Pyytääköhän Jyväskylän kaupunki anteeksi salmonellan uhreilta?
Onko kaupungista siihen? Pitäisi antaa anteeksipyyntöjen lisäksi alennusta päivähoitomaksuista.
Kommentit (18)
Tämä on sitä "laadukasta" varhaiskasvatusta.
Jyväskylä oli niin hyvä kaupunki. Nykyään siellä on ihan hemmetin suuria lukioita, yli 1 000 opiskelijaa. Opiskelijoidensäilytyslaitoksia.
Oliko tuo siis Jyväskylän vika että noin kävi?
Nuo ovat juttuja, joita silloin tällöin sattuu joka paikassa.
Kukaan ei tiedä missä se syy lopulta on.
Eihän tuossa tarvitse mitään anteeksipyyntöjä esittää. Sattuman kauppaa.
Myyväthän kaupatkin salomenellaa sisältäviä ruokia, erityisesti Lidlistä niitä löytyy.
Eivät hekään anteeksi pyytele.
Ilmoittavatn vain lehdissä että vetävät tuotteen pois, sekä varoittavat sitä käyttämästä jos on jo ostanut.
Aivan mennyt paskaksi tämä nyky nuoriso, aina heitä pitäsi olla kumartelemassa ja hyyssäämässä ja anteeksi pyytelmässä.
Mutta itse eivä pyydä keneltäkään anteeksi, edes tahallista törkeää loukkaamista ja vanhojenkin ihmisitä tönimistä eri paikoilla.
Vierailija kirjoitti:
Oliko tuo siis Jyväskylän vika että noin kävi?
Ei ollut.
Vierailija kirjoitti:
Jyväskylä oli niin hyvä kaupunki. Nykyään siellä on ihan hemmetin suuria lukioita, yli 1 000 opiskelijaa. Opiskelijoidensäilytyslaitoksia.
Hienoa, että on opiskelukaupunki. Silloinhan nuoret löytävät sieltä helposti ystäviä ja kaveita.
Siellä on silloin myös hyvin tarjolla pieniä asuntoja, samoinkuin harrastuksia nuorille ja nuorille perheille. On opiskelijaravintoloita, keila-tennis- ja padel ym. paikkoja. Opiskelijahintaan.
Kuulostaa kivalta kaupungilta.
Tuollaista ei kertakaikkiaan saisi tapahtua.
Kylmäketju katkennut , likaiset vihannekset ammattitaidottomat tekijät.
Meinaatko, että Jyväskylän kaupunki tarkoituksella tarjosi salmonellaa sisältävää salaattia? Todella ikävä tapahtuma, jolle ei mitään enää voi. Silmämääräisesti arvioiden ei pysty sanomaan, sisältääkö joku tuote salmonellaa, mikään kauppa, tukku, ravintola tai ruokapalvelu ei taatusti tarkoituksella laita salmonellaa tai mitään muutakaan sisältävää tuotetta myyntiin tai tarjolle. Näitä valitettavasti sattuu joskus, ja asia varmasti selvitetään perusteellisesti.
Miten voitte sanoa, ettei tuolle mitään voinut. Siinä on monta kohtaa, jonka olisi voinut tehdä paremmin. Sen sijaan otettiin ruokaturvallisuudessa riskejä. Kyllä minä olen kauhuissani kaupungin välinpitämättömyydestä.
Olen jyväskyläläinen, kahden päiväkoti-ikäisen lapsen äiti. Pisti niin vihaksi se, mitä tapahtui, että soitin kaupungin johdolle ja haukuin heidät pystyyn. Olisi voitu valita suomalainen salaatti ruotsalaisen sijaan. Miksi ei tehty niin? No, yllätys, yllätys, kustannussyistä! Ruotsalainen salaatti oli kait peräti sentin halvempaa/kilo.
Joskus ihmettelen miksi veroja oikein kerätään.
Vierailija kirjoitti:
Myyväthän kaupatkin salomenellaa sisältäviä ruokia, erityisesti Lidlistä niitä löytyy.
Ilmoittavatn vain lehdissä että vetävät tuotteen pois, sekä varoittavat sitä käyttämästä jos on jo ostanut.
Aivan mennyt paskaksi tämä nyky nuoriso, aina heitä pitäsi olla kumartelemassa ja hyyssäämässä ja anteeksi pyytelmässä.
Mutta itse eivä pyydä keneltäkään anteeksi, edes tahallista törkeää loukkaamista ja vanhojenkin ihmisitä tönimistä eri paikoilla.
Ei ennen sattunut tossa mittakaavassa.
Vierailija kirjoitti:
Olen jyväskyläläinen, kahden päiväkoti-ikäisen lapsen äiti. Pisti niin vihaksi se, mitä tapahtui, että soitin kaupungin johdolle ja haukuin heidät pystyyn. Olisi voitu valita suomalainen salaatti ruotsalaisen sijaan. Miksi ei tehty niin? No, yllätys, yllätys, kustannussyistä! Ruotsalainen salaatti oli kait peräti sentin halvempaa/kilo.
Hommatkaa omat ruuat. Olen kyllästynyt näiden perheellisten jatkuvaan kitinään saamistaan eduista. Teidän maksamat päivähoitomaksut eivät kata kaikkia kuluja ja muut veronmaksajat osallistuvat näihinkin kustannuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Ai että terveysvaarallisen ruuan jakaminen pitää vain hyväksyä? Ei kyllä todellakaan pidä hyväksyä, että sivistysvaltiossa jaetaan lapsille ruokaa, joka sairastuttaa. Sellaisen pystyy normaalilla hygienialla välttämään, joten sitä ei tarvitse eikä pidä hyväksyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hommatkaa omat ruuat. Olen kyllästynyt näiden perheellisten jatkuvaan kitinään saamistaan eduista. Teidän maksamat päivähoitomaksut eivät kata kaikkia kuluja ja muut veronmaksajat osallistuvat näihinkin kustannuksiin.
Jätä se sika!
Tuskinpa eikä ole syytäkään. Tuollaista nyt vain välillä sattuu ja lähinnä tapahtuma korosti sitä, miten isoja ja laajoja vaikutuksia sillä voi olla kun ruuanjakelu on keskitetty. Mutta eipä tämä tapahtuma ollut kaupungin tai työntekijöiden vika - sellaista se elämä on, riskejä täynnä. Jos tällaisia haluaa välttää parasta on ottaa ne lapset kotiin hoidettaviksi, sitten ei tarvitse ainakaan etsiä tällaisilla palstoilla syyllistä kun voi vain katsoa peiliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, että on opiskelukaupunki. Silloinhan nuoret löytävät sieltä helposti ystäviä ja kaveita.
Siellä on silloin myös hyvin tarjolla pieniä asuntoja, samoinkuin harrastuksia nuorille ja nuorille perheille. On opiskelijaravintoloita, keila-tennis- ja padel ym. paikkoja. Opiskelijahintaan.
Kuulostaa kivalta kaupungilta.
Opiskelijahinnat ovat täällä normihinta x2
Mitään tapahtumia ym ei oikein kyllä lapsiperheille löydy, kaikki on lähinnä noille opiskelijoille. Onneksi täältä pääsee poiskin.
No, mitä ne nyt osaa pyytää. Syyttävät varmaan ruotsalaisia pilaantuneesta salaatista ja vetävät maan oikeuteen.