Kehtaisitko lähteä terassille tissivaon näyttävässä topissa?
Tuli mieleen tuosta bikinilutka-avauksesta, että ajattelin sellaista terassivaatetusta, mutta olen kyllä melko ujo ja siveänpuoleinen ja alkoi ahdistaa näin "näyttävästi" pukeutuminen, vaikka ei näillä B-koon tisseillä kauheasti esittelemistä kyllä olekaan...
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 18:06"][quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 18:04"][quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 17:22"]Miksi sitä pitäisi esitellä? Minun tapauksessani seuraa saan kauniilla silmillä, hiuksilla ja kasvoilla. Ei siinä tissivakoja ole koskaan tarvittu.
[/quote]
No seuranko takia sä luulet ihmisten noita paitoja pitävän :D
Jotkut meistä vaan tykkää rintavaosta, kuten mä, mun mielestä se on kauniimpi vartalonosa kuin vaikkapa takapuoli, joten mä käytän tissivakopaitaa ihan vaan sen takia.
Seuraa en hae enkä huoli, naitu nainen :D
[/quote]
Ei taida olla peppu esittelykunnossa?
[/quote]
On sekin kuulemma ihan hyvä. Paha sanoa, kun en sitä itse varsinaisesti näe ellen peileillä kikkaile. Ja en moista jaksa. Tissivakoni sen sijaan näen peilistä joka kerta kuin kasvonikin.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 17:24"]
En kehtaisi. Onneksi ei ole tissivakoa, niin voi käyttää syväänuurrettuja olematta halvan näköinen.
[/quote]
Niin toivoisin että olisi pienemmät rinnat jotta voisi pukeutua huolettomammin. Säälittävät b-rukkaset itsellä ja nekin näyttävät topeissa niin halvoilta että vituttaa suorastaan :(
En näyttäisi. Se kertoo vain liiasta ihrasta jos sellaisia vakoja syntyy. En mä muitakaan läskejäni esittelisi ilman vaatetusta.