Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies työmatkalla, lapset hoidossa ja minä...

Vierailija
07.07.2014 |

Istun terasilla juomassa kylmää valkkaria ja selailen Av:ta. Elämä on ihanaa!!!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä vielä yöksi joku paikallinen Pena kainaloon niin on roskasakki mestariteos valmis.

Vierailija
22/25 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 18:10"]

Sieltä vielä yöksi joku paikallinen Pena kainaloon niin on roskasakki mestariteos valmis.

[/quote] Miten oma iltasi meni Penan kainalossa viimeksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti- ja vaimoihminen ei näköjään saa koskaan rentoutua rauhassa ja juoda viiniä ym. Koska mies on työmatkalla ja lapset pois kotoa niin hyvä nainen kuuraa koko kodin lattiasta kattoon ja leipoo leipiä ja pullaa jotta lasten taas hyvä tulla kotiin.

Omaa aikaa ei saa olla tai on juoppo ja huono ihminen JUST!

Minä lähden ystävän kanssa terassille parille ja mies jää pojan kanssa kotiin ja pesemään pyykkiä...repikää siitä :)

Vierailija
24/25 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista on se, että jokin aika sitten samanlaisen aloituksen teki nainen, joka oli yksin kotona, kun lapset mummolassa ja kertoi juovansa siideriä. Hän sai valtavat haukut päällensä alkoholistiksi haukkimisista lähtien. Se oli pöyristyttävää luettavaa ja haukkumista.

Nyt joku tekee saman aloituksen, mutta juomana valkkari. Nyt satelee nauti-viestejä vaikka kuinka.

Mutta siis nauti ap! Nauttia käskin sen siideriä juovan äidinkin. Oma aika on ihanaa!!!

Vierailija
25/25 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 18:12"]

Äiti- ja vaimoihminen ei näköjään saa koskaan rentoutua rauhassa ja juoda viiniä ym. Koska mies on työmatkalla ja lapset pois kotoa niin hyvä nainen kuuraa koko kodin lattiasta kattoon ja leipoo leipiä ja pullaa jotta lasten taas hyvä tulla kotiin.

Omaa aikaa ei saa olla tai on juoppo ja huono ihminen JUST!

Minä lähden ystävän kanssa terassille parille ja mies jää pojan kanssa kotiin ja pesemään pyykkiä...repikää siitä :)

[/quote]

Just näin. Ja ne miesten työmatkat tiedetään, tosi kovaa "raatamista" :D