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Ohisalon raskaus ja synnytys menee hyvin, kun otti kesäkuussa koronarokotteen. Tutkimuksissa on ollut paljon keskenmenoja rokotteen ottajilla.

Vierailija
215/243 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euroopan lääkeviraston mukaan koronarokotteen aiheuttamia kuolemia on nyt 17 503. Ja tämä on siis virallinen tilasto.

Vierailija
216/243 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Euroopan lääkeviraston mukaan koronarokotteen aiheuttamia kuolemia on nyt 17 503. Ja tämä on siis virallinen tilasto.

Tuosta löytyy linkki julkaisuun.

https://www.globalresearch.ca/17503-dead-1-7-million-injured-50-serious…

Vierailija
217/243 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta löytyy linkki julkaisuun.

https://www.globalresearch.ca/17503-dead-1-7-million-injured-50-serious…

Globalresearch.ca on salaliittoteoristi Michel Chossudoovskyn ylläpitämä huuhaa-sivusto, ei siis missän tekemisissä Euroopan Lääkeviraston kanssa. Hänellä on omia 9/11-teorioita ja yhteyksiä venäjän trollitehtaisiin.

Vierailija
218/243 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Follow the money. Sieltä löytyy aina totuus. Miettikää mikä taho hyötyy, kun influenssan takia yhteiskunnat suljetaan. Tavallinen ihminen vaikka olisi korkeakoulututkinto on lopulta tyhmä ja helposti johdateltavissa. Myöhemmin moni tulee kieltämään että edisti rokotemyönteisyyttä. Aiva kuin 70-luvulka Neuvostoliittoa ihannoivat ovat niin kovin huonomuistisia nykyään.

Vaikka kuinka mietin, niin en vaan ymmärrä mikä olisi hyöty kebellekään siitä, että "yhteiskunnat suljetaan". Väännä toki rautalangasta koko ajatusprosessisi niin saattaa ajatuksesi aueta muillekin?

Vierailija
219/243 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietoa vailla kirjoitti:

Kyllä tästä lääkärit olivat ihan varmoja. Pfizerin haittavaikutuksissa on lueteltu tuo kasvohalvaus ja näistä on ollut paljon juttua ulkomailla. Eli ei kuulemma mitenkään harvinainen haittavikutus.

Lääkevalmisteen pakkausselosteessa mainitaan kohdassa ”harvinaiset haittavaikutukset (vähemmän kuin yhdellä tuhannesta)” ohimenevä toispuoleinen kasvojen roikkuminen. Eli kyllä vain tuo haittavaikutus on harvinainen ja lisäksi ohimenevä.

Vierailija
220/243 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietoa vailla kirjoitti:

Kyllä tästä lääkärit olivat ihan varmoja. Pfizerin haittavaikutuksissa on lueteltu tuo kasvohalvaus ja näistä on ollut paljon juttua ulkomailla. Eli ei kuulemma mitenkään harvinainen haittavikutus.

Lääkevalmisteen pakkausselosteessa mainitaan kohdassa ”harvinaiset haittavaikutukset (vähemmän kuin yhdellä tuhannesta)” ohimenevä toispuoleinen kasvojen roikkuminen. Eli kyllä vain tuo haittavaikutus on harvinainen ja lisäksi ohimenevä.

Yksi tuhannesta tarkoittaa 1000 kasvohalvausta miljoonaa rokotettua kohden. Se ei tunnukaan enää ihan pieneltä luvulta.