Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkäpituisia kiertoja Terolut-kuurin jälkeen?

09.08.2008 |

Eli kokemuksia kaipaisin Teroluteista. Minkäpituisia kiertoja teille on tullut kuurin jälkeen ja minkäpituisia olleet ennen kuuria?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Lopetin e-pillerit vuosi sitten toukokuussa ja kierto muuttui normaaliksi tämän vuoden huhtikuussa. Normaalina pidän sitä, koska kierron pituus nyt n.32-34 päivää, ennen e-pillereitä 28 päivää ja pillerien aikana myös 28 päivää. Kaikkiaan söin Terolut kuurin 4 kertaa vuoden sisällä, tosin en peräkkäin ja kuukautiset jäivät välillä poiskin.. mulla oli onnea, kun vihdoin kierto tasaantui! ;)

Vierailija
2/7 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisääkin kommentteja otetaan vastaan. Eli se eka kuuri ei välttämättä auta? Voi hitsi! Mä en haluais jatkuvasti niitä nappeja syödä. Mulla on nyt kp.32, että oottelen nyt sit vaan, jos ne vaikka tasaantuiskin heti tällä kuurilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin kierron suhteen Terolut on auttanut, ennen Terolutia oli ihan sekaisia koko kierto, 20-36 pv, riippuen kuukaudesta- ihan nightmare, sen takia otin Terolutin. Nyt olen syönyt Terolutia huhtikuusta lähtien joka kuukausi ja kierron pituus on ollut 23-27 päivää. Joten kyllä on auttanut. Nyt tuli joku ihme lipsahdus vaan tässä kuussa, kun yhtäkkiä kierron pituus oli 16 pv.Yritän tehdä ovulaatiotestiä, niin pitäisi tietää suurinpiirtein kierron pituus, mutta ei auta kuin yrittää vain.

Onko kokemuksia kellään nettiovulaatiotesteistä, niistä paperiliuskoista, ovatko kuinka luotettavia?

Entä nettiraskaustesteistä, kai nekin on ihan luotettavia?

Ainut ongelma on vielä se, että pitäisi mieskin saada haluamaan lasta, hän miettii vielä... täytyy kai sitten rauhassa odottaa, vaikka itsellä on hirvee vauvakuume.

Tsemppiä myös muille yrittäjille! :)

Vierailija
4/7 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen teroja kierrot olivat todella epämääräisiä, yli 60 päivääkin ja viimein kyllästyin kun menkat jäi kokonaan pois (niitä ei kuulunut kolmeen kuukauteen). Sain terot ja nyt menkat on säännölliset, aina 27 päivää. Jos nyt jättäisin terot, niin uskon että kierrot menee taas heti sekaisin..

Annu

Vierailija
5/7 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mimmosia kiertoja sulla muuten oli ennen teroja? Mulla on täällä täysi tuska päällänsä ku en tie missä mennään... Kp 48 / 29-36. Pillereitten jälkeen oli heti eka kierto 50 päivää, mut sen jälkeen noita noin 36 päivää... Nyt siis raskaustestit näyttää negaa ja rinnat ollut yli 3 viikkoo hullun turvoksissa. pelottaa et onks kans kierto ihan sekasin, ku jotenki ekaks luuli et se ois ton noin 36 päivää!

Vierailija
6/7 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kierto oli ennen noin 60 päivää, terolutilla 27pvää!

Vierailija
7/7 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen teroja kierrot oli tosi epämääräisiä.. Ei minkäänlaista säännöllisyyttä =) Välillä saattoi mennä n. 30 päivää, välillä 60 päivää, välillä 90(?) päivää. Ja tosiaan tuossa vaiheessa kun menin lääkärille hakemaan terot, niin menkkoja ei ollut kuulunut yli kolmeen kuukauteen.. En tiedä olisiko tulleet missä vaiheessa vai ollenkaan, jos en lääkkeitä söisi.

Minulla on todettu PCO eli ovista ei tapahdu ja tästä syystä kierrot epäsäännöllisiä. Tosin nuorempana kierrot toimi ok, ilmeisesti olen silloin ovuloinutkin?, mutta koskaan ei silloinkaan ihan päiväntarkkoja kiertoja ollut.