Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nokia Lumia 520 käyttökokemuksia

Vierailija
07.07.2014 |

Onko hyvä puhelin? Mitkä on puhelimessa ihastuttanut, mitkä vihastuttanut? Jos on joku muu merkki/malli mitä suosittelet, niin kerro :) Älypuhelin pitäis hankkia nopeahkoon tahtiin, tuon Lumia 520 sais nyt tarjouksesta edullisesti.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan paska,pettymys. Kamerasta tulee sumeampia ja tärähtäneempiä kuvia kuin halppispuhelimella. Kaikkia sovelluksia ei saa (mitä androidiin on tarjolla) tai sitten ne on maksullisia. Nokialaiseksi vaikea käyttää. Seuraavaksi ehdottomasti Samsung. Miehellä sellainen ja on tosi näppärä.

Vierailija
2/16 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttärellä on, ja hintalaatusuhde on erinomainen. Ainoat miinukset se, että Lumian sovellusvalikoima on pienempi kuin Androidin, ja isoon näyttöön tulee herkästi vaurioita. Kuten kaikilla merkeillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, ei toisen mielestä surkea, toisen mielestä hyvä...äh, lisää mielipiteitä? :)

Vierailija
4/16 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan paska romu.

Vierailija
5/16 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut ihan tyytyväinen. Kamera siinä ei ole mikään hyvä, mutta kuvaankin järkkärillä.

Nokiatvtä puhelimessa ei ole, mutta sekään ei ole minulle ollut mikään kynnyskysymys. Nettiä käytän puhelimella paljon, luen blogit, sähköpostit ja fb:n. Facebook toimii siinä paremmin, kuin Samsung tabletissani.

Mutta teinini osti juuri samsungin trend-mallin tms, perusteli, että siinä on parempi käyttöjärjestelmä kuin Lumiassa. Hintaakin puhelimella oli vain se 98 euroa.

Vierailija
6/16 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Android kannattaa aina. Edes iOS ei pärjää.

Vierailija
7/16 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kys. puhelin ja oon ihan tyytyväinen ollut. Haussa oli perusluuri, jolla pääsee myös käyttämään nettiä. Siihen välttää hyvin. Kamera ei tietysti mikään huippu ole, mutta itse en juuri kuvaile, joten kelpaa hyvin. Vaihtoehtona oli myös Samsungin Galaxy Trendy plus, mutta valitsin tämän kun myyjän mukaan tässä Lumiassa on helpompi käyttis.

Vierailija
8/16 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuo luuri näköjään olikin Nokia 620, mutta eiköhän nuo melko samanlaiset ole.

Vierailija
9/16 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli se ja pidin kyllä. Windowsin käyttöjärjestelmästä en kovasti pidä. Nykyisin on kalliimpi, uudempi ja isompi lumia eikä vanhaan ole paljon eroa. Nopeampi tämä on kai hieman, enemmän muistia jne, mutta perus puhelimena 520 on ihan yhtä hyvä. Windows 8:sta en vieläkään tykkää. Ei saa niin hyvin sovelluksia ja käyttö tuntuu vähän tönköltä ym.

Vierailija
10/16 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tässä nokia tv. Mahtava luuri. Mulla on suojana suojakalvo ja lompakkokotelo. Pysyy näin vasta ostetussa kunnossa.

tosi hyviä kuvia saa. Oikein yksityiskohtaisia ja tarkkoja lähikuviakin.

pöytäkone jäi pölyttymään, kun tällä on niin helppo surffata netissä ja hoitaa asiat. Akku kestää tosi pitkään!!

Vierailija
11/16 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, minullakin oli 620, ei 520. t. #10

Jos 520:ssa on Windows 7, ei kannata ostaa.

Vierailija
12/16 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole Lumia 520:ssa hurraamista.Sininen teksti älyttömän värinen ja liian pieni.Ei näy millään.Vaihtaa kieltä omia aikojaan,ja pätkii sekä katkoo milloin mitäkin.Vaikuttaa keskeneräiseltä tekeleeltä.

Vierailija
13/16 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on näitä kaksi, työ- ja omapuhelin. Olen ihan tyytyväinen.

Vierailija
14/16 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ihan hyvä luuri, sopii hyvin tähän av:n kyttäilyyn. Tosin kamera ei niinkään hyvä.

Vierailija
15/16 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin tosi tyytyväinen mun 520:een, mutta se tippu maahan ja kastu joten joudun ostamaan uuden. Uusi puhelin tulee ehdottomasti olemaan samsung.

Vierailija
16/16 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ihan ok, mutta näyttö ei montaa tiputusta kestä..