Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän mökille tulee vuokralaisia! Mitä pikkuekstraa voisi sinne laittaa että tuntevat olonsa tervetulleeksi?

Vierailija
05.07.2021 |

Vai onko tuollainen jotenkin outoa, tai jotenkin liian henkilökohtaista? Onko parempi että ei ole mitään etteivät ajattele että tuppaudutaan tykö?

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oveen hyönteisverho ja pöydälle pari off-purkkia

Vierailija
42/62 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain paikallisia tuotteita, esim leipä, mansikoita ja herneitä ja kylmää juomaa jääkaappiin- omatekoista mehua ja vichyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyhypulveria lakanoihin ja laudeliinoihin.

Vierailija
44/62 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille oli Ruotsissa jätetty kuohuviinipullo jääkaappiin ja oli kyllä kiva. Toki alkoholi ei kaikille syystä tai toisesta maistu. Suomessa olen paljon majoittunut eri paikoissa eikä ole ikinä ollut mitään extraa. Eipä se toki ole haitannutkaan kun kaikki on ollut muuten kunnossa.

Vierailija
45/62 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

vessapaperia ja paristoja

Vierailija
46/62 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koppa kaljaa jääkaappiin, kiitos.

Yhtä turha kuin naisten pitsarit piirongissa

Vierailija
47/62 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oveen hyönteisverho ja pöydälle pari off-purkkia

Ihan kuule kirje toivotuksineen paljo parree

Vierailija
48/62 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäitä pakastimeen! Mitään muuta en oo ikinä osannut kaivata mutta jos vuokramökin pakkasessa olisi jääpaloja valmiina, olisin onnesta soikeana. Viikonloppuvuokrauksessa näitä ei yleensä ehdi tehdä itse ja jäiden kuljettaminen on hankalaa.

Vierailija
49/62 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilotettuja kameroita

Vierailija
50/62 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on airbnb-asunto jota vuokrataan ja aina jätän sinne pientä ekstraa odottamaan vieraita. Joulun aikaan konvehtirasian ja glögiä, kesällä jääkaappiin vichyä ja kokista ja vaikkapa mansikkarasian. Yleensä myös ostan kukkia. Suklaata ei kesällä kannata jättää pöydälle. Alkoholia en missään nimessä ostaisi, kun ikinä ei kenenkään juomistottumuksista tiedä. Kannattaa sitten erikseen mainita, että nämä kuuluu hintaan, osa ei muuten viitsi juoda esim. jääkaapista juomia. Minusta tämä on kiva pieni ele jota itse ainakin arvostan jos olen reissussa.

Vierailija
51/62 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kimppu tuoreita kukkia pöydälle.Kesäkukkia siis.

Ei kukkia sisälle! Voivat olla allergikkoja. Mun mies saisi oireita (silmät vuotaa ja aivastelu alkaa).

Vierailija
52/62 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vuokraamassani mökissä oli valmiiksi mansikoita mutta maistuivat niin pahasti jääkaapilta lämmettyäänkin että ei tullut syötyä.

Vierailija
53/62 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos mielipiteistä! Taidan jättää vieraille mansikoita ja alkoholittoman kuoharin. Ap

Vierailija
54/62 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille oli joskus jätetty munia, isäntäväellä oli kesäkanoja :D Ei pistetty pahaksemme.

Vierailija
55/62 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukon sontaiset kalsarit ja spermaiset peppubiksut ja seuraatte asentamistanne kameroista reaktiot.

Vierailija
56/62 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liukkaria?

Tai kortsuja ja niiden käyttöohjeet, etteivät mählästä koko sänkyä :D

Viereen kulhollinen banaaneja, että saavat harjoitella.

Vierailija
57/62 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mämmiä. Vaikka kekona lattialle.

Vierailija
58/62 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätelöä keittiön pöydälle.

Vierailija
59/62 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko viikon ruoat jääkaappiin odottamaan ja viiden sadan lahjakortti Giganttiin vois olla kivat.

Oikeesti, ap, mitä sä nöyristelet?

Onko tuo sitten nöyristelyä? Ajattelin että olisi mukava ilahduttaa vieraita. Ainakin Iitsestäni tuo tuntuisi mukavalta, ei siltä että joku minua nöyristelee.

Tietenkään ei ole nöyristelyä. Miten ihmeessä ystävällinen tervetuliaisele voisi olla nöyristelyä? Välimeren maissa on aina ollut loma-asunnoissa/taloissa pieni kori,missä paikallisia tuotteita kuten keksiä, pastaa, hedelmiä ja jääkaapissa monta pulloa vettä. Usein on tullessa kysytty, pitääkö viinistä ja seuraavana päivänä on tuotu sitä mikäli myöntävästi vastasi. Itsekin vien isäntäväelle joka kerta jotain oman maani tuliaisia. Lisäksi lopuksi jätän reilusti tippiä lähtiessäni. Useampaan paikkaan olen mennyt uudestaan. Hotelleissa en juuri lomaani vietä. 

Se, että hyvää asiakaspalvelua pidetään nöyristelynä on hyvin vanhahtava asenne. Onneksi tämä asenne on jäämässä historiaan, ja suomalaiset osaavat nykyään arvostaa ja tarjota hyvää palvelua. Osaatko kuvitella, että antaisit itse arvostelun: "OMG muuten olisi ollut kiva majoitus, mutta se omistaja nöyristeli niiiiin nolosti, kun jätti meille vettä ja pientä purtavaa. Meillähän oli omat Evianit ja croissut mukana. Siis ei mitääään omanarvontuntoa. 4/10 luuserille LOL."

Jos haluaa saada hyviä arvosteluita, ja luoda kestäviä asiakassuhteita, kyllä se näillä pikku-ekstroilla onnistuu ainakin omasta mielestäni, kunhan myös perusasiat ovat kunnossa.

Vierailija
60/62 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden Anna Abreun hotellin tyynykarkkipilojen jälkeen en syö mitään muiden huoneeseen tai mökille jättämää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi