Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin todella kaunis, n. 30v nainen aina kulkee yksin

Vierailija
04.07.2021 |

Missäköhän vika?? Nainen on pitkä ja hoikka, kuin malli. Vaaleat pitkät kauniit hiukset. Tuoksuu aina hyvälle kun kuljen ohi. Miehiä ei ikinä näy käyvän hänen luona tai ketään, ei edes naisia

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos hän ei tajua, kuinka ihastuttava on, kun kukaan (selväpäinen ja suunnilleen hänen ikäisensä) ei koskaan lähesty.

Mulle on sanottu vaikka kuinka monta kertaa, että olen kaunis ja ihana. En vaan usko sitä, koska yksikään mies missään ei lähesty. Olen siis yksin.

T. Pitkä, hoikka, muodokas ja pitkähiuksinen nainen

Olet useimmille saavuttamattoman kaunis. Eivät he uskalla lähestyä. Sinun tulee olla aloitteellinen, paitsi siis jos olet mieluummin yksin, kuin teet yhtikäs mitään pariutumisen eteen.

Vierailija
42/72 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos hän ei tajua, kuinka ihastuttava on, kun kukaan (selväpäinen ja suunnilleen hänen ikäisensä) ei koskaan lähesty.

Mulle on sanottu vaikka kuinka monta kertaa, että olen kaunis ja ihana. En vaan usko sitä, koska yksikään mies missään ei lähesty. Olen siis yksin.

Naisetko sinua siis kehuvat, kun miesten kanssa et juurikaan vaikuta olevan puhekontaktissa?

Miespuoliset kaverit lähinnä. Naiset erittäin harvoin.

Sitten kyllä uskon väitteesi kauneudestasi. Mikähän noita miespuolisia kavereitasi vaivaa, kun eivät yritä sinua? Ovatko Kalliosta, asunnot täynnä viherkasveja ja baarissa hanasta maistuu ipa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me too säikäyttänyt miehet ja korona viimeisteli homman.

Vierailija
44/72 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannat iskeä. Nyt se on yksin, mutta jos joku mies  vaikka sinä jostain kummallisesta syystä onnistuu sen iskemään, niin sen jälkeen jostain oudosta syystä sitä yrittävät iskeä kaikki miehet ja saat hätistellä, kärvistellä mustasukkaisena ja nukahtaa joka yö itkien  täristen siköasentoon

Tämä! Kaikki mahdolliset pelimiehet heräävät heti kilpailemaan. Rasittavaa.

No ei mitenkään. Yksinäinen nainen kiinnostaa miehiä paljon enemmän kuin miehen kanssa oleva.

Niillä herää kilpailuvietti ja pitää viedä toiselta se nainen ihan vaan viemisen takia. Jokainen yksinäinen nainen nyt vaan etsimään mies, niin sen jälkeen saa hätistellä miehiä pois. 

Vierailija
45/72 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisetko sinua siis kehuvat, kun miesten kanssa et juurikaan vaikuta olevan puhekontaktissa?

Sitten kyllä uskon väitteesi kauneudestasi. Mikähän noita miespuolisia kavereitasi vaivaa, kun eivät yritä sinua? Ovatko Kalliosta, asunnot täynnä viherkasveja ja baarissa hanasta maistuu ipa?

Oisko se, kun ne pitää kaverina eivätkä halua pilata kaveruutta?

Vierailija
46/72 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oisko se, kun ne pitää kaverina eivätkä halua pilata kaveruutta?

Hankala ajatella näin miehenä tilannetta, jossa kauniin ja ihanan naisen kaveruus menisi sen edelle, että mahdollisesti seurustelisi hänen kanssaan. Tuollaisen naisen kaverina oleminen aiheuttaa minulle vain sellaista nakertavaa seksuaalisuden toteutumattomuutta, joka jäytää taustalla koko ajan hänen seurassaan. Itse en edes ole naisten kanssa kaveriväleissä, minulle se ei vaan toimi. Tietenkin kavereiden naisten ja työkaverien kanssa olen hyvissä keskusteluväleissä, mutta vapaa-ajalla sinkkunaisten - ei enää koskaan.

Vierailija
47/72 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joidenkin kanssa olen ollut sängyssä. Eli käytännössä kai yrittävät.

Vierailija
48/72 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet useimmille saavuttamattoman kaunis. Eivät he uskalla lähestyä. Sinun tulee olla aloitteellinen, paitsi siis jos olet mieluummin yksin, kuin teet yhtikäs mitään pariutumisen eteen.

Jos tällainen nainen kulkee yksin, niin miksi ei voisi lähestyä? Miksi kaunis nainen on saavuttamaton?

Vierailija
49/72 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei vaan nyt korona-aikana halua ketään kotiinsa. Tapaa ihmisiä muualla.

Vierailija
50/72 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannat iskeä. Nyt se on yksin, mutta jos joku mies  vaikka sinä jostain kummallisesta syystä onnistuu sen iskemään, niin sen jälkeen jostain oudosta syystä sitä yrittävät iskeä kaikki miehet ja saat hätistellä, kärvistellä mustasukkaisena ja nukahtaa joka yö itkien  täristen siköasentoon

No ei mitenkään. Yksinäinen nainen kiinnostaa miehiä paljon enemmän kuin miehen kanssa oleva.

Niillä herää kilpailuvietti ja pitää viedä toiselta se nainen ihan vaan viemisen takia. Jokainen yksinäinen nainen nyt vaan etsimään mies, niin sen jälkeen saa hätistellä miehiä pois. 

Noin se on. Miehet on yleensä kilpailuhenkisiä. Jotkut näkyvämmin kuin toiset. Ajatuskulku tyyliin: "Jos tuokin on saanut tuollaisen naisen, niin sitten minäkin."

Eli jos sanotaan, että nainen on naiselle susi, niin kyllä se ilmenee miehilläkin tietyllä tavalla. Se on vaan alhaista toimintaa sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
51/72 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muuten kiinnosta. Mua on lähestytty lähinnä silloin, kun olen ollut varattu. Sinkkuna ei lähesty juuri koskaan kukaan.

Noniin. Siinä tulee samaa havaintoa myös naisten puolelta.

Kyllä. Sinkkuna tasan KUKAAN ei lähesty koskaan ja varattuna jopa jotkut ns. alfat ja jopa muutaman kerran julkkiksetkin ovat lähestyneet, vaikka ihan tavismies kelpaisi. Osa niistä varattuna minusta kiinnostuneista menettivät mielenkiintonsa, kun vapauduin sinkuksi. Voi se olla minusta itsestänikin kiinni, mutta silti aika selkeä kuvio.

Ei ole mistään muusta kyse kuin siitä, että varatut ovat itsevarmempia ja tyytyväisempiä elämäänsä ja se huokuu ulos päin. Niin se menee minullakin, että mitä kauemmin olen sinkkuna, sen matalampi tasoiset minua enää lähestyy, jos hekään. Sitä mukaa kun itsetunto rapistuu, toisen sukupuolen kiinnostus laskee.

Ei kyllä oikeasti tee yhtään hyvää itsetunnolle, jos kerää lähestymisiä pääasiassa epäviehättäviltä miehiltä. Mulla on aivan liikaa kokemusta näistä, joku yksittäinen poikkeus tosin siellä joukossa. Kun sanotaan että pitäs itse lähestyä kiinnostavia, niin joo, ei tule tapahtumaan. Olen aika hyvin pystynyt päättelemään millaisiin miehiin vetoan ja todennut olevani ennemmin yksin.

Vierailija
52/72 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän ei ole kaunis kenenkään muun kuin sinun mielestäsi.

Vierailija
53/72 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tällainen nainen kulkee yksin, niin miksi ei voisi lähestyä? Miksi kaunis nainen on saavuttamaton?

Itse olen ihan positiivista kommenttia ulkonäöstäni saanut mies ja mukavanakin monesti pidetty. Minun kannattaisi lähestyä edes välillä naisia, näin luulen. Silti en vaan pysty. En ole hirveän sosiaalinen, niin luonteeni on yksi este, mutta jokin siinä on niin luonnotonta itselleni. Pitäisi edes jollain tavalla päästä jutun alkuun ikäänkuin täysin vahingossa, niin siitä se saattaisi lähteä kehittymään. Ei sitä vaan tapahdu kuitenkaan missään yleensä. Joskus harvoin on tapahtunut, tai jos suoraan sanotaan, niin nainen on ollut se keskustelun aloittaja.

Vierailija
54/72 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdy stalkkaamaan naista ja viikkaa hänen tyynylleen pesemättömät Black horsesi, se on aina imartelevaa. Myös Soinin Timppa on tosi kaunis, vaikka ei tiettävästi ole nainen.

Vierailija
55/72 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kiinnostavampi nainen antaa pakit, sitä enemmän se sattuu mieheen. Jokainen mies tietää myös sen, että kauniilta naiselta pakit ovat varsin todennäköiset silloin, kun oma ulkonäkö ei mätsää, eli tilanne joka on melkein kaikilla miehillä. Monilla ei rohkeus siis riitä ja syntyy myyttinen "saavuttamaton nainen".

Vierailija
56/72 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa ihmisistä viihtyy muiden seurassa ja osa yksin. Mitä ihmeellistä tässä nyt on ...

Vierailija
57/72 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi pitäisi olla mitään vikana

miksi et kysy häneltä

ehkäpä hän ei halua kahlita kauneuttaan yhdelle ihmiselle

Vierailija
58/72 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti on hyvä ihmistuntija ja löytää sielunkumppaninsa ilman harha-askelia, jos siis haluaa.

Vierailija
59/72 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei minullakaan ole miestä tai naista, koska tykkään olla sinkkuna.

Vierailija
60/72 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikkien pitäisi olla parisuhteessa?