Missä ketjussa täällä palstalla oli se että jossain häissä sekä pappi että kaaso oli raskaana sulhaselle?
Kommentit (12)
Mahdollista kyllä, naispappien moraali on hyvin, sanoisinko, tarvittaessa joustava.
Vierailija kirjoitti:
Se oli sun kesäkirjoittajakurssin huonoa satoa vaan, ei palstan juttuja. Palaa jatkamaan opintoja.
Chill se siis oikeasti on täällä jossain aiemmassa ketjussa, mutta en muista nimeä tarkkaan. Pahimmat häät tms.
Kyllä-kyllä. Samoin raskaana olivat anoppi, morsiammen molemmat siskot, naapurin Sinikka ja kylillä irti juokseva suomenajokoira narttu.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä-kyllä. Samoin raskaana olivat anoppi, morsiammen molemmat siskot, naapurin Sinikka ja kylillä irti juokseva suomenajokoira narttu.
Jeez, löysää vähän pipoa. Voin kaivaa ketjua jos kerran täytyy olla noin lapsellinen.
Vierailija kirjoitti:
Ai, luulin ensin, että oli puhe mun isästä, mutta ei se koskaan koirista välittänyt.
Käsittämätöntä vieläkin, että nainen voi toimia pappina. Olin pöyristynyt, kun mummoni hautajaisissa oli naispappi. Minun häihini ei tule naispappia.
N27
Vierailija kirjoitti:
Käsittämätöntä vieläkin, että nainen voi toimia pappina. Olin pöyristynyt, kun mummoni hautajaisissa oli naispappi. Minun häihini ei tule naispappia.
N27
Ei ole olemassa naispappeja. On vain eksyksissä olevia naisia, jotka on puettu papin vaatteisiin. Nämä sitten vuorostaan eksyttävät seurakuntalaisia.
Vierailija kirjoitti:
N27
Eihän siinä tarvitse kuin kääntyä katoliseksi niin ei tule taatusti naispappia. Tai siihen toiseen valtauskontoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N27
Eihän siinä tarvitse kuin kääntyä katoliseksi niin ei tule taatusti naispappia. Tai siihen toiseen valtauskontoon.
Tarkoitat ilmeisesti ortodokseja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N27
En tiedä, miten niiden seurakunnissa on, joten sitä ei nyt ihan tässä haettu, mutta hyvä idea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N27
En tiedä, miten niiden seurakunnissa on, joten sitä ei nyt ihan tässä haettu, mutta hyvä idea.
Ortodokseilla ei ole naispappeja. Jos taas viittasit islamiin, niin naisimaameja on olemassa.
Se oli sun kesäkirjoittajakurssin huonoa satoa vaan, ei palstan juttuja. Palaa jatkamaan opintoja.