Buffet ravintola Tampereella? Suosittele!
Keskustan/Särkänniemen tuntumassa mielellään! Voi olla aasialaista tms.
Kommentit (10)
Miksi pitää olla buffet? Tampereella on useita kivoja ravintoloita, mutta hyviä buffet-ravintoloita ei tule mieleen (tuskin Rax:ia tms. ajattelitte).
Nepalilainen ravintola Katmandu on suht lähellä Särkänniemeä ja siellä siis buffet-tyyppinen lounas. Lounaita tuolla periaatteella on tarjolla vaikka missä. Myös Amurin helmessä on keitto lounas päivittäin.
Hmm. Miten taas minusta Katmandussa oli lounaallakin ihan annosruoka (rajoitetuista vaihtoehdoista), ainakin silloin oli kun viimeksi kuukauden-parin sisään kävin. Hyvä ruoka on kyllä, ei valittamista siitä.
Tha i& Laos ravintoloissa on buffetlounas tarjolla. Googlaa ne osoitteet itse, niitä on 2 ravintolaa Tampereella.
Nanda Devi Näsilinnankadulla, maineikas intialainen lounasbuffet.
Kasvisravintola Gopal. Useampikin paikka, lähin Kuninkaankadulla.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 17:35"]
Hmm. Miten taas minusta Katmandussa oli lounaallakin ihan annosruoka (rajoitetuista vaihtoehdoista), ainakin silloin oli kun viimeksi kuukauden-parin sisään kävin. Hyvä ruoka on kyllä, ei valittamista siitä.
[/quote]
Anteeksi, muistinkin väärin. Itse en ole käynyt mutta siskoni on kehunut ja houkutellut sinne. Pitää mennä)
Gopalia mäkin olin tulossa ehdottamaan. Annos punnitaan kassalla ja sen mukaan maksetaan.
up