Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muokkaako sellainen stepperi, jossa askellus kulkee vinoon, hyvin peppua?

Vierailija
08.07.2014 |

Jotain muotoo pitää tähän peppuun saada!!! En pysty tekeen yhtään kyykkyjä polvikipujen takia.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai muokkaako tavallinen paremmin? Kokemuksia.

Vierailija
2/9 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kiinnostaa. Kyykyt on ongelmallisia mullekin. Mä tarvisin täytettä tuohon perseen alas "sivuille", perse on siis leveämpi ylä- kuin alaosastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on alaosasta leveämpi, mutta haluan pyöreän pepun! Ei jalkaprässi tunnu auttavan. ap

Vierailija
4/9 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on salilla sellanen vinostepperi, jossa kädensijat kanssa. Onkohan se parempi ku crosstrainer, siis pepulle. ap

Vierailija
5/9 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja näitä treenaajia.. Vapailla painoilla jalkakyykkyä, niin perse kasvaa.. Hyvällä tavalla. Joten vapaatanko ja kyykkäämään, niin muotoja tulee. Mistä ihmeestä nykyään tulee tämä laite innostus?

Vierailija
6/9 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 20:30"]

Voi luoja näitä treenaajia.. Vapailla painoilla jalkakyykkyä, niin perse kasvaa.. Hyvällä tavalla. Joten vapaatanko ja kyykkäämään, niin muotoja tulee. Mistä ihmeestä nykyään tulee tämä laite innostus?

[/quote]

Mistä ihmeestä nykyään tulee tämä ettei jakseta lukea edes muutaman rivin mittaista viestiä kokonaan kun on jo kiire viisastelemaan?

Vierailija
7/9 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 20:32"][quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 20:30"]

[/quote]

Mistä ihmeestä nykyään tulee tämä ettei jakseta lukea edes muutaman rivin mittaista viestiä kokonaan kun on jo kiire viisastelemaan?

[/quote]

Näin juuri! Olen ap enkä voi tehdä kyykkejä!!! Kokeiltu on, mutta tuloksena jatkuvasti naksuvat polvet, siis joka askeleella. Meni kauan aikaa, ennenku sain kuntoon. Bodypump teki taas saman. En halua enää naksupolvia.

Vierailija
8/9 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Protskua kehiin.

Vierailija
9/9 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 20:44"]Protskua kehiin.

[/quote]

Ai se kasvattaa peppua??? Pelkästään pepusta? En oikein usko. Siis eiks mitään muuta konstia pepun pyöristämiseksi ku ne kyykyt??? Käyn spinningissä, stepperillä, työmatkat pyörällä, etuheilautuksia painavalla 16-24 kilon kahvakuulalla. Mun peppu on kauhee :-( Sivulta pyöree, mutta takaa alhaalta leveämpi, haluun pyöreen. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä