Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapset on rasittavia, en jaksa

Vierailija
05.07.2021 |

9v ja 6v. Suut käy koko ajan mutta mitään järkevää sieltä harvoin tulee. Yhtä älämölöä ja sen vastapainoksi aamusta iltaan nahistelua ja tappelua.

Ihan sama mitä niille puhuu tai koittaa kasvattaa. Ainoa kohta päivästä kun tulee jotain järkevää on ilta ja nukkumaanmeno. Sit kyllä jaksaisivat keskittyä kuuntelemaan ja juttelemaan vaikka kvanttifysiikasta..

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko se on jaksaa,kyllä se siitä iloksi muuttuu.

Vierailija
2/20 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaavat tekemistä!

Menkää vaikka rannalle päiväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää jotain kivaa! Täällä saman ikäisillä on teltta pihassa, nukkuivat yön siellä, aamulla käytiin uimassa, nyt taas viihtyvät teltassansa.

Vierailija
4/20 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaavat tekemistä!

No noilla on kyllä ohjelmaa enemmän kuin tarpeeksi. Enempi ongelma on se että eivät enää edes arvosta noita tekemisiä ja eivät kestä tylsistymistä.

Vierailija
5/20 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään järkevä elämä on ikävää. Muistakaa leikkiä.

Vierailija
6/20 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon rangaistukset käyttöön ja nollatoleranssi tuollaiselle käytökselle.

Vierailija
7/20 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei juurikaan auta. Nauravat vaan ettei kiinnosta.

En tiedä, minulla vaan on jo oma jaksaminen ja motivaatio näiden kanssa loppu. Sekin vaikuttaa. Kaduttaa koko vanhemmuus ja odotan vain päivää kun muuttavat omilleen. Kauheaa, tiedän. Koen siitäkin syyllisyyttä koko ajan kun en vain pysty nauttimaan tästä. Tuntuu että lapset ei kunnioita minua pätkääkään eivätkä ole kiitollisia mistään.

Vierailija
8/20 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehkää jotain kivaa! Täällä saman ikäisillä on teltta pihassa, nukkuivat yön siellä, aamulla käytiin uimassa, nyt taas viihtyvät teltassansa.

Ei täällä Ok-seudulla missään teltoissa voi nukkua. Joku narkki heti tulossa sisään

Vierailija
9/20 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutenkin kannattaa olla syy- ja seuraussuhteet käytössä mm. kaikenlaisen kivan (esim. herkut tai uimarantakäynti) suhteen. Eli jos lapsi ei osoita kiitollisuutta siitä kivasta, niin kivaa ei sitten tarjota tai se lähtee pois.

Tuossa tapahtuu ajatusvirhe monilla. Ajatellaan että lapsille pitää automaattisesti tarjota kaikenlaista ekstraa koska heitä rakastaa tai ylipäätään koska ovat lapsia. Ei pidä. Lapsenkin pitää oppia se, että kiittämättömyydellä ja epäkohteliaisuudella ei saavuta asioita. Eli ei jätskiä kiukuttelijalle.

Vierailija
10/20 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa välillä erillään niin sitten jaksaa taas. Voiko lapset mennä sukulaisille tai kavereille yökylään? Leirille?

Vierailija
11/20 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit käyttänyt ehkäisyä silloin aikoinaan.

Vierailija
12/20 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaavat tekemistä!

Aivan varmasti lapset ikään katsomatta nahistelevat ja tapelevat koti sisällä.sinulla aikaa tänne kirjoitaa,mitä lapsesi tekee nyt? Miksi et pidä vuorokausi rytmiä? Aamulla ylös,aamu puro ja ovesta ulos.Suoraan leikki puistoon tai ranta,metsä? Kotia lounaalle ja 1h.huiliaika.Ilman tv-dvd -äly puhelin sinäkin! Takas ulos välipalat mukaan.Painu ranalle tai puisto metsä.Kotia tulet sitten illaliselle.Etkä vieläkään saa omaa aikaa,painut niiden kanssa ulos.Sit himaan kello joskus 19. Ilta pesut.Ilta-palat ja ilta sadut.Yhä sinä ja lapset irti dikimaailma tv. ymm.Netit.Johan muutuu koti rauha ja lapsesi ovat ihmisiä, nukuvat aivan varmasti viimeistään kello 20.30.Joten sinä tulee sinun oma aikasi. Joten sinussa vika. Tuon olen kyennyt tekee työssä käyvänä viikonloput ,kesälomani ymm.Sama päti lapsen lapset.Ilman puolisoa,ilman omaa autoa,Ilman loma matkoja risteilyjä ymm.

Vierailija
13/20 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olkaa välillä erillään niin sitten jaksaa taas. Voiko lapset mennä sukulaisille tai kavereille yökylään? Leirille?

Perusongelma lasten asenteessa tuskin katoaa mihinkään vaikka olisivat vähän aikaa erillään.

Vierailija
14/20 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa huolestuttavalta 😕. Onko sulla tuollainen olo muutoinkin kuin nyt kesällä?

Vierailija
15/20 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, minulla vaan on jo oma jaksaminen ja motivaatio näiden kanssa loppu. Sekin vaikuttaa. Kaduttaa koko vanhemmuus ja odotan vain päivää kun muuttavat omilleen. Kauheaa, tiedän. Koen siitäkin syyllisyyttä koko ajan kun en vain pysty nauttimaan tästä. Tuntuu että lapset ei kunnioita minua pätkääkään eivätkä ole kiitollisia mistään.

Ihan varmasti löytyy joku rangaistus joka niihin tepsii. Kannattaa uskaltaa kokeilla erilaisia rangaistuksia eikä pelätä että lapsi menee niistä rikki.

Vierailija
16/20 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Innostukaa yhdessä jostain urheilulajista. Minä olen ihan itsekkäästi valinnut lajit joista itse tykkään ja ottanut lapset mukaan.

Nyt mulla on kaksi hyvää treenikaveria, kun ovat koululaisia.

Vierailija
17/20 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen vaikkei omia lapsia olekaan mutta niin paljon lastenhoitoa olen tehnyt..nykyaikana lähes jokainen pikkulapsikin omaa mielenterveysongelmia. Omia lapsia en halua. Välillä mietin miten vanhemmat jaksavat. Aivan järkyttävää ja mitään ei voi lapsille sanoa. Kuria ei saisi pitää.

Vierailija
18/20 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tunteen vaikkei omia lapsia olekaan mutta niin paljon lastenhoitoa olen tehnyt..nykyaikana lähes jokainen pikkulapsikin omaa mielenterveysongelmia. Omia lapsia en halua. Välillä mietin miten vanhemmat jaksavat. Aivan järkyttävää ja mitään ei voi lapsille sanoa. Kuria ei saisi pitää.

Tulee mieleen miten käsittämättömän tuhoisa vaikutus lasujen käyttöönotolla on ollut suomalaisten perheiden elämälle. Kun kuria ei enää ilmiannon pelossa uskalla pitää, niin hiiret tanssivat pöydällä.

Vierailija
19/20 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan varmasti löytyy joku rangaistus joka niihin tepsii. Kannattaa uskaltaa kokeilla erilaisia rangaistuksia eikä pelätä että lapsi menee niistä rikki.

Juu Minä en kuulu niihin joka pelkää että lapsi menisi rikki..

Tänään isommalla oli ihan pyllystä taas käytös ja jutut, pyysin lopettamaan, varoitin, kun ei totellut niin peruin peliajan (ainoa asia mikä tuntuu kiinnostavan nykyään= tuntuu missään). No nyt se istuu tuolla olkkarissa kiukuttelemassa kun ei saa pelata eikä suostu iltapuuhiin. Sanoin ettei pelaa sitten loppuviikkoonkaan jos ei hommat hoidu. Ei näytä tehoavan.

Olen niin väsynyt myös koko ajan palkitsemaan ja rankaisemaan käytöksestä, niinkuin mikään ei onnistuisi ilman jonkinlaista manipulointia (ja nämä siis juurikin perheneuvolan ohjeita, ollaan sen asiakkaita kyllä).

Vierailija
20/20 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaavat tekemistä!

Aivan varmasti lapset ikään katsomatta nahistelevat ja tapelevat koti sisällä.sinulla aikaa tänne kirjoitaa,mitä lapsesi tekee nyt? Miksi et pidä vuorokausi rytmiä? Aamulla ylös,aamu puro ja ovesta ulos.Suoraan leikki puistoon tai ranta,metsä? Kotia lounaalle ja 1h.huiliaika.Ilman tv-dvd -äly puhelin sinäkin! Takas ulos välipalat mukaan.Painu ranalle tai puisto metsä.Kotia tulet sitten illaliselle.Etkä vieläkään saa omaa aikaa,painut niiden kanssa ulos.Sit himaan kello joskus 19. Ilta pesut.Ilta-palat ja ilta sadut.Yhä sinä ja lapset irti dikimaailma tv. ymm.Netit.Johan muutuu koti rauha ja lapsesi ovat ihmisiä, nukuvat aivan varmasti viimeistään kello 20.30.Joten sinä tulee sinun oma aikasi. Joten sinussa vika. Tuon olen kyennyt tekee työssä käyvänä viikonloput ,kesälomani ymm.Sama päti lapsen lapset.Ilman puolisoa,ilman omaa autoa,Ilman loma matkoja risteilyjä ymm.

Taas tämä jonka sepustuksista ei saa mitään selvää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi