Mies työmatkalla, lapset hoidossa ja minä...
Istun terasilla juomassa kylmää valkkaria ja selailen Av:ta. Elämä on ihanaa!!!
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 17:34"]
Mones lasi menossa?
[/quote] Ensimmäinen mutta ei varmaankaan viimeinen. Ajattelin nimittäin ottaa vielä toisen ja varmaan kolmannenkin lasillisen. T: Se viiniä lipittävä av-mamma
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 17:38"]
lasten iät?
[/quote] 10- ja 8-vuotias.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 17:41"]
Tehäänkö lasten suojelu ilimootus nyt?
[/quote] Odottelenkin tässä jo koska siskoni soittaa että "sossut" tulivat hakemaan meidän heitteille jätetyt lapset jotka ovat kerran kesässä siskoni mökillä serkkujensa kanssa.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 17:48"]
Tiedäthän varmasti että tänään on maanantai?
[/quote] Jeps! Ja kesäloma...
[/quote]
Ei juoppo välitä siitä. Aina on hyvä päivä juoda.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 17:51"]
[/quote]
Ei juoppo välitä siitä. Aina on hyvä päivä juoda.
[/quote] Juu, tämä (minä) juoppo ryysti muutaman lasin viiniä viimeksi vappuna. Taas on putki päällä! Lasi alkaa muuten tyhjetä, täytynee hakea se toinen lasi viiniä... T: Se juoppo mutsi
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 17:52"]
taas näitä alkkiksia!
[/quote] Sanos muuta. Oikein harmittaa kun joutuu taas kesän jälkeen menemään a-klinikalle jonottelemaan että saa tämän putken katkaistua. Pahimmillaan kun tulee juotua kerran kuukaudessa, huh heijaa!
Minä ainakin aion juoda varmaan ainakin joka toinen päivä pari viini lasillista, enkä ole juoppo siltikään.
kiva vaimo olet! mies raataa niska limassa ja sinä se vain ryyppäilet heivattuasi lapset hoitoon
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 17:59"]
kiva vaimo olet! mies raataa niska limassa ja sinä se vain ryyppäilet heivattuasi lapset hoitoon
[/quote] Sellainen vaimohan minä! Ajatella, raadoin itse niitä töitä vuoden verran niska limassa ja sitten en tyydy istumaan yksin kotona kun miehellä ei satu olemaan lomaa samaan aikaan ja lapset kutsuttiin mökkeilemään.
Wt-mutsi taas pistänyt tuulemaan, hienoa. Miksi muuten juot viiniä eikö kalja sopisi paremmin tunnelmaan?
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 18:05"]
Wt-mutsi taas pistänyt tuulemaan, hienoa. Miksi muuten juot viiniä eikö kalja sopisi paremmin tunnelmaan?
[/quote] Wt-haukka taas lentänyt paikalle, hienoa. Kalja ei oikein maistu. Ilmeisesti veressäni ei siis virtaa riittävästi wt:tä.
Mones lasi menossa?