Inga Sulin (75 v.) on tosi HOT seniorilady!
Ajatonta, kypsää kauneutta! Olen totaalisen pihkassa häneen! Tekeeköhän se minusta gerofiilin? M33
Kommentit (54)
Onpa ihastuttava tulkinta Ingalta.
Siis onko tää Inga itse joka täällä postailee?
Vierailija kirjoitti:
Nam!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nam!
Jees! Voittaisi muuten Miss Isoäiti -kisat ihan leikiten, jos sellaiset vaan jossakin järjestettäisiin.
Jos posket näkyy takaapäin niin .... ;)
Lääkitys, sitä tarvitset etkä naista!
Inga on aina ollut kaunotar ja on sitä vieläkin samoin kuin nämä Suomi-filmin kulta-ajan naistähdet (mm.Ansa Ikonen, Helena Kara,Marjatta Kallio) olivat loppuun asti tyylikkäästi ikääntyneitä kauniita naisia.
Vierailija wrote:
Siis onko tää Inga itse joka täällä postailee?
Ei tätä kyllä oikein mikään muu selitä 😂.
Ja on muka luonnonkaunis? Ei ole luomu.
Upea Inga!
Mun äiti on samanlainen luonnonihme kuin Ingakin, ikää 78. Häntä luultiin vielä viitisen vuotta sitten pikkusiskonsa (!) sairaanhoitajaksi eli työelämässä olevaksi.
Ja että ärsyttää nämä kauneusleikkasten epäilijät. Ei ole äiti tehnyt mitään sellaista, ei käytä edes meikkiä, korkeintaan joskus ripsaria ja huulikiiltoa (upea iho!).
Äidin toinen pikkusisko on perinyt samanlaiset ikinuoren geenit, mutta hän ei ole yhtä hätkähdyttävän nuoren oloinen kuin äiti ja Inga, sen sijaan toinen pikkusisko näyttää (lähes 10v. äitiäni nuorempi) hauraalta vanhukselta, koska on sairastellut paljon, tupakoinut ja alkoholiakin on mennyt aikalailla. Vanhin sisko siis näyttää nuorimmalta, kaikki ovat kyllä olleet kaunottaria, erityisesti hän, joka on sairastellut.
Geenilotto, todellakin.
Ärsyttävä tapa näytellä hänellä. Koko ajan sama rooli, sarja vain vaihtuu.
Niin kaunis ääni. Siitä huolimatta että huokuu seitkytlukulaista ja taistolaista ankeutta XD Ehkä mielleyhtymä johtuu siitä että lapsuuteni radiossa soi muun muassa hänen laulut ja ääni tuo mieleen muistoja, värejä ja tuoksuja.
Käviskö tällänen neljävitonen, joka näyttää kohotetulta seitenvitoselta? :D