Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri tilaa pizzaa joka päivä

Vierailija
04.07.2021 |

Viimeksi äskettäin vajaa tunti sitten kävi pizzakuski ovella. Onko tuo ihan terveellistä enää?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdistaa jotenkin ajatus siitä että joissain kerrostaloissa voi elää täysin hiljaista elämää omassa rauhassaan ketään häiritsemättä ja etenkin iäkkäämpi väki voi ottaa silmätikuksi tai puhua sinusta jatkuvasti vaikka ovat sinut ehkä kerran elämässään edes nähneet.

Minua ei ahdista. Ei nimittäin kiinnosta pätkääkään, mitä kyylämummot minusta puhuvat tai ajattelevat. Tiedän, etten ole kenellekään häiriöksi, joten se riittää. Jos joku haluaa minusta jauhaa kaiket päivät, se "ilo" hänelle suotakoon. Voisi sitä huonomminkin päivänsä käyttää :D

Vierailija
22/27 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sulla ole parempaa tekemistä kuin kytätä naapureita päivät pitkät?

Ei paljoa tarvitse kytätä kun sattuu näkemään pizzakuskin kaartavan pihaan. Pian sen jälkeen kuulen ja tarvittaessa näen ovisilmästä kuinka rapussa ovi käy. Ei kukaan voi elää pelkällä pizzalla ainakaan pysyen terveenä.

Mitä se sinulle kuuluu? Hyppäät siis heti pystyyn katsomaan ovisilmästä kun pienikin rasahdus kuuluu ja teet tästä jonkun henkisen lokikirjan jokaisen tulemisista ja menemisistä?

Minulla oli Krunikassa tuollainen vuokranantaja, iäkkäämpi rouva. Sanoi että asuntoon ei sitten saa tuoda vieraita miehiä koska hän ei prostituoituja katsele. En sitten uhkapelannut ja jäi isältä ja veljeltäkin asunto katsomatta. Irtisanomisen varmaan olisi voinut riitauttaa oikeudessa, mutta miksi käyttää energiaa tuollaista vastaan?

Onneksi nykyään minulla on oma kämppä niin ei tarvitse sietää ainakaan mitään mielivaltaisia "vaatimuksia".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, tilaako hän oikeasti joka päivä?

Uskoisin niin. En toki ole joka päivä ollut kotona näkemässä, mutta välillä olen nähnyt useamman päivän peräkkäin.

Tiedätkö sinä mitä naapuri ja pizzakuski keskustelevat? Onko naapurilla jotain lemmikkiä, joka kertoo että joku tulee, josta tiedät että aha, se on pizzakuski?

Ei ole lemmikkiä. Kun kuulen auton äänen pihatieltä, niin vilkaisemalla ulos näen jos pizzakuski saapui.

Vierailija
24/27 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki elämä? Mut joo tämmönen provo tällä kertaa...

Vierailija
25/27 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö, että tuollainen toisen elämän kyttääminen on oman elämän sisällön tyhjyyttä.

Miksi et kysy häneltä suoraan, että miksi tilaat usein pizzaa?

Kuvittele itsesi naapurisi tilalle ja naapuri kyttäämään sinun elämääsi. Mitä ajattelisit naapuristasi jos tietäisit, että häntä noin paljon kiinnostaa esimerkiksi sinun syöminen?

Vierailija
26/27 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti noita kyylämummoja on Helsingin kantakaupungin kalliimmat alueet täynnä. Heillä vippaa todella pahasti päästä. Terkkuja täältä jos kadehditte että joku asuu oikein kantakaupungissa.

Kämppä kiva ja ympäristö kiva, mutta jo kahdessa melko lähekkäisessä taloyhtiöissä ollut häiriintyneitä, lähinnä naispuolisia vanhoja kyttääjiä.

Ei vissiin sovi talon "arvovallalle" että siellä kärrätään pitsoja.

Tuskin hekään itse kantavat ruokaansa kotiin🤣 Mutta onhan se hienompaa ottaa vastaan kunnan ruokalähetti kuin Wolt-kuski kolmannesta maailmasta.

Vierailija
27/27 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, ettei ole Foodoran tai Woltin kuski? Tai salainen rakastaja pizzalaatikko kädessä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi