Kreetalla bailataan yökerhoissa jo täysin estottomasti
Sieltä pesee ja linkoaa - sanokaa minun sanoneen: https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/7da9a58e-b1eb-4f2d-ba9c-4e65b675ee7d
Kommentit (45)
Estotonta menoa. Nam. Av-mammat lähiöpartseilta
Ihan samanlaista yökerhoissa täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leo se vain rakastelee ihania kreikkalaisia naisia ja tanskalaisia blondeja 🤭
Kelpaisi kiihkeä seksi krekkalaisen naisen kanssa itsellenikin juuri nyt.
Mullekin kelpaisi. Olen tosin ymmärtänyt, että kreikkalaisia naisia on vaikea saada iskettyä.
Helppoa, jos olet pohjoismaalainen mies. Kreikka on lihatiski suomalaiselle miehelle.
"Olen tosin ymmärtänyt, että kreikkalaisia naisia on vaikea saada iskettyä."
OLet ymmärtänyt ihan oikein, Ei se iskeminen näin päin suju siellä päin käytännössä ollenkaan. Toisinpäin vain onnistuu, on ihan sujuvaa meininkiä puolin ja toisin. Tervetuloa elävään elämään!
Kreikkalaiset miehet jahtaavat keski- ja pohjoiseurooppalaisia naisia, sehän se pelin henki pääsääntöisesti on.
Patriarkaalista, miesvaltaista menoa, joka hyväksytään siellä mutinoitta. On jopa toivottavaa... Siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leo se vain rakastelee ihania kreikkalaisia naisia ja tanskalaisia blondeja 🤭
Kelpaisi kiihkeä seksi krekkalaisen naisen kanssa itsellenikin juuri nyt.
Mullekin kelpaisi. Olen tosin ymmärtänyt, että kreikkalaisia naisia on vaikea saada iskettyä.
Helppoa, jos olet pohjoismaalainen mies. Kreikka on lihatiski suomalaiselle miehelle.
Tämä. Jokaiselle illalle riittää aina uusi nainen, kun tuolla päin tulee käytyä.
Koin elämäni ensimmäisen neljän kimpan tuolla kolmen kreikkalaisnaisen kanssa aikoinaan. Paikka on iunnettu suomalaisten miesten ja kreikkalaisnaisten välisistä seksiorgioista.
Vierailija kirjoitti:
Kreikkalaiset miehet jahtaavat keski- ja pohjoiseurooppalaisia naisia, sehän se pelin henki pääsääntöisesti on.
Patriarkaalista, miesvaltaista menoa, joka hyväksytään siellä mutinoitta. On jopa toivottavaa... Siellä.
Mutta mitäs kun se Jorgos muuttaa Suomeen Tanjan kanssa? Ei taida Tanjan tykätä enää että mies on johtaja ja sanelee kaiken.
Ei taida Tanja tykätä, että sillä aikaa kun itse on töissä, Jorgoksella on aikaa hoidella muita naisia, jotka hänen perheensä kuolaavat.
Vierailija kirjoitti:
Miten sinne pääsee? Onko näillä ihmisillä jo kaksi rokotusta pistetty?
Suomen uutisia seuraamalla voisi luulla, että matkustaminen on vaikeaa. Ei ole. Tulimme eilen Espanjaan, eikä missään kysytty rokotusten tai koronatestien perään. Harvalla on maski ja elämä näyttää jatkuvan kuin ennenkin.
Omaehtoisessa karanteeniissa olevien on varmaan vaikeaa uskoa, mitä ulkona tapahtuu.
Kreikkalaiset naiset ovat todella hyviä sängyssä ja heillä on piukat paikat 😉
Matkavlogistit ovat antaneet raporttejaan lomaparatiiseista jo kuukausia. Elämä palautuu pikkuhiljaa normaaleihin uomiinsa. Koetetaan kestää sekin.
Mitä sitten? Antaa bailata. Ensimmäisellä Aurinkomatkojen matkalla pääosa oli perheitä,
joten tuskin nyt hinkkaavat yökerhoissa.
Höllennä sinäkin koronapipoasi ja nauti Suomen kesästä!
"Kreikkalaiset naiset ovat todella hyviä sängyssä ja heillä on piukat paikat 😉"
Ani harva suomalainen mies pääsee tuota herkkua maistamaan.
Toisinpäin se lemmenkuvio pääsääntöisesti menee... Sehän sopii Kreikan Jannuille...!
Suuressa osassa Suomea ravintolat on jo ihan normaalisti auki ja niissä biletetään aamuun asti. Ei eroa mitenkään Haniasta.
Vierailija kirjoitti:
Kreikkalaiset naiset ovat todella hyviä sängyssä ja heillä on piukat paikat 😉
Ei ole olemassa löysää, on vaan liian pieni pippeli.
Jos yökerho on auki ja siellä saa ihan laillisesti bailata, niin ei kai tuossa ole mitään uutisoitavaa minun ymmärtääkseni. Aikuisia ihmisiä kaikki.
Siellä jorgokset poraa irmeleihin muutakin kuin delta-varianttia. Ja hanuri soi.
Vierailija kirjoitti:
"Kreikkalaiset naiset ovat todella hyviä sängyssä ja heillä on piukat paikat 😉"
Ani harva suomalainen mies pääsee tuota herkkua maistamaan.
Toisinpäin se lemmenkuvio pääsääntöisesti menee... Sehän sopii Kreikan Jannuille...!
Kun tietäisit vain 😉 Kreikkalaiset naiset rakastavat vahvaa vaaleata sonnia ottamassa kunnolla pitkin hotellin seiniä, vaihteluna paikallisiin kääpiöihin.
T. Kymmenien kreikkalaisten naisten kanssa ollut
Ei muuten haittaisi mutta kieltämättä tuntuu ikävältä katsoa kun osa elää niinkuin kesää 2019 samalla kun itse on kohta puolitoista vuotta suorittanut yliopistoa etänä eikä loppua näy
Höpö höpö