Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kunpa minulla ei olisi miestä

Vierailija
07.07.2014 |

Minulle ei ole koskaan ollut merkittävä kysymys, haluanko lapsia vai en. Mies on toinen asia. Olen paljin onnellisempi lapsistani kuin miehestäni. Mietittekö koskaan, että kunpa teillä ei olisi miestä tai siis puolisoa? Miinä mietin. Lapsia olen aina halunnut ja olen onnellinen, että sain. Mies on enemmänkin masentava juttu.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko siihen masennukseen ottaa lääkettä, jotain piristävää. Vaikka uusi mies tai siis puoliso?Tai jos mikätahansa mies masentaa myös niin pitäisikö ottaa kissa tai siis lemmikkieläin?  Pitäisikö matkustaa ulkomaille tai siis Kreikkaan.

Vierailija
2/7 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan teidän kohdalla niin, että lapset ja muu elämä vie kaiken ajan, ettet ole juuri panostanut tai ette ole panostaneet parisuhteeseen viime aikoina? Ehkä jopa pitkään aikaan? Siinä voi olla syy. Tehkää asioita yhdessä, hakekaa sitä yhteyttä. Vieraantuminen ei tarkoita vielä väistämätöntä eroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti nyt niistä 12 vuodesta, jolloin sinä olet lapsellesi tärkein asia maailmassa.

Sen jälkeen tuleekin se paradoksi, että sinulle lapsi on tärkein, mutta sinä et ole lapsellesi.

Toivottavasti mies älyää häipyä mahdollisimman pian, hänen elämänsä menee kanssasi ihan hukkaan.

Vierailija
4/7 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö/sanooko miehesi jotain mikä masentaa, vai eikö hänen kanssaan oleminen tunnu vain muuten hyvältä?

Vierailija
5/7 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesparka :( ja ei, en ikinä ajattele niin, olen ikionnellinen että minulla on puoliso jota rakastan.

Vierailija
6/7 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se ukko vaikka jo tänä kesänä löytäisi uuden ja häipyisi lapset kainalossa. Voisit saada oikein yksinäisen elämän ja vanhuuden, kun oikein toivot. Tsemppiä, olen hengessä mukana, että kaikki saavat haluamansa.

Vierailija
7/7 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, oletko halunnut lapsia vai et, ei ole ollut merkityksellistä, mutta olet kuitenkin aina halunnut niitä? jotenkin aika ristiriitainen lause.

Ettei olisi käynyt niin, että olet tehnyt lapsia, koska niin kuuluu tehdä, hyvän isämateriaalin kanssa, koska niin kannattaa tehdä ja nyt olet havahtunut, että se hyvä isä ei olekaan sulle hyvä mies eikä ne lapset ole kovin merkityksellisiä vieläkään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä