Rannalla oli ihan hirveä isä
Huusi ja käskytti lapsiaan, jotka normaalisti leikkivät vedessä. Isompi lapsista tuli kuivattelemaan rannalle ja kertoi samalla isälleen jotain juttua. Yhtäkkiä isä alkoi tivaamaan: ”Sitäkö minä kysyin häh??? Mieti nyt oikein tarkkaan.” Poika selitti jotain rauhallisella äänellä, mutta isä jatkoi riehumistaan. Äiti oli hiljainen, lempeän oloinen mutta arka.
Mietin, että tällaisia vanhempia on varmaan ihan tolkuttoman paljon, mutta nyt vaan satuin kohtaamaan yhden. Elämä tuollaisen kuumakallen kanssa on varmaan ihan hirveää. Tiuskimista, huutoa, nälvimistä.
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli kerran päinvastainen kokemus. Olin ystävättären kanssa eräällä rannalla ( pieni järvi) ja sinne tuli äiti kolmen lapsen kanssa. Hirveää huutoa koko ajan lapsilleen. Olimme hilkulla puuttua asiaan, kunnes siihen puuttui eräs muu rannalla olija. Painajainen lapsille, kun eivät saaneet tai osanneet olla äipän mieliksi.
Mua kiinnostaa tietää, että miten tämä tarina jatkuu? Rauhoittuiko äiti vai lähtivätkö kotiin? Varmasti hän vähintäänkin hiljaa napisi loppuajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin oman lapseni kanssa leikkipuistossa, sinne tuli myös mummo 4 lapsenlapsen kanssa. Näistä 1 oli tyttö ja loput poikia. Pojat saivat riehua, leikkiä ja temmeltää, tytölle mummo läksytti koko ajan että ei saa tehdä sitä eikä tätä. Lapset juoksivat keinuihin, kaikille ei riittänyt niin tytön piti luovuttaa keinu pojalle koska poika halusi keinua. Ärsyttää etten osannut sanoa mitään, jotenkin aina hämmennyn niin pahasti niin on vaikea puuttua. Mutta sääliksi käy tyttöä.
Älä viitsi esittää.
Esittää mitä?
Parempaa ihmistä.
On se niin vaikea ajatus, että osa ihmisistä on sinua parempia ihmisiä ja vanhempia. Nyyh.
Eri
Näin käy, kun naiset vaatimalla vaativat jonkun jännän ja aggressiivisen alfa chadin itselleen, ja sitten vielä tekevät sen kanssa lapsia.
Tuollaisen ukkelin lapsista tulee elämänpelkoisia alisuorittajia. Miten meni noin niinkun omasta mielestä, alfojen vaimot ja muiden jännnnnämiesten morsiamet?
M/41
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin oman lapseni kanssa leikkipuistossa, sinne tuli myös mummo 4 lapsenlapsen kanssa. Näistä 1 oli tyttö ja loput poikia. Pojat saivat riehua, leikkiä ja temmeltää, tytölle mummo läksytti koko ajan että ei saa tehdä sitä eikä tätä. Lapset juoksivat keinuihin, kaikille ei riittänyt niin tytön piti luovuttaa keinu pojalle koska poika halusi keinua. Ärsyttää etten osannut sanoa mitään, jotenkin aina hämmennyn niin pahasti niin on vaikea puuttua. Mutta sääliksi käy tyttöä.
Älä viitsi esittää.
Esittää mitä?
Parempaa ihmistä.
On se niin vaikea ajatus, että osa ihmisistä on sinua parempia ihmisiä ja vanhempia. Nyyh.
Eri
En tarkoittanut itseäni, vaan kirjoittajaa, joka arvosteli vierasta ihmistä viestissään, esiintyen ns. parempana ihmisenä. Näitähän täällä riittää.
Miks tollaset mukavat naiset ottaa lapsilleen tuollaisen isän.. :/
NurseBetty kirjoitti:
Koska se mieskin on ollut mukava silloin alussa, vetänyt kivaa roolia, mutta lasten tulo on muuttanut miehen hirviöksi.
Vierailija kirjoitti:
Näin käy, kun naiset vaatimalla vaativat jonkun jännän ja aggressiivisen alfa chadin itselleen, ja sitten vielä tekevät sen kanssa lapsia.
Tuollaisen ukkelin lapsista tulee elämänpelkoisia alisuorittajia. Miten meni noin niinkun omasta mielestä, alfojen vaimot ja muiden jännnnnämiesten morsiamet?
M/41
Kuule, se mies on ihan samanlainen kuin sinä eli esittää ensin kivaa ja paska luonne alkaa selvitä vasta pikku hiljaa. Sinun ja chadin ero on siinä että jälkimmäisellä on työpaikka, sosiaalista silmää ja/tai parempi ulkonäkö, joten joku menee lankaan. Sulta ei edes se kivan feikkaaminen onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Kaikkein hirvein "isä" mitä tapasin oli kerran yhdellä bussimatkalla huvipuistoon. Epäilen ettei mies ollut lasten isä mutta saattoi ollakin. Äiti mahdollisesti ukrainalainen tai venäläinen aksentista päätellen, nuori. Mies joku 30, plösö. Istui perimmäisellä penkillä noin kuusivuotiaan pojan kanssa, äiti ja isompi poika istuivat parin penkin päässä. Meidän seurueen pari vuotta vanhemmat pojat täyttivät takapenkin ja olivat ihan kiltisti, ei siis mitään meluamista tai häiritsemistä. Pelalivat puhelimillaan ja naureskelivat ja juttelivat. Poika ja tämä kauhea mies istuivat ihan hiljaa koko kolme tuntia. Lapsi ei tehnyt mitään, istui vain. Mies näytti katkeralta ja kiukkuiselta ja tuijotti ulos ikkunasta. Kerran lapsi yritti ottaa kontaktia muihin lapsiin osallistumalla hassutteluun ja mies karjaisi täysin pystymetsästä lapselle jotain. Pieni poika näytti säikähtäneeltä ja istui loppumatkan hiljaa. Äiti ei reagoinut millään lailla. Tällä elämänkokemuksella menisin puhumaan äidille ja pyytäisin hakemaan apua. Jo ihan tätä kirjoittaessani alkoi kuristaa kurkkua. Jotkut lapset elää helvetissä.
Ole nyt ihan hiljaa vaan. Sinä et tiedä yhtään mitään. Kaikki lapset eivät onneksi ole samanlaisia rauhattomia ja putkiaivoisia kuin sinun lapsesi. On lapsia, jotka osaavat jopa olla rauhallisesti ja vieläpä nauttia matkasta, maisemista...
Olen enemmän huolissani noista sinun lapsistasi, joilla on näköjään olematon aivotoiminta, syvä rauhattomuus.
Vierailija kirjoitti:
NurseBetty kirjoitti:
Koska se mieskin on ollut mukava silloin alussa, vetänyt kivaa roolia, mutta lasten tulo on muuttanut miehen hirviöksi.
Älä viitsi taas valehdella. Sinulla ei ole minkäänlaista ymmärrystä elämästä ja ihmisistä.
Minä kerran havaitsin jotain 6-cuotiaan lapsen vedessä, joka paleli valtavasti. Sai kunnon kramppikohtauksia. Sen isä oli mennyt kauas rannan tungokseen.
En muista, miten jatkui. Tästä on jo 10 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja tästä sen huomaa, että kiltin miehen vastakohta lisääntyy ja nainen haluaa sellaista miestä.
Mutta se klassinen kiltti mies taas on ypöyksin, vastentahtoaan.
Naisiin toimii tällainen mies. Ironista että siitä silti valitetaan täällä, varsinkin kun samalla tuon miehen vastakohtaa pidetään etovana naisten toimesta.
Olen tuo joka kirjoitti bussissa karjuneesta isästä ja hän ei todellakaan ollut mikään palstan miesten chad-pelimies-supliikkifantasia. Hän oli nimenomaan enemmänkin sosiaalisesti kyvytön, puhumaton ja ulkonäöltään hyvin vaatimaton lievästi ylipainoinen reppana, joka oli sitten ehkä käynyt hakemassa itäblokista (yh)vaimon kun kukaan kotimainen ei lämmennyt.
Minä törmäsin lentoaseman aspana myös usein näihin vaimolleen ja lapsilleen tiuskiviin ukkoihin. Tosi usein näissä oli thaikku-vaimo ja niiden ukot olivat juuri niitä klassisia stereotypioita thaikuista vaimoa hakevista miehistä.
Mä törmäsin palopelastajana näihin naisiin jotka tappavat lapsensa ja yrittivät laajennettua itsemurhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan lyö kotona sitä lasta.
On tämä paska maailma.
Ei, hän hakkaa vaimoaan. Siksi vaimo on niin hiljaa, tietää että aivan kaikki kostetaan hänelle.
Ei uskalla häipyä lasten kanssa koska mies lähtisi perään ja tappaisi. Ja jos nainen lähtisi yksin, mies kostaisi tappamalla lapset.
Näin nämä narsistimiehet toimivat. Perhesurmaajat kaikki näitä.
16 tykkäystä eikä palstalla muka ole mieswihaa
Hyvin ne miehet vetää roolia...50% liitoista päätyy eroon ja kaikissa mies on onnistunut kusettamaan naista.
Samalla naiset kehuvat kuinka hyvä paskatutka niillä on ja palstapeikot tulee jäämään ilman puolisoa koska nainen tietää millainen mies on.
Vierailija kirjoitti:
Sattumoisin taas isä kyseessä. Saatteko jotain irti tälläisistä aloituksista?
Aah. Se voimaantumisen tunne
Vierailija kirjoitti:
Minä kerran havaitsin jotain 6-cuotiaan lapsen vedessä, joka paleli valtavasti. Sai kunnon kramppikohtauksia. Sen isä oli mennyt kauas rannan tungokseen.
Minä muistan sinut. Sinä keskeytit hetkeksi selfieiden oton ja kuvasit hukkuvaa. Sait paljon tykkäyksiä somessa
Vierailija kirjoitti:
Mutta et auttanut? Ilmeisesti olet kuitenkin ollut aika lähellä jos noin selkeästi näit. Todennäköisesti et kehtaa sanoa ettet puuttunut mitenkään. Paheksut vain keskustelupalstalla 10 vuotta jälkeenpäin. Tai ehkä tätä ei edes tapahtunut, piti vain saada oma puheenvuoro isien haukkumiskeskustelussa.
Kun olin teini, niin naapurissani oli alkoholisoitunut, todella myrkyllinen isä ja kaunis, arka äiti. Isä vietti todella usein aikaa pihalla parivuotiaan pojan kanssa ja heidän kaikki kommunikointinsa oli tiuskimista, kiroilua, pilkkaa ja karjumista isän puolelta. Isästä tuli mieleen joku ongelmanuori, joka oli taas pakotettu vahtimaan pikkuveljeä, ei hänen puheensa aikuisen isän puheilta kuulostanut. Isä karjui vaimolleenkin, kiukutteli ja kieltäytyi kotitöistä. Monta kertaa teki mieli mennä väliin, mutta en uskaltanut, miehen käytös oli niin aggressiivista, että olisin varmasti saanut turpaan.
Nykyään äijä on vissiin raitistunut ja parantanut tapansa, toivottavasti lopullisesti.