Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen 4 vuodenaikaa ja kylmä ilmasto on loppujen lopuksi tosi jees.

Vierailija
05.07.2021 |

Tää helleputki on vaan liikaa. Täytyy myöntää. On se talvi hieman liian pitkä ja pimeä, mutta ei tämmöistä kuumuuttakaan jaksa.

Odotan jo syksyä ja niitä jotain 10 asteen lämpötiloja.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä! Kuulaita syyspäiviä ja lumista talvea odotellessa. Nää kelit sopii palmun alla löhöilyyn.

Vierailija
2/14 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmönen keli on ihan jees, jos ei tarvitse tehdä yhtään mitään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me kaikki kärsitä, itse tykkään näistä helteistä. Ei ole kiire lähteä rannalle tai maauimalaan jonakin tiettynä päivänä kun sinne ehtii joka päivä.

Vierailija
4/14 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meillä olisi ikuinen kesä, kuten esimerkiksi Kanarian saarilla, niin asuntomme eivät olisi umpinaisia pulloja vaan helteellä virkistävän viileitä. Tilannetta ei siis voi verrata ja kukaan ei kai väitä että helteistä olisi muuta haittaa kuin se että asunto lämpiää tukalan kuumaksi.

Minusta ikuinen kesä olisi paras, en kaipaa talvea en syksyä enkä kevättäkään mikäli se korvataan kesällä.

Vierailija
5/14 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos meillä olisi ikuinen kesä, kuten esimerkiksi Kanarian saarilla, niin asuntomme eivät olisi umpinaisia pulloja vaan helteellä virkistävän viileitä. Tilannetta ei siis voi verrata ja kukaan ei kai väitä että helteistä olisi muuta haittaa kuin se että asunto lämpiää tukalan kuumaksi.

Minusta ikuinen kesä olisi paras, en kaipaa talvea en syksyä enkä kevättäkään mikäli se korvataan kesällä.

Ei mua ainakaan haittaa pelkkä asuntojen kuumuus, en pidä siitä ulkonakaan. En todellakaan haluaisi ikuista kesää. Kaikissa vuodenajoissa on hyvät ja huonot puolensa, jokaista alan kaivata aina jossain vaiheessa edellisen aikana. Neljä vuodenaikaa on parasta.

Vierailija
6/14 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 vuodenaikaa on paras vaihtoehto:  kesä toukokuusta syyskuuhun, syksy lokakuusta tammikuuhun ja kevät helmikuusta huhtikuuhun.

Vierailija
7/14 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesän pitää olla pitkä ja kuuma.

Vierailija
8/14 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä! Kuulaita syyspäiviä ja lumista talvea odotellessa. Nää kelit sopii palmun alla löhöilyyn.

Tuli jotenkin ihana olo kun tämä viesti toi mieleen syksyn. Onneksi se on jo kohta ovella!

Vierailija
9/14 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelu virkistää. Itse rrrrakastan syksyä ja talvea, kevät on ankeaa, kesä menettelee jos eu ole liian kuuma. Olisi tylsää asua paikassa jossa on aina kuuma ja aurinko paistaa. Nimenomaan vaihtelu tekee sen että osaa arvostaa sitä mitä ei ole joka päivä.

Vierailija
10/14 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eri mieltä. Lokakuuhun asti jaksaa koska syksy on kivaa aikaa, mutta marras- helmikuu on sään puolesta karmeaa aikaa. Se pimeys on ihan hirveetä. Syksy vielä menee ja on ok, mutta marraskuusta lähtien menee pahaksi. Vesisadetta, loskaa, pimeyttä. Hyi!

Vierailija
11/14 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää. Pimeän aika on aivan liian pitkä ja ihmisistä ihan huomaa sen miten ovat allapäin yleisesti. Ei tee hyvää ihmiselle se järkyttävä pimeyden määrä. Aamulla on pimeää ja jo klo 15 on taas pimeää, se on täysin epänormaalia. Käytännössä klo 15 iltapäivällä keho voisi mennä jo nukkumaan.

Vierailija
12/14 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä ja syksy on mun lempivuodenajat. Ne voisi vaihdella kesä, syksy, kesä, syksy jne. :D

Kesä on todella upeaa aikaa. Se valoisuuden määrä on jotain aivan uskomatonta ja se miten ihmiset nauttii ja elää. Paljon iloa on ympärillä.

Syksy taas on ihanan tunnelmallista aikaa ja myös hyvin kaunista aikaa. Vaikka olen kesäihminen niin olen aina pitänyt paljon myös syksystä. Lämpötilatkin pysyy vielä kohtuullisina ja pimeyskin on vielä hallinnassa.

Vierailija
13/14 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljään vuodenaikaan kuuluu joskus ne helteetkin. Kaksi kuukautta taaksepäin mulla oli vielä kevytuntuvatakki päällä.

Vierailija
14/14 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kuin ap. Tässä helteessä menee jo loma ja elämä hukkaan kun mitään ei jaksa. Pelkkää sisällä tuulettimen äärellä nököttämistä migreenin ja huonon olon välttämiseksi. Liika on liikaa.