Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten paljon se ottaa itsetunnolle jos ei jännityksen takia seiso

Vierailija
05.07.2021 |

Tapasin viime kesänä miehen joka oli ilmeisesti ihastunut minuun. Ensimmäisellä kerralla hänellä ei ottanut tarpeeksi eteen. Olin hämilläni kun luulin hänellä olevan paljon kokemusta puheiden perusteella. Hän käpertyi täysin itseensä ja kun meni jo pidempi aika ettei nähty uudestaan niin jatkoin elämää. No nyt hän on ottanut jo vuoden verran yhteyttä vähän väliä ja ilmestyy sattumalta paikalle välillä myös jonkun naisen kanssa? Mitä hän ajaa takaa tällä vai onko tuo yksi ”epäonnistuminen” jättänyt noin syvän kolon itsetuntoon että sitä pitää nyt paikkailla tuollaisella käytöksellä?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla homo

Vierailija
2/18 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että aloituksessa on koko tarina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain nössöillä ei seiso! Pysy kaukana tuollaisesta nöösistä.

Vierailija
4/18 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se aina ota, olen erittäin aktiivinen mies, seksi addikti ja just uudelle fwb lle kerroin että joku päivä pystyn panemaan 7 kertaa ihan muutaman tunnin aikana, aina on kohta kova kun on vasta lauennut. Pystyn myös saamaan pari orgasmia ennenkuin lasti lentää. Siispä tiedän että erittäin harvinaista näin. Mutta voi tulla kausi että ei niin tee mieli ja tai vaikka tekisi mieli niin ei seiso. Hyvään seksiin mieskin tarvitsee esileikkiä. Kokatkaa vaikka yhdessä ja suutele, hyväile miestä ja kun huomaat että mies luulee että saa just pillua niin pukkaa mies kylmästi etäämmälle, eih ei vielä v...itut että annan, tee samaa useammin. Lopulta anna mennä loppuun asti. Silloin mies on hyvä. Ne pikapanot kylmiltään ovat niitä kerta ja nukkumaan. Tämä selittäkööt myös miksi parisuhteessakin läheisyys, yhdessä tekeminen, huomioiminen, kiusaaminen seksuaalisesti ovat todella tärkeitä. Jos joskus saa vain nopeasti panna niin ei, ei se riitä. Mies 36v

Vierailija
5/18 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääketieteellistä apua saa todella helposti nykyään ja se toimii hyvin

Vierailija
6/18 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta on ollut joskus se kun on ollut eka kerta ja aina kokenuttakin jännittää, jos huomaa että nainen ei oikein osaa huomioida, hyväillä, tai koskettaa oikealla tavalla. Yrittää runkata väkisin kovaksi tai ottaa suihin. Aina on kuitenkin jotenkin päin maaliin päästy.

Mies 36v

Vierailija
7/18 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaan vaikka olisi kuinka kokenut niin voi tulla tuollainen tilanne eteen. Ei mies mikään kone ole vaikka jotkut kehuukin olevansa. Joittenkin kanssa seksi on ihan mieletöntä kun taas joittenkin kanssa menee sättäämiseksi ja tulee olo että onko sitä koskaan seksiä harrastanutkaan. Ei aina synkkaa, se ei riitä että toisella on p i l l u.

Vierailija
8/18 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä juurikin siitä syystä että vielä jollain tasolla kiinnostaa ja haluaa todistella sinulle että kelpaa muillekkin

Vierailija
9/18 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ups.

Vierailija
10/18 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kukaan nainen ei ajattele että miehellä seisois aina itsestään.

Vierailija
11/18 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se rassaa nuoren pojan itsetuntoa kun on ollaan olevinaan koviakin panomiehiä ja tilanteen tullen ei seisokkaan. Varmasti hävettää ja ajattelee jos loukkaa sua. Kuulostaa vähän teinimäiseltä käytökseltä, tulee sitten esittämään että kelpaa jollekkin muulle.. mutta kertomasi perusteella näin.

Vierailija
12/18 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko liian lihava? Minulla meni kerran stondis kokonaan, kun perse edessäni oli liian laardinen.

Vierailija
13/18 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta kokemuksesta sanon, että ottaa itsetunnon päälle ja paljonkin. Olin just täysi-ikäinen kolli ja sitten ei heti onnistunutkaan tyttöystävän kanssa. Jännitys saattaa nopeasti hyydyttää kovankin seisokin.

Kumppani oli ymmärtäväinen ja totesi silloin, että eihän tuollainen haittaa. No, tutustuttiin ja pikkuhljaa alkoi hommat toimimaan. Ja olemme edelleen yhdessä - 15 vuoden jälkeen.

Vierailija
14/18 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se aina ota, olen erittäin aktiivinen mies, seksi addikti ja just uudelle fwb lle kerroin että joku päivä pystyn panemaan 7 kertaa ihan muutaman tunnin aikana, aina on kohta kova kun on vasta lauennut. Pystyn myös saamaan pari orgasmia ennenkuin lasti lentää. Siispä tiedän että erittäin harvinaista näin. Mutta voi tulla kausi että ei niin tee mieli ja tai vaikka tekisi mieli niin ei seiso. Hyvään seksiin mieskin tarvitsee esileikkiä. Kokatkaa vaikka yhdessä ja suutele, hyväile miestä ja kun huomaat että mies luulee että saa just pillua niin pukkaa mies kylmästi etäämmälle, eih ei vielä v...itut että annan, tee samaa useammin. Lopulta anna mennä loppuun asti. Silloin mies on hyvä. Ne pikapanot kylmiltään ovat niitä kerta ja nukkumaan. Tämä selittäkööt myös miksi parisuhteessakin läheisyys, yhdessä tekeminen, huomioiminen, kiusaaminen seksuaalisesti ovat todella tärkeitä. Jos joskus saa vain nopeasti panna niin ei, ei se riitä. Mies 36v

Puhu vaan omasta puolestasi. Ei kaikki kaipaa mitään pitkää esileikkiä, tai ylipäänsä esileikkiä. Toista lasta yrittäessä tuli huomattua, että joskus niistä nyt-pöksyt-alas-mä-ovuloin -hetkistä tulikin yllättävän kiihkeitä. Jotkut parhaista seksikerroista oli juuri niitä.

Vierailija
15/18 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahinta on ollut joskus se kun on ollut eka kerta ja aina kokenuttakin jännittää, jos huomaa että nainen ei oikein osaa huomioida, hyväillä, tai koskettaa oikealla tavalla. Yrittää runkata väkisin kovaksi tai ottaa suihin. Aina on kuitenkin jotenkin päin maaliin päästy.

Mies 36v

Olen varmaan vähän m*lkku, mutta ei minua kiinnosta r*nkata tai imeä ketään ekana iltana pystyyn. Pitkässä suhteessa tartun toki harva se päivä himokkaana meisseliin ja imen vaikka täysin löysästä juhlakuntoon, mutta alkuhuumassa pitää olla sen verran himoa molemmin puolin ettei tarvitse heti laittaa täysarsenaalia peliin että päästäisi edes sisään. Jos ei sen vertaa kiinnosta että mela seisoisi niin kiitos, seuraava.

Vierailija
16/18 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa muuten tietää, että miten hoidatte silloin naisen, jos ei seisokkaan?

Jääkös nainenkin sitten ilman?

Vierailija
17/18 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaa muuten tietää, että miten hoidatte silloin naisen, jos ei seisokkaan?

Jääkös nainenkin sitten ilman?

Omasta kokemuksesta voin todeta, että kun jännäkikkeli iskee niin vastapuoleltakin häviää halut, joten ei jää mitään hoidettavaa.

Ja puhun nyt kokemuksen syvällä rintaäänellä, uusi seksikumppani on aina jännittänyt niin pirusti että vasta toisella tai kolmanella kerralla on saatu hommat maaliin. Malttavaisia ja ymmärtäväisiä naisia on liian vähän, kaikki kolme kappaletta olen tavannut elämäni aikana. Niitä jotka ovat todenneet että kun ekalla kerralla seiso, annetaanpa olla, on ollutkin sitten liki 30.

Ja kyllä, itsetunto on kärsinyt ja oireilee edelleen asiasta. Vitunkos teet epäitsevarmuudelle ja kymmenien epäonnistumisten luomalle paineelle.

Mies 34

Vierailija
18/18 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohdalle osunut yksi mies, joka ei sitten millään kyennyt. Ja se jäi yhdeksi yritykseksi, mutta syy siihen oli ilmeinen, oli siskon mies, tosin olivat eroamassa.

Oman miehen kanssa sitten kun alkoi hiukan erektio lopahdella, olin kuin en olis huomannut/välittänyt. Toki vaan niin vähin huomioin kuin vain ilkesin, eli sanoin vana ei se mitään jne ja halailin sitten. Hän kyllä hoiteli minulle orgasmin silti aina. Sitten kun lisääntyi ja huomasin että alko ottaa koville hänelle, muitta mutkitta sanoin että nytpä on aika hommata pillereitä. Onneksi ei ollut häänelle vaikeaa ollenkaan, vaan heti sai ja nyt pelittää kuten aina ennenkin.

En itse ymmärrä noit puheita, että olis jotenkin huonompi kun ottaa pillerin, mitä väliä. Otetaanhan päänsärkylääkettäkin jos tarvis on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan