Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rannalla äsken - naapuriviltin venäläismiehelle järkyttävä seisaushetki..

Vierailija
08.07.2014 |

Mies halaili tyttöystäväänsä rannalla ja hierottiin selkää ja muita ruumiinosia bikinit päällä. Huomasin, että miehellä oli iiiihan helvetin järkyttävä seisokki speedoissa. Ja mitä nuori nainen tekee? Tietysti hinkkaa miestä selästä, perseestä ja ei nyt sieltä.

Onko tämä estottomuus joku venäläinen tapa? Minä olin liikkeellä lasten kanssa ja koin tämän touhun ihan todella häiritsevänä. Tällainen isoon seisokkiin johtava hyväily voisi tapahtua ennemmin siellä makuuhuoneen puolella.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 18:15"]

Mä oon nähny venäläisiä aika paljonki vapaalla kun äitini on venäläinen ja venäjällä tullut käytyä aika paljon. Eikä kyllä tollasta käytöstä oo pahemmin nähny.

Paitsi tänään joku suomalainen pariskunta melkei pani rannal mikä oli täynnä lapsia.

[/quote]

Äitisi perusteella et voi paljon tietää. Kyllä monet vielä asuvat ränsistyneissä mökeissä tinakattiloiden keskellä ja perjantaisin korkki aukeaa ja itkuvirrret soivat. Myös sen olen huomannut, että pienet tytöt tanssivat musiikin soidessa kuin yökerhoissa, mikä on länsimaalaisesta ihmisestä ällöttävää ja lapsen seksualisoimista. Rannalla ollaan bikinit päässä vaikka ikää olisi 1v. Ja yleensä yläosa puuttuu ja kaulassa on kuitenkin timanttikoru kuin Madonnalla.

Tällaisesta tulee enemmän mieleen arabimaat ja intia kuin länsimainen sivistynyt kasvatuskäytäntö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla