Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tori.fi ostaja ei noutanut paketti postista?

Vierailija
08.07.2014 |

Tulipa postilta ilmoitus että saan noutaa paketin, mutta se maksaa 8.50€ noutaa. 

Kyseessä on melkeen 3 viikkoa sitten lähettämäni paketti jonka ostaja on maksanut. 

Voinko ilmoittaa ostajalle että paketti palautui, hän saa itse postin kanssa sumplia paketin itselleen, en itse siihen puuttuisi? En nimittäin mielelläni ala maksamaan toisen mokasta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se haittaa, jos noudat paketin. Maksat 8,5 e, saat tavarasi takaisin ja ostajan rahat. Todennäköisesti teet voittoa. Ehkä laittaisin ostajalle ensin viestiä miten menetellään. Toinen vaihtoehto, että palautat rahat - 8,5e.

Vierailija
2/7 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että tavara on halvempi kuin ne noutokulut.Tavara itsessään oli 6 euron arvoinen. En viitsisi alkaa myydä sitä uudestaan, kun ei edes tiedä menisiko se kuinka helposti edes myydyksi. 

Tavara on kuitenkin jo ostajan omaisuutta, ei minua huvittaisi sitä enää lunastaa ja itse joutua siitä maksamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä lunastamatta, ei se ole enää sun ongelma, eikä edes sun tavaras.

Vierailija
4/7 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todella palauttaisi mitään rahoja tai hakisi pakettia. Saisi tosiaan ostaja itse asian hoitaa

Vierailija
5/7 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hakisi postista.ostajan ongelma

Vierailija
6/7 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin teen. Ilmoitan ostajalle tilanteesta ja hoitakoot sen sitten itse. 

Muutenkin ostajana hieman erikoinen tapaus, viestiin vastaaminen alussa kesti pari viikkoa vaikka oli jo silloinkin pakettikin maksettu(osoitettaan ei muistanut laittaa mulle asti). 

Vierailija
7/7 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmottaisin asiasta ostajalle ja ketoisin tilanteen eli että et ala maksamaan lunastushintaa. Kysy miten ostaja haluaa toimia tai kehota ottamaan postiin yhteyttä, mikäli paketin haluaa itselleen.

Ainahan on voinut käydä inhimillinen unohdus. Tekstari tullut huonossa paikassa ja asia unohtunut... Omalle ostajalleni kävi kerran näin. Hän oli asiallinen heppu. Maksoi lunastushinnan ja uuden postituksen. Takkiin hän siis sai melkoisesti, mutta myönsi reilusti, että oma moka minkäs teet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä