Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

White trash-mamma pakkaa muuttotavaransa banaanilaatikoihin

Vierailija
09.08.2008 |

.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne kannetaan isännöitsijän toimesta pihalle roskakatoksen viereen kun mamma saa taas kerran häädön kaupungin vuokrakämpästä.

Vierailija
2/34 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä trashiä minä olen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan silkkaa järjettömyyttä maksaa lainapalvelulle muovilaatikoista! Silläkin rahalla saa aika monta olutta muuttoporukalle.

Ai niin, sehän on just white trash-ämmä, joka käyttää talkooporukkaa muutossa apuna ja tarjoaa siinä sivussa keppanaa. No, SEPÄ vasta onkin järjetöntä ostaa koko muuttopalvelu jostakin firmasta!

Vierailija
4/34 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

banaanilaatikot ovat erittäin kestäviä ja hyviä muutossa

Vierailija
5/34 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä trashiä minä olen?

Ei kukaan nuori äiti tenoja käytä:D

Vierailija
6/34 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meilläkin on pakattu tavarat joka kerta muutettaessa itse pahvilaatikkoihin (lähikaupasta ja työpaikalta raahattuihin) ja talokooporukalla on muutettu, vuokrattu auto lainalaatikosta tai muusta autofirmasta ja mies on itse ajanut.

Niin ja asutaan yli 300 neliön omakotitalossa, perheen bruttovuositulot n. 130 000 euroa ja molemmat akateemisesti koulutettuja.

Vierailija
7/34 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosien varrella, että noi talkoo & banaanilaatikkomeiningit kuuluu tiettyyn ikään, luokka- ja tulotasoon. Ei näin päälle 4-kymppisenä päällikkötason akateemisesti koulutettuna tulisi edes mieleen pyytää kavereita jeesaamaan muutossa tai hakea jotain banaanilaatikoita kaupoista. Helpointa on tilata muuttofirmasta koko hela hoito.

Vierailija
8/34 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi te päällikkötason ja kaupallisen puolen akateemiset olettekin akateemisia lähinnä lainausmerkeissä. Arvoiltanne olette huomattavasti keskiverto rastahippiä träshimpiä.

Vierailija
9/34 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vanhemmat ihmiset tekevät yleensä kaiken itse minkä voivat. Ja kyllä se talkooapu minusta on kivaa. Itsekin on kiva porukalla olla touhuamassa muiden apuna.

Ja ihan keskiluokkaista on muuttaa itse, ei mitään kovin erikoista.

Vierailija
10/34 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja helpointa remontteihinkin maksaa kalliit ammattimiehet. Ja kai teillä on siivooja ja puutarhurikin, ei kai kukaan päällikkötason akateemikko tällaisissa asioissa säästele.

Onneksi me osataan tehdä nuo hommat itsekin ja säästetään siinä vähän rahaa, duunareilla kun ei ole varaa hienostella.

vuosien varrella, että noi talkoo & banaanilaatikkomeiningit kuuluu tiettyyn ikään, luokka- ja tulotasoon. Ei näin päälle 4-kymppisenä päällikkötason akateemisesti koulutettuna tulisi edes mieleen pyytää kavereita jeesaamaan muutossa tai hakea jotain banaanilaatikoita kaupoista. Helpointa on tilata muuttofirmasta koko hela hoito.

Vierailija
11/34 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mua tarkoitit, niin meistä toinen on kyllä lääkäri ja toinen humanisti joten arvauksesi ei oikein mennyt kohdalleen...

Mutta ehkä me sitten ollaan träshiä. Ei sen puoleen, musta on ihan kiva muuttaa talkoilla. Just viime kuussa oltiin talkoilla muuttamassa lääkäri-diplomi-insinöörituttavapariskuntaa, hekin nelikymppisiä kolmen lapsen vanhempia kuten mekin. Banaanilaatikoita oli heilläkin ;)

t. 10

Vierailija
12/34 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Tosiaankin me muutettiin viimeksi 300 neliön omaan omakotitaloon.

Ne tuttavamme joita olimme juuri auttamassa muuttivat noin 180 neliön omaan rivitaloasuntoon.

t. 10 ja 15

Vierailija
13/34 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

säästösyistä niin herää kysymys, minkälaiseen asuntoon he ovat muuttamassa? Kaupungin vuokrakämppään?

Vierailija
14/34 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla niinkin päin, että on rakennettu niin iso/hieno talo, että on pakko hetken pitää kulut kurissa.

säästösyistä niin herää kysymys, minkälaiseen asuntoon he ovat muuttamassa? Kaupungin vuokrakämppään?

Vierailija
15/34 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo "white trash" liittyy asiaan? vain white trash -luokkaan itse kuuluva tehnee moisia johtopäätöksiä...

Vierailija
16/34 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Tosiaankin me muutettiin viimeksi 300 neliön omaan omakotitaloon.

Ne tuttavamme joita olimme juuri auttamassa muuttivat noin 180 neliön omaan rivitaloasuntoon.

t. 10 ja 15

roskaväkeen vai ei?

Vierailija
17/34 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuokrata laatikoita.

En usko että meidän kaupungista saa mistään edes vuokrata laatikoita.. pitäisi sitten varmaan lähimmästä (65km) "isosta" kaupungista lähteä hakemaan..

Meilläkin varmasti olisi varaa vuokrata, mutta en näe siinä mitään järkeä!?

Käytämme muutossa taannoin käytettyjä banskulaatikoita varastolaatikkoina piharakennuksen yläkerrassa säilytettäville tavaroille.. osain tosin annoimme eteenpäin seuraaville tutuille jotka muuttivat.

Mitäs siihen sanotte?

Vierailija
18/34 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukkaalle äidille kelpaa muumimukien ja unikkokuosisten keittiöpyyhkeiden kuljettamiseen vain mulberrylaukut. =D

Vierailija
19/34 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei silti TYHMÄ kannata olla! Me ei todellakaan -edes näillä tuloilla tuhlata rahaa lainattuihin muuttolaatikoihin. Mielummin syötetään koko talkooväki sisäfileellä, siitä kun on edes jtk iloa!

Se, että on rahaa (ja koulutusta) ei näköjään takaa sitä, miten osaa arkielämässä käyttääntyä!

Vierailija
20/34 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

???