Kuinka pitkän seurustelun jälkeen miehesi kertoi rakastavansa sinua
Kommentit (15)
Olimme olleet yhdessä n. 1,5kk. Mies (silloin poika) tosin sanoi että on rakastanut jo pitkän aikaa, ei kertonut aiemmin koska olin kieltänyt sanomasta liian aikaisin...(????). Olemme edelleen yhdessä.
Heti ensimmäisen yhteisen yön jälkeen, ja minä sanoin hänelle myös. Oli vaan niin vahva tunne että nyt se oikea löytyi. 14 vuotta on jo kestänyt tunne.
Joku puoli vuotta, sekin tuntui aikaiselta.
En tosiaankaan muista. Yhdessä nyt kuusi vuotta.
Noin kuukauden jälkeen seurustelun alusta.
Noin kuukausi oltiin seurusteltu, vietetty pari yhteistä yötä niin sen jälkeen. Nyt naimisissa.
En muista, että olisi koskaan sanonut mitään tuollaista.
Oltiin seurusteltu noin viikon verran. Tosin se viikko oltiin tosi tiiviisti yhdessä, nähtiin 24/7.
Emme seurustelleet vielä silloin. Olimme olleet useamman vuoden ystäviä ja lopulta aloimme lähentyä. Minulla oli vaikea elämäntilanne ja hän tuki minua kun muut hylkäsivät. Sitten yhden keskustelun aikana kun kerroin olevani todella rikki ja tunsin oloni riittämättömäksi niin hän sanoi : Mä haluan tehdä sulle selväksi ettet sä ole riittämätön mulle, minä rakastan sinua just tuollaisena ja siis todella rakastan...niinku mies naistaan.
Pian aloimme seurustella ja nyt olemme olleet jo pitkään yhdessä. Aina riidan jälkeen hän sanoo rakastavansa minua vaikka kuinka hankalaa olisi ja tunne vain vahvistuu vaikka riitelemme. Toisinaan hän kuiskaa minulle hetken nukkumaan menon jälkeen kun olen jo puoliksi unessa : Rakastan sinua *minun nimeni* <3
Ei sitä saa sanoa liikaa eikä ruutiininomaisesti, oikeassa tilanteessa ja täysin yllättäin niin minusta ainakin tuntuu hyvältä :)
Ehkä kuukausi-pari? En muista tarkkaan aikaa. Vähän ennen tuota tajusin että mähän rakastan tuota miestä ja ihan tosissaan haluaisin viettää loppuelämäni hänen kanssaan. En uskaltanut kuitenkaan sanoa mitään koska suhde oli melko tuore. Miehellä oli ollut samat fiilikset. Muuten ollaankin aina voitu puhua Kaikesta avoimesti.
Naimisissa ollaan oltu nyt useampi vuosi ja lapsiakin on. Alku oli muiltakin osin hyvin rivakka mutta tunne on säilynyt. Kerromme toisillemme yhä useamman kerran päivässä rakastavamme ja osoitamme sen myös teoin.
Ekan yön jälkeen:Dnyt oltu yhessä 1v7kk
Viiden vuoden jälkeen kirjoitti, että rakastaa minua omalla tavallaan, mutta on toki sitä ennenkin ilmaissut, että välittää.
En muista! Naimisissa 10v eikä sitä ole sanottu kuin muutaman kerran.
Viikon.
Paljastui vuoden kuluttua narsistiksi.