Voi vi***, en mene enää ikinä tuon idiootti miehen kanssa rannalle!
Lähdettiin vajaa pari tuntia sitten rannalle miehen ja lapsen kanssa.
Olimme ehtineet olla rannalla varmaan vartin verran kun mies oli jo kytännyt jokaisen naisen vartalon ja kaiken kukkuraksi vielä änkeytyi lapsen varjolla erään nuorehkon yh-blondin läheisyyteen. Tai no mistä minä tiedän oliko yh mutta ainakaan hänen miestä ei näkynyt missään. Siinä se misu sitten kikatteli mieheni jutuille ja hänen lapsensa leikki meidän lapsen kanssa. Lähdin saman tien kotiin sillä en jaksanut katsoa miehen sikailua omien silmieni alla. Ärsyttää koko ukko!
Kommentit (16)
Hihii! Tirsk! Ei kannata mennä porvoolaisille uimarannoille. Siellä käy aina noin.
Voi herran jestas! Katsoiko se sun mies oikeasti jokaisen naisen vartalon vai kuvittelitko vain epävarmuutesi syövereissä niin? En minä ainakaan jaksa joka miestä katsoa mutta väkisinkin niihin hyvännäköisiin kiinnittää huomiota. Ei se kuitenkaan tarkoita vielä mitään. Mitä sen "misun" kanssa jutusteluun tulee niin olisit tyytyväinen että miehesi leikkii teidän lapsen kanssa eikä vain röhnötä pyyhkeellä kaljaa kitaten. Muiden vanhempien kanssa juttelemisen ei pitäisi olla kiellettyä.
Siis luoja. Jos olisin rannalla ja mies valvoisi lapset. Saisin vain ottaa aurinkoa ja lukea kirjaa, ehkä uidakin. Siitä hyvästä saisi jututtaa vaikka ketä.
Olihan tämä provo, olihan? :D
Yksikään hetero mies ei pysty olla kiinnittämättä hyvännäköisiin vähäpukeisiin naisiin huomiota. Ei sitä tietysti tarvitse suu ammollaan tehdä mutta tuskin miehesi niin tekikään.
Jos miehesi on mennyt teidän lapsen kanssa jonkun toisen saman ikäisen lapsen luokse leikkimään niin eikö se ole vain hyvä juttu että lapsellanne on seuraa? Itselläni on ainakin tapana jutella myös niiden lasten vanhemille siinä samalla. Minkä sille mahtaa jos hän sattuu olemaan hyvännäköinen. Tuskin miehesi nyt sinun silmiesi alla alkaa ketään tosissaan pokailemaan :D. Huh huh! Olisit nyt vain nauttinut siitä auringosta ja siitä että mies viettää lapsen kanssa aikaa.
Hyvä että lähdit miehesihän voi saada tuosta vlondista vielä itselleen naisen
Kiva että miehesi löysi sieltä rannalta vähän iloisempaa seuraa. Et vaikuta itse sellaiselta joka kauheasti kikattelisi miehesi jutuille. Tekee varmaan lapsellennekin hyvää nähdä vähän iloisempia naamoja.
Mä oisin hakenut sen lapsen sieltä pois ja mennyt vikittelemään lapsen varjolla jotain hyvin treenattua adonista. Kai siellä myös isiä oli lastensa kanssa? Olisinpa saattanut riisua vielä yläosankin pois auringonoton maksimoiseksi.
Nyt voitkin sitten itse lähteä jonnekkin toiselle rannalle vokottelemaan jotain komeaa nuorta miestä. Mies nauttikoon lapsen kanssa oman rantansa antimista, tee sinä samoin!
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 12:20"]
Mä oisin hakenut sen lapsen sieltä pois ja mennyt vikittelemään lapsen varjolla jotain hyvin treenattua adonista. Kai siellä myös isiä oli lastensa kanssa? Olisinpa saattanut riisua vielä yläosankin pois auringonoton maksimoiseksi.
[/quote]
Nyt takaisin rannalle keikistelemään yläosattomissa, ja rohkeasti miesten kanssa juttusille. Naura niiden jokaista vitsiä oikein suloisesti.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 12:23"]
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 12:20"]
[/quote]
Nyt takaisin rannalle keikistelemään yläosattomissa, ja rohkeasti miesten kanssa juttusille. Naura niiden jokaista vitsiä oikein suloisesti.
[/quote]
Olenkin juuri rannalla yläosattomissa. Komeita englantilaisurhoja pyörii tässä ympäriinsä. Kuola valuu..
Jos sun mies käyttäytyy noin, niin olisit mennyt keikistelemään jonkun komean nuoren miehen viltille tai pyytänyt tätä heittelemään frisbeetä sun kanssa.
Hahhah! Kuvittelin tilanteen. Menemme perheen kesken rannalle, minä, mies ja lapsi. Eväskori mukana. sitten etsimme hyvän paikan, levitämme aurinkoalustan. Seuraavaksi mies ottaa lapsen ja siirtyy välittömästi jollekin toiselle filtille pitämään seuraa jollekin ventovieraalle. Harva nainen tuossa tilanteessa ihastelee, että voi sentään, kun toi mun mies on niin kamalan ihanan sosiaalinen (kaikkia muita kohtaan).
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 13:27"]
Hahhah! Kuvittelin tilanteen. Menemme perheen kesken rannalle, minä, mies ja lapsi. Eväskori mukana. sitten etsimme hyvän paikan, levitämme aurinkoalustan. Seuraavaksi mies ottaa lapsen ja siirtyy välittömästi jollekin toiselle filtille pitämään seuraa jollekin ventovieraalle. Harva nainen tuossa tilanteessa ihastelee, että voi sentään, kun toi mun mies on niin kamalan ihanan sosiaalinen (kaikkia muita kohtaan).
[/quote]
Meillä menee usein silleen, että kun päästään sinne rannalle, niin mä heittäydyn mahalleen ja mies touhuaa lapsen kanssa mitä touhuaa, ei mitään havaintoa.
Kyllä routa porsaat kotiin ajaa eli kun niille tulee nälkä, ne ilmaantuu molemmat syömään. Ja koska meillä toimii vatsat aika samaan tahtiin, olen mä jo itse asiassa sopivasti levitellyt ne eväät siihen viltille. Siinä sitten natustetaan ruokamme, mies ehkä jää lapsen kanssa köllimään tai sitten ne lähtee taas omille teilleen.
Ja kun mä oon nauttinut ruokaleponi, lähden mä katseleen missä päin ne sattuu menemään. Usein ovat löytäneet lapselle leikkiseuraa ja mies juttelee sen leikkikaverin vanhempien/vanhemman kanssa.
Niin ja mä hoidan siis kotona enemmän lasta käytännön syistä, niin nää rantapäivät on sellaisia "mun vapaapäiviä", jotka kuitenkin vietetään perheen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 12:11"]
Voi herran jestas! Katsoiko se sun mies oikeasti jokaisen naisen vartalon vai kuvittelitko vain epävarmuutesi syövereissä niin? En minä ainakaan jaksa joka miestä katsoa mutta väkisinkin niihin hyvännäköisiin kiinnittää huomiota. Ei se kuitenkaan tarkoita vielä mitään. Mitä sen "misun" kanssa jutusteluun tulee niin olisit tyytyväinen että miehesi leikkii teidän lapsen kanssa eikä vain röhnötä pyyhkeellä kaljaa kitaten. Muiden vanhempien kanssa juttelemisen ei pitäisi olla kiellettyä.
[/quote]
ainiin!! Huh, meinasimme kaikki unohtaa,että ap arvosteli pyhää lehmää eli heteromiestä!! Sillä on AINA oikeus vaikka runkkaa sun edessä muille jos halu iskee, koska biologia ja jos et hyväksy oot sairas ämmä. Ja vielä leikitti lasta! Sun pitäis polvillas itkien kiittää aina kun mies tekee jotain, koska miehen työ on kymmenen kertaa arvokkaampaa kuin naisen työ lasten eteen. Sun pitäis vaa olla tyytyväinen ku ei vetäny päiväkännej tai pannu jotai sun edessä! Nih! T. Joku 18 v, joka kesti exän jatkuvaa muiden muijien tuijotusta vuoden, jos en jaksanu niin epävarmuudesta lässytettiin. Kun jätin nii yhtäkkiä olinkin yhtä kaunis kuin muut.
Miksi tollaisen helmen kanssa pitää mennä naimisiin ja lisääntyä?