naiset miksi olette niin vaikeita?
niin että jos vaikka näettä miehen joka miellyttää silmää niin miksette mee suoraan sanomaan sitä sille? siitähän vois vaikka kehkeytyä jotain.
Kommentit (12)
Miksi haluaisin sen miehen tietävän, että pidän sitä hyvännäköisenä. Ei kuulu sille, se on mun juttuni. Nautin muistakin kauniista asioista. En halua siitä kehkeytyvän mitään.
No jos sen miehen mielestä olenkin ruma ja ikään kuin kuvittelen olevani jotain muuta ilmaisemalla toisen kauneuden?
Olen tehnyt niin ja arvaa, kehkeytyikö ikinä siitä mitään? Munaa miehet olisivat voineet minuun pari kertaa nylkyttää. Enpä tuota virhettä enää tee. En ole riittävän seksikäs ja kaunis.
mainitakoon tähän väliin että aloittaja on mies. eli siis rohkiasti menkää jutuille ette häviä siinä mitään.
No jos on huono itsetunto. Menetkö itse kertomaan kauniille naiselle, että hän on viehättävä? Tuskin. Siinä tarvitaan pokkaa, tunnustaessa kiinnostus.
Pelkään liikaa pakkeja. Useat pakit ei tee hyvää itsetunnole.
Pelkään liikaa pakkeja. Useat pakit ei tee hyvää itsetunnole.
Ettei toisella nouse kusi päähän :D
No eikä..... En kyllä tykkää, että mies olisi liian helppo. Minä tykkään siitä suhteen alun kissa ja hiiri -leikistä.
Ysille sanoisin sen verran, että miehiä riittää pilvin pimein. Jos yksi kaksi kolme neljä antaa pakit, ei tarkoita, että kaikki miehet niin ajattelisivat. Et vain ole juuri kiinnostuksesi kohteen tyyppiä tai kohde saattaa olla vaikkapa varattu/juuri eronnut/ei valmis tapailuun. Syitä voi olla monia.
Kuinka kutkuttava tunne se onkaan, kun toiselle menee tarjoamaan puhelinnumeroaan ja kyselee, lähtisikö tämä kahville tai vaikkapa leffaan :) Ja se niin hölmistynyt ilme toisella osapuolella (myös sivusta seuraajilla)... Kaikki kun eivät sitä uskalla tehdä, vaikka kuinka innostaisi :/
Miehillä on aina joku ihastus kiikarissa tai ovat kiinni yhä eksässä eikä kiinnosta mennä tyrkylle ja panopuuksi siksi aikaa, että mies saa ihastuksensa. Aloitteen tekevä mies todennäköisemmin voi olla oikeasti kiinnostunut.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 16:07"]
Miehillä on aina joku ihastus kiikarissa tai ovat kiinni yhä eksässä eikä kiinnosta mennä tyrkylle ja panopuuksi siksi aikaa, että mies saa ihastuksensa. Aloitteen tekevä mies todennäköisemmin voi olla oikeasti kiinnostunut.
[/quote]
Tämä on niin totta!!!
Kuinka usein miehet tekevät aloitteen baarin ulkopuolelle nähdessään mielestään kauniin naisen? Ja en nyt tarkoita "anna pillua" -tyyppistä dialogia vaan ihan aitoa tunteenilmaisua.
Me ollaan nii vaikeeta ku ei oo muutakaan tekemistä.