Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut räkii ja röhii koko ajan?

Vierailija
08.07.2014 |

Ei tässä possuja olla

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 09:34"]Mua ainakin tällä hetkellä rykityttää, koska olin juuri kipeä valtavat limarihmastot kurkussa yritän saada liikkeelle. Enkä polta.

[/quote]

Minä myös

Vierailija
2/14 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 09:30"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 09:13"]Mun miehellä alkaa heti ilmojen viilettyä limaneritys lisääntyä. Ei käytä muita maitotuotteita kuin juustoa.

[/quote]

Limaneritys ei = räkiminen ja röhiminen. Ihan on vapaa tahto tehdä sillä limalla mitä itse päättää - ja mikä sopii omiin käytöstapoihin.

[/quote]

Jos itse pääsisit kokeilemaan sitä, miltä tuntuu, kun meinaa tukehtua siihen limaan, et ehkä jaksaisi nillittää röhimisestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakka tekee monilla sen :(

Vierailija
4/14 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuntevat jatkuvasti kurkulla korisevat ei kyllä polta.

Vierailija
5/14 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä he kärsivät lisääntyneestä limanerityksestä?

Vierailija
6/14 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että se räkimisääntely on tapa jota ei edes tiedosteta.

Vierailija
7/14 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on astman lisäksi yksi keuhkosairaus, jonka vuoksi keuhkoissa on hirveästi limaa. Ällöä, juu tiedän, mutta pakko minun on joskus ihmisten ilmoilla liikkua. Hengitys rohisee koko ajan ja yskiä pitää, jotta saan edes jotenkuten hengitettyä. Pahoitteluni.

Vierailija
8/14 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen snorttailuääni tuskin liittyy astmaan?

Vierailija
9/14 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla hiilaripitoisen ruuan jälkeen pakko rykiä, limaa erittyy enemmän kun normaalisti. Ja ei, en aio olla kokonaan ilman hiilareita.

Vierailija
10/14 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maito tekee monet vauvat limaisiksi, miksi siis ei myös aikuisia? Tupakkamiehet ja -naiset köhii ja rykii jatkuvasti ja roiskauttelevat mällejä kadulle. Hyi helskutti! Nuoret pojat ja nykyään myös tytöt matkivat näitä syljeskelijöitä. Missä nuoria kokoontuu, siellä portaiden edustat ovat räkäkuorrutettuja. Ovat kuin keuhkotautiset!

Vierailija
11/14 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 08:57"]Maito tekee monet vauvat limaisiksi, miksi siis ei myös aikuisia? Tupakkamiehet ja -naiset köhii ja rykii jatkuvasti ja roiskauttelevat mällejä kadulle. Hyi helskutti! Nuoret pojat ja nykyään myös tytöt matkivat näitä syljeskelijöitä. Missä nuoria kokoontuu, siellä portaiden edustat ovat räkäkuorrutettuja. Ovat kuin keuhkotautiset!

[/quote]

Hassua, että Suomen ulkopuolella tuo räkimiskulttuuri on niin vähän kehittynyttä... Tässä(kin) asiassa on Suomessa ok elää kuin sika pellossa.

Vierailija
12/14 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä alkaa heti ilmojen viilettyä limaneritys lisääntyä. Ei käytä muita maitotuotteita kuin juustoa.

Vierailija
13/14 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 09:13"]Mun miehellä alkaa heti ilmojen viilettyä limaneritys lisääntyä. Ei käytä muita maitotuotteita kuin juustoa.

[/quote]

Limaneritys ei = räkiminen ja röhiminen. Ihan on vapaa tahto tehdä sillä limalla mitä itse päättää - ja mikä sopii omiin käytöstapoihin.

Vierailija
14/14 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin tällä hetkellä rykityttää, koska olin juuri kipeä valtavat limarihmastot kurkussa yritän saada liikkeelle. Enkä polta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi