Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopettakaa nyt se sössöttäminen "paluusta normaaliin"! Ei ole mitään paluuta, rajoituksia tulee olemaan aina!

Vierailija
05.07.2021 |

Minä aion ainakin pitää loppuelämäni maskia sisätiloissa ja julkisilla paikoilla ja edellytän, että minuun pidetään 2 metrin turvaväli!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sössönsössön

Vierailija
2/10 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se onkin paluu uuteen normaaliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa itsellesi sellainen kuplafutispallura.

Vierailija
4/10 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sössötä, hullu.

Vierailija
5/10 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa sentään. Eiköhän viruksen kanssa opita elämään ihan normaalisti, kuten muidenkin tartuntatautien kanssa.

Vierailija
6/10 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanoisi AINA, mutta henkisesti olen valmistautunut, että tämä tilanne tulee kestämään, koska rajavalvontaa ei saada kuntoon. Ennen osattiin hoitaa epidemiat paremmin. Keuhkotautiset laitettiin keuhkotautiparantoloihin ja spitaaliset Seilin saarelle. Nyt annetaan rajojen vuotaa ja uutta varianttia pukkaa. Että kyllä tää nyt kestää...

Vierailija
7/10 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein teille mulkuille. Toivottavasti palatte helvetissä!

Vierailija
8/10 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vapaasti saat pitää maskia ja turvaväliä, mutta kannattaa varautua siihen, että saat itse pitää huolen siitä turvavälistä.

Vierailija
9/10 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja mikä ihmeen "normaali" se maailma 2 vuotta sitten oli. Kerskakulutusta, msanista lentelyä, palavia metsiä, sulavia jäätiköitä, kaiken laittamista digitalisaation varaan, typeryyttä, ahneutta, överihulluutta..sokeaa säntäilemistä. Kaukana normaalista.

Vierailija
10/10 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa näkyi jo lähes puolet olevan ilman maskia, hälytys ohi ja paluu normaaliin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä