Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisystävä haluaa erota. Sanoi, että

Vierailija
04.07.2021 |

Jos olen sitä miektä, että en ole hänelle paras vaihtoehto niin hänen on parempi olla yksin. Olen kyllä näin sanonut, mutta en uskonut että meni noin tunteisiin.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoista se on kun ei ajattele mitä sanoo

Vierailija
2/17 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä kun läks.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urpo. Sinä siis, ei naisesi. Huomaa kyllä, että olet ajatusmaailmaltasi aivan junnu, sellaiset eivät osaa kohdella naisia oikein. Älä lisäänny koskaan.

Vierailija
4/17 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait mitä tilasit.

Todennäköisesti hän saakin parempaa, sinä et.

Vierailija
5/17 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Toivotaan että tyttöystävä ymmärtää ihan oikeasti lähteä.

Vierailija
6/17 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän suurin ongelma on s eksi. Hän saa usein vaan apuvälineiden kanssa, on aika isohko ala pää. Itsellä keskivertoa pienempi mela. Mua häiritsee, kun en pysty tyydyttämään. Mutta hän ön sanoo, että kaikki on hyvin. En usko häntä

Vierailija
7/17 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onhan niinkin "VÄLKKYJÄ" olemassa jotka juoksevat kaatuillen miehen perässä ja yrittävät jättää tämän..

Vierailija
8/17 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan on sun kannaltasi vaan hyvä. Pääset etsimään itsellesi parhaan vaihtoehdon, kun ei ole b-luokan tyttis enää kuvioissa. 

Vierailija
9/17 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän suurin ongelma on s eksi. Hän saa usein vaan apuvälineiden kanssa, on aika isohko ala pää. Itsellä keskivertoa pienempi mela. Mua häiritsee, kun en pysty tyydyttämään. Mutta hän ön sanoo, että kaikki on hyvin. En usko häntä

Ei kannatakaan uskoa kaiken olevan hyvin. Olen pahoillani puolestasi pienen varustuksen johdosta. Mitä vanhemmaksi tulet, sitä vaikeampaa sinun on löytää kumppania.

Vierailija
10/17 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis naisystäväsi ilmoitti juuri että se on moro. Siis erosi jo.

Vierailija
11/17 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et usko kun naisesi sanoo niin? Sun mela ei siitä suurene eikä hänen alapää pienene että pahoita hänen mielensä. On ihan normaalia ja ok ettei saa pelkästä jyystämisestä orgasmia ja/tai että käytetään apuvälineitä. Relaa. Naisesi kuitenkin saa jollain tavalla. Jos toi ei sulle käy niin sitten on perempi että eroatte. Kumpikin etsii sopivamman kumppanin.

Vierailija
12/17 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että tässä on kyse melasta. Olet vaan loukannut häntä. Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin nuori jannu alkaa kiukutella kun tyttöystävä ei muka saa. Kyllä tyttöystävä ilmoittaa jos seksi ei häntä tyydytä.

Vierailija
13/17 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei ole koskaan esim sanonut, että rakastaa mua. Tai sanoo "olet rakas" mikä on mielestäsi eri asia. Jotenkin tuntuu, että hön on kanssani vain hyltyäkseen. Mutta kun mierin, että mistä voi hyötyä niin ainut asia on auton käyttö. Maksaa kyllä bensat aina kun ajelee. Mistä tiedän, että on aidosti minun kanssa? Ap

Vierailija
14/17 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee niin kuin minä: ole niin älykäs, että heti kun sitä yhdessäolon mielekkyyttä aletaan miettimään, on jatkosuunnitelma yksin tai jonkun muun kanssa laadittu sekunnissa. Koskaan ei ole tarvinnut pitkään näitä venyttää.

Vierailija
15/17 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en edes halunnut sanoa rakastan sinua, kun alkoi oikeasti tuntumaan siltä. Alkoi enemmänkin pelottaa ihan vietävästi. Ei sitä ole helppo myöntää, jos on oikeasti tullut paljon tunteita. Tuntee olevansa alakynnessä.

Vierailija
16/17 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, naiset eivät halua olla kakkosvaihtoehto tai viideskymmenes. Vaikea sanoa mistä saisit todisteen paljonko hän välittää, hän ei saanut sitä nyt ainakaan sinulta. Ehkä pitäisi olla ykkösvaihtoehdon kanssa.

Vierailija
17/17 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän ei ole koskaan esim sanonut, että rakastaa mua. Tai sanoo "olet rakas" mikä on mielestäsi eri asia. Jotenkin tuntuu, että hön on kanssani vain hyltyäkseen. Mutta kun mierin, että mistä voi hyötyä niin ainut asia on auton käyttö. Maksaa kyllä bensat aina kun ajelee. Mistä tiedän, että on aidosti minun kanssa? Ap

Mitä väliä sillä on enää, kun tyttöystäväsi jo jätti sinut. Henkisesti alimittaisia miehiä odottaa yksinäinen tulevaisuus. Nyt sinun kannattaisi vihdoinkin ruveta kasvamaan aikuiseksi. Ensimmäiseksi voisit opiskella, miten kohdellaan ihmisiä - kaikkia! myös tyttöystäviä - kunnioittavasti. 

P.S. On maailman typerintä ruveta kiukuttelemaan tyttöystävälle siitä, että hän ei saa org...mia yhdynnässä. Erittäin monella naisella on näin. Sitä varten on keksitty seksilelut. Naisen voi tyydyttää myös suuseksin avulla tai hyväilemällä käsin, mutta siinä pitää osata olla hellä, ettei limakalvot mene rikki. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme