Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myös aseksuaaleilla on seksuaalista elämää eikä se ole keneltäkään pois

Vierailija
04.07.2021 |

Olen vahvasti eri mieltä siitä että Sherlock on tai olisi aseksuaali. Aseksuaalien kuvaaminen Sherlock Holmesin kaltaisina seksittöminä ja parisuhteettomina tampioina on loukkaavaa ja väärin. Niin sanottu haitallinen ja myrkyllinen stereotypiat. Myös aseksuaaleilla on seksuaalista elämää mutta siitä puuttuu vain se seksuaalinen kiinnostus toista kohtaan ja suhde on puhtaasti romanttinen.

Eli kyllä myös aseksuaaleillakin on runsasta seksi elämää eivätkä he suinkaan elä selibaatissa kuten esimerkiksi tämä Sherlock. Tällainen hyvä asekusaalinen hahmo on esimerkiksi Todd (Bojack Horseman) jolla on usein seksiä ja monia erilaisia parisuhteita vaikka hahmo tiedostaa olevansa aseksuaali.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi se olla aseksuaalilta itseltään pois, jos ei haluaisi seksiä ja kuitenkin harrastaa sitä.

Vierailija
2/11 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon aikaan nyt ei muutenkaan ollut tapana kuvailla ihmisten seksielämää tai seksuaalisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole. Jos on seksielämä niin ei ole aseksuaali.

Vierailija
4/11 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on varmaan ku aseksuaalisuus nyt on vaan muoti-ilmiö.

Vierailija
5/11 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha. No minä olen aseksuaali, jolla ei ole seksielämää, koska EN halua sitä. Ja näin on oikein hyvä. Muutenhan toimisin itseäni vastaan.

Vierailija
6/11 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla ihmisillä on seksuaalista elämää. Aseksuaalisuus ei ole seksin harrastamista estävä tekijä. Siksi aseksuaalien esittäminen seksittöminä on väärin ja haitallista, jopa henkistä väkivaltaa.

Vierailija
7/11 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta tuo paskan suoltaminen ja mene nukkumaan!

Vierailija
8/11 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla ihmisillä on seksuaalista elämää. Aseksuaalisuus ei ole seksin harrastamista estävä tekijä. Siksi aseksuaalien esittäminen seksittöminä on väärin ja haitallista, jopa henkistä väkivaltaa.

Sitten kukaan ei ole aseksuaali. Ja on loukkaavaa väittää että kaikilla olisi seksuaalista elämää, minulla ei ole.

Vierailija
9/11 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten kukaan ei ole aseksuaali. Ja on loukkaavaa väittää että kaikilla olisi seksuaalista elämää, minulla ei ole.

Miksi kiellät itseltäsi seksuaalisen elämän ja pidät yllä haitallista ja myrkyllistä stereotyyppi kuvaa aseksuaaleista?

Vierailija
10/11 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ei kaikilla aseksuaaleilla ole seksielämää. Joillain on partneri ja jotkut masturboivat. Jotkut eivät tee kumpaakaan.

Vierailija
11/11 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa aseksuaaleista harrastaa seksiä, osa ei. Osa harrastaa toisen ihmisen kanssa, jotkut yksin, toiset ei ollenkaan. Mikä tässä niin kamalan vaikeaa on ymmärtää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi