round up-geeli
Tehoaine siinä on glyfosaatti. Geelissä on sitä jokin 0, 07g litrassa.
Rambo-torjunta-aineessa glyfosaattia on noin 360g litrassa.
Kannattaa lukea tuoteseloste.
Glyfosaatti on hyvä torjunta-aine, myös nokkoselle... oikeana määränä.
(Round-upissa on myös glyfosaattia noin 240g litrassa)
Kommentit (12)
Älkää käyttäjä noita!!! Ei mul muuta.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 21:59"]Älkää käyttäjä noita!!! Ei mul muuta.
[/quote]
Käyttäjä noita?
Haloo autocorrect? Urpot. Älkää käyttäkö noita myrkkyjä.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 22:05"]Haloo autocorrect? Urpot. Älkää käyttäkö noita myrkkyjä.
[/quote]
Haloo Urpo jos haluat tehdä noinkin jyrkän kiellon, olisi hyvä perustella sitä.
http://www.savonsanomat.fi/mielipide/artikkelit/kannattaako-myrkyttaa/1371317
No vaikka tosta urpot.
Kuka niitä geelejä syö tai nykii käsillään? Tarkoitus on täpätä se rikkakasvi sillä geelillä ja siitä jos tilee sikiö tai geeni vaurioita niin ihmettelen kummasti jos kosketusta ei ole. Kuolee ihmisiä autollakin ja tupakkaa vetää monet. Silti ei ole kielletty. Turhaa huutoa nämä jos ei asioita ymmärrä vaan lukee jonkun artikkelin ja sen perusteella totaali kielto ilman järjenkäyttöä.
Mistäs Osmo kaivoi vuoden vanhan ketjun? Kyllä nuo glyfosaatit tullaan vielä kieltämään. Monissa maissa on jo rajoitettu käyttöä.
Itse pesen hampaat tuolla geelillä, toimii.
Vierailija kirjoitti:
Mutta ehkäisyksi se ei pelkästään yksinään kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ehkäisyksi se ei pelkästään yksinään kelpaa.
aivan, kyllä kondomi on välttämätön lisä
Voin tunnustaa tässä nyt, että viime kesänä minä ja ystäväni ostimme yhteensä neljä purkkia tuota geeliä, kaksi per muija. Kesäyön hämärässä hiippailimme muutaman vantaalaisen omakotitalo alueen pihoilla ja puutarhoissa myrkyttämässä koko pihan. Eräästäkin omakotitalosta geelitettiin kaikki perennat, ruusut, mansikka-amppelit, kukkaistutukset, magnolia jne jne. 😂😂😂 vähän rankempaa huumoria.
Geeli ?