Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaisitko lähteä terassille tissivaon näyttävässä topissa?

Vierailija
08.07.2014 |

Tuli mieleen tuosta bikinilutka-avauksesta, että ajattelin sellaista terassivaatetusta, mutta olen kyllä melko ujo ja siveänpuoleinen ja alkoi ahdistaa näin "näyttävästi" pukeutuminen, vaikka ei näillä B-koon tisseillä kauheasti esittelemistä kyllä olekaan...

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Koska näin isoilla rinnoilla on mahdotonta olla näyttämättä rintavakoa, jos haluaa vähänkin viileämmin pukeutua. Se on sitten mukava kuunnella niitä tyrkkykommentteja, kun päällä on kuitenkin vain se ihan perus toppi.

Vierailija
2/24 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti.

Mä olen aina tykännyt tissivakopaidoista itselläni ja muilla. Nainen, jolle sopii v-aukollinen paita, on suorastaan rikollinen ellei käytä sellaista :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole oikein mukava olo jos tissivako vilkkuu, joten yleensä käytän joko peittävämpää paitaa tai sitten avokaulaisemman puseron kanssa sellaisia liivejä, jotka eivät korosta rintoja. En enää halua vetää katseita tisseihini vaikka joskus 18-vuotiaana niin mielelläni teinkin (nyt olen vähän päälle parikymppinen). Nättejä naisvartaloita on sen sijaan aina kiva katsella, joten en pidä tyrkkyinä muita rintavaon "vilauttajia"!

Vierailija
4/24 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää tissijutut on Nii käsittämättömiä täällä ja aina on joku katkera puhumassa tyrkystä jos tissivako vähän vilajaa. Itse en ymmärrä mitä tyrkkyä on topissa tai paidassa josta vähän tissivako paistaa, jos nyt ei muuten näytä maksulliselta :D itsekkäni on kuppikoko 80C ja kyllä minulla on ihan tissivako kaikilla eintaliiveillä. Ja nyt raskausaikana tissit turvonnut entisestään niin pitäisi vissiin näillä helteillä kulkea poolossa, ettei raskaana ollessaan ja turvonneissa tisseissään vaan näytä tyrkylle.

Vierailija
5/24 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos meinaan topin laittaa päälle niin tissivako vilkkuu väkisinkin, oli rintsikat ja toppi millainen tahansa.

-70J

Vierailija
6/24 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin nimenomaan tissivakopaidat jo vaatekaupassa, koska rakastan omaa kaunista rintavakoani. Todellakin käytän niitä paitoja nyt kun viimeinkin voi eikä tarvitse kääriytyä mihinkään toppavaatteisiin!! Kanna rintasi ylpeydellä, ne ovat kauniit. :)

Vierailija
7/24 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tissivaon näyttäminen vastaa törkeydeltään persvaon näyttämistä, joten kaulukseni eivät hirveän avonaisia ole.

Vierailija
8/24 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tuntisin oloni lähinnä epämukavaksi. Enkä edes tiedä, millaiset bombshellit pitäisi värkätä päälle, jotta saisi näihin A-kupin tisseihin yhtään minkäänlaisen vaon. :D

Vierailija
9/24 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaisin, 70E, mutta ikä ei riitä eikä pahemmin kiinnosta istua juomassa yhtään missään.

t. 17v

Vierailija
10/24 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä pitäisi esitellä? Minun tapauksessani seuraa saan kauniilla silmillä, hiuksilla ja kasvoilla. Ei siinä tissivakoja ole koskaan tarvittu.

Vierailija
11/24 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaisi. Onneksi ei ole tissivakoa, niin voi käyttää syväänuurrettuja olematta halvan näköinen.

Vierailija
12/24 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta. Sehän on minussa ihan paras osio!

t. rouva 49 v.

Vierailija
13/24 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ruma naama niin tarttee edes sen tissivaon.

Vierailija
14/24 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto, sellaiset emakon venahtaneet F-kupin kannut kilometrin mittaisella hikisellä tissivaolla...

Vierailija
15/24 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 17:27"]

Hyi hitto, sellaiset emakon venahtaneet F-kupin kannut kilometrin mittaisella hikisellä tissivaolla...

[/quote]

Miksi vihaat itseäsi noin paljon?

Vierailija
16/24 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä menisin jos olisi sellaiset tissit että olisi vako, eikä rintakehä

Vierailija
17/24 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 17:27"]Hyi hitto, sellaiset emakon venahtaneet F-kupin kannut kilometrin mittaisella hikisellä tissivaolla...

[/quote]Kaulaan asti ylettyvä tissivako. En halua nähdä.

Vierailija
18/24 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaisitko lähteä terassille/töihin/kauppan/kahvilaan persvaon näyttävässä vaatteessa? Työmiehen irvistys. Miksi sitten "työnaisen" irvistyksen eli rintavaon näyttävässä vaatteessa?

Vierailija
19/24 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 17:22"]Miksi sitä pitäisi esitellä? Minun tapauksessani seuraa saan kauniilla silmillä, hiuksilla ja kasvoilla. Ei siinä tissivakoja ole koskaan tarvittu.

[/quote]

No seuranko takia sä luulet ihmisten noita paitoja pitävän :D

Jotkut meistä vaan tykkää rintavaosta, kuten mä, mun mielestä se on kauniimpi vartalonosa kuin vaikkapa takapuoli, joten mä käytän tissivakopaitaa ihan vaan sen takia.

Seuraa en hae enkä huoli, naitu nainen :D

Vierailija
20/24 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 18:04"][quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 17:22"]Miksi sitä pitäisi esitellä? Minun tapauksessani seuraa saan kauniilla silmillä, hiuksilla ja kasvoilla. Ei siinä tissivakoja ole koskaan tarvittu.

[/quote]

No seuranko takia sä luulet ihmisten noita paitoja pitävän :D

Jotkut meistä vaan tykkää rintavaosta, kuten mä, mun mielestä se on kauniimpi vartalonosa kuin vaikkapa takapuoli, joten mä käytän tissivakopaitaa ihan vaan sen takia.

Seuraa en hae enkä huoli, naitu nainen :D

[/quote]

Ei taida olla peppu esittelykunnossa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi