Onko tämä teidän mielestä seksikästä?
http://lh3.ggpht.com/-uDNZygYa8tI/U7sVtKUzsNI/AAAAAAAAPYQ/qXH05oWt6p8/s1600/IMG_20140707_114039.jpg
ttp://lh3.ggpht.com/-X6_9Js2kyKA/U7sVuCXL_YI/AAAAAAAAPYY/98phsJqWdQ4/s1600/IMG_20140707_114123.jpg
???? Miehet etenkin, kertokaa???
Kommentit (26)
Vähän mauttomasti tyrkyllä. Uimapukumainen yläosa. Biitsillä olisi ok mutta baarissa aika halvan näköistä. Naisen kommentti.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 15:57"]
Vähän mauttomasti tyrkyllä. Uimapukumainen yläosa. Biitsillä olisi ok mutta baarissa aika halvan näköistä. Naisen kommentti.
[/quote]
Niin se vaan on katsojasta kiinni. :)
Itse pidän tuota erittäin seksikkäänä.
mies+35
hui kun pelästyin :) kuka laittanu musta kuvan. ihan mun näkönen!
Eipä herätä tunteita kumpaankaan suuntaan.
Mies26
Seksikäs=mauton, ei aina mutta valitettavan usein.
Huomion kiinnitti heti kaunis, upea iho! vau
N
Huomion kiinnitti heti kaunis, upea iho! vau
N
no on seksikäs, tottakai. mutta onko se seksikkyys nyt aina päälllimmäisenä asiana!
Ruma paita mutta muuten todellakin hot :)
Blondattu, meikattu, tiukka mekko, tissit esillä. Mikä tuossa on epäseksikästä?
Vähän vielä kiinteyttä käsivarsiin treenaamalla, tyylikkäämmät vaatteet ja hiukset sekä drinksu helvettiin niin alkais olla :) Niin se vaan on seksikkyys katsojasta kiinni yhtä paljon, kuin katsottavasta.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 16:18"]
Ei ole. En syty ollenkaan.
[/quote]
Itsekkin useimmiten preferoin brunetteja, mutta kyllä minä tuon silti seksikkääksi rankkaisin.
En koskisi. Käyttäisi päätään eikä rintojaan. Mies 88
Hah aika lailla mun näkönen! Itse olen vähän timmimpi ja rinnat suuremmat. Seksikäs on kyllä!
Liian pieni mekko, kun nähtävästi silikonilla täytetyt rinnat eivät mahdu mekon alle. Jotkut miehet ilmeisesti pitävät tuollaista seksikkäänä, mutta väitän, että useimpien naisten mielestä on mautonta.
Kauniit rinnat naisella. Miksi ei olisi seksikästä?