Voiisiko siivojana tehdä 12 tuntisia päiviä viikossa niiin ettei pitäisi ollenkaan vapaapäiiviä 9 euron tuntipalkalla? Kuukausiansiot olisi 3000 euron luokkkaa?
Kommentit (13)
Mä näee vapaa ajalla sen kummempaa merkitystä paitsi alkoholi.
Yrittäjänä voit mutta suomessa työaikalainsäädäntö ja TES:t estää työnantajaa antamasta tuollaisia työvuoroja kenellekään.
Mä ooon 2/3 osaaa elämästä istunu 20 neliön huoneeessa syrjäytyneeenä verhotkiiinni juurikaan käymättä ulkona ja syöny vaan yhden kerran päivässä niiin kyllä toi meneee ihan helposti.
Vierailija kirjoitti:
Mä ooon 2/3 osaaa elämästä istunu 20 neliön huoneeessa syrjäytyneeenä verhotkiiinni juurikaan käymättä ulkona ja syöny vaan yhden kerran päivässä niiin kyllä toi meneee ihan helposti.
Mä ooon kone vailla persooonallisuutta.
Ei ainakaan yhden työnantajan leivissä. Toki jos jaksaa voi hakeutua monen työnantajan palvelukseen.
Vierailija kirjoitti:
En kun tuohon pääsee ihan normi tuntimäärillä 2 vuorotyössä sairaalassa.
Siivoojilla on liian matalat palkat! Arvostusta! Tekevät tärkeää työtä!
Joku verojenkiristys paikallaan.
Siivoojista pulaa. Merenranta kaupunki, kesäasukkaita paljon, oli tosi vaikea saada siivoojaa, ja kun sain tämä kertoi tehneensä 15 tuntisia päiviä. Hyvää jälkeä silti jaksoi tehdä. Arvostan.
Mä suostuiisin tähän diiliin. Kooska muutoin tuo tuntuu nöyryyttävältä ja haluaan viedä kehoni siihen moodiiin etten enää kykyken ajattelmaan asiaaa nöyryyttävänä vaaan enemmän kiduttaa itseäni ns terveellä tavallla jotta voin tuntea sen niiin että homma meneee oikein.
Siivoojan minimipalkka on kylläkin 11e/h, paitsì harjoittelijan palkka 9,92e/h. Harjoittelijan palkkaa voi muistaakseni maksaa korkeintaan puoli vuotta.
Raskastahan toi olisi, mutta jos tekisin itselleni, yrittäjänä, niin kyllä.
En kun tuohon pääsee ihan normi tuntimäärillä 2 vuorotyössä sairaalassa.