Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poika tapaa nettituttuja, onko tämä nykyaikaa?

Vierailija
08.07.2014 |

Aikuinen poikani on saanut opiskelupaikkakunnaltaan uusia live-kavereita, jotka on tavannut kuulemma nettipelien yhteydessä. Tuntuu hassulta, mutta ehkä tämä on nykyaikaa. 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä vuosisadalla itse elät? 

Vierailija
2/15 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

70-luvulla, luulisin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan on varmaan yleisin tapa saada uusia kavereita nykyään, siis nuorten keskuudessa ainakin.

Vierailija
4/15 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

baarissa tapaaminenko olisi parempi?

Vierailija
5/15 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea pojallesi!

Vierailija
6/15 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuon on ollut nykyaikaa jo parikymmentä vuotta. Minäkin olen tavannut mieheni ensin netissä ja nyt ollaan ihan livenä naimisissa.

Vierailija
7/15 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin nuori 90-luvulla ja silloin netin kautta tapaaminen oli vielä jotain uutta ja ihmeellistä. Mutta siitä on pian 15-20 vuotta aikaa, eikä edes tällaiselle keski-ikäiselle uusien tuttujen löytäminen netin kautta ole mitenkään erikoista. Aika suuri osa yli 30-vuotiaana tapaamistani kavereista on tullut netin kautta, enkä ole mikään trendien perässä juokseva vaan peruskeski-ikäinen.

Vierailija
9/15 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, on. Itte tutuistuin nykyiseen poikaystävääni, asui vielä silloin päälle 400km päässä, netissä ja siitä mei juttu lähti. Mulla sekä mun poikaystävällä on paljon nettituttuja, nytkin tässä kuussa meille on tulossa pariks päivää mun ikäinen mimmi päälle 300km päästä :)

t. 16-v teini

Vierailija
10/15 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa nykyään, että on helpompaa löytää samanhenkisiä ystäviä (ja puolisoita jne) netin avulla. Ennen mahdollisuudet olivat aika rajoittuneet esim pienellä paikkakunnalla ja hyvin paljon sattumasta kiinni, törmääkö ikinä sellaisiin ihmisiin, joiden kanssa haluaa ystävystyä.

Vierailija
11/15 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tapasin nettituttuja jo kymmenen vuotta sitten, eikä se silloinkaan ollut enää  "nykyaikaa".

Vierailija
12/15 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 17:27"]

Minä tapasin nettituttuja jo kymmenen vuotta sitten, eikä se silloinkaan ollut enää  "nykyaikaa".

[/quote]

Naisten tiedän tapailleen kyllä ja meetinkejä on järjestetty jo pitkään eri yhteisöissä, mutta nuorten miesten osalta se on mielestäni ollut harvinaisempaa, nimenomaan että näkee yhtä tai kahta satunnaista kaveria vain. Mutta tuntuu saaneen hyvän kaverin, hyvä näin. Hän on ollut vähän ujoa sorttia, ja siksi kyselen.

Vierailija
13/15 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse löydän hyviä kavereita netistä, vaikken olekkaan koskaan livenä tavannut. Oman kokemuksen perusteella se on tuhat kertaa parempi tapa kun "hengailla" kavereiden kanssa kiskalla ja jakaa instagramiin tyhmiä kuvia, siitähän ne 15 vuotiaat tupakanpolttajat syntyvätkin. Toisin sanoen joukossa tyhmyys kasvaa.

T: Vasta 13-vuotias naispuolinen outolintu

Vierailija
14/15 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on niin last seasonia...

Vierailija
15/15 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 17:30"]Itse löydän hyviä kavereita netistä, vaikken olekkaan koskaan livenä tavannut. Oman kokemuksen perusteella se on tuhat kertaa parempi tapa kun "hengailla" kavereiden kanssa kiskalla ja jakaa instagramiin tyhmiä kuvia, siitähän ne 15 vuotiaat tupakanpolttajat syntyvätkin. Toisin sanoen joukossa tyhmyys kasvaa.

T: Vasta 13-vuotias naispuolinen outolintu

[/quote]

Ollaan kaksin outolintuja :) Minä olen tainnut tavata paria lukuunottomatta kaikki kaverini netin kautta ja netissä pidän heihin yhteyttä. En edes omista instagramia.

t. 16-v teini

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi